Top/Flopstammen

Reactiescore
490
1000
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
nou ja ik denk dat zelfs een blinde had zien aankomen dat er een stam zou zijn zonder morele waarden?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Allereerst complimenten aan @Qui Intus Diaboli voor het geleverde deffwerk. Moet zeggen eerste 20 minuten van de massa toen ik alle rode rapporten zag, dacht ik deze man heeft elke edel gesniped hoe dan o_O . Dat je de VV hebt gepakt snap ik ook gezien EWS hetzelfde heeft gedaan bij Shock no hard feelings daarover.

Wat ik mij wel afvraag is hoe Pugna zichzelf nog als serieuze kanshebber ziet op deze wereld. Als rang 1 stam niet je eigen massa deffen vind ik ergens toch wel een beetje zielig niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.228
Allereerst complimenten aan @Qui Intus Diaboli voor het geleverde deffwerk. Moet zeggen eerste 20 minuten van de massa toen ik alle rode rapporten dacht ik deze man heeft elke edel gesniped. Dat je de VV hebt gepakt snap ik ook gezien EWS hetzelfde heeft gedaan bij Shock no hard feelings daarover.

Wat ik mij wel afvraag is hoe Pugna zichzelf nog als serieuze kanshebber ziet op deze wereld. Als rang 1 stam niet je eigen massa deffen vind ik ergens toch wel een beetje zielig niet?
Bedankt voor de complimenten. Ik zou het nooit gedaan hebben tot mensen van EWS letterlijk tegen mij gingen vv'en op een 100k accountje... Beetje "kleutergedrag" zoals Rikkert ook wel zei maar toch triggerde dat mij best hard waardoor ik had aangeboden Illy te helpen (voor hij uberhaupt in Pugna zat).

Ik ga natuurlijk geen feedback geven over wat Pugna beter had kunnen doen naar jullie toe.

Enige wat mij opviel was dat men inbox compleet stil was vanaf ik logde tot ik uitlogde. Kreeg meer pm's van EWS leden dan Illy zen eigen stamleden die zouden vragen of ze konden helpen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Bedankt voor de complimenten. Ik zou het nooit gedaan hebben tot mensen van EWS letterlijk tegen mij gingen vv'en op een 100k accountje... Beetje "kleutergedrag" zoals Rikkert ook wel zei maar toch triggerde dat mij best hard waardoor ik had aangeboden Illy te helpen (voor hij uberhaupt in Pugna zat).

Ik ga natuurlijk geen feedback geven over wat Pugna beter had kunnen doen naar jullie toe.

Enige wat mij opviel was dat men inbox compleet stil was vanaf ik logde tot ik uitlogde. Kreeg meer pm's van EWS leden dan Illy zen eigen stamleden die zouden vragen of ze konden helpen.

Nja punt was ook wel een beetje dat het niet zomaar een accountje was, maar mijn beste makker op tw.nl @Speeder. en EWS was niet zo serieus toen nog. Maar idd snap wel gewoon dat het daarom andersom wordt gedaan dus geen probleem.

Idd zieke times J.

Neem aan dat ik het 2e gedeelte sarcastisch moet lezen? :biggrin:
 
Reactiescore
5.598
Zoals ik het lees is EWS een begripvolle en tolerante stam, hoe kan dat als Melvin erin zit?
 
Reactiescore
152
Nja punt was ook wel een beetje dat het niet zomaar een accountje was, maar mijn beste makker op tw.nl @Speeder. en EWS was niet zo serieus toen nog. Maar idd snap wel gewoon dat het daarom andersom wordt gedaan dus geen probleem.

Idd zieke times J.

Neem aan dat ik het 2e gedeelte sarcastisch moet lezen? :biggrin:

Dit soort times waren natuurlijk ook wel echt hard eh
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210302-173114_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210302-173114_Samsung Internet.jpg
    598,2 KB · Weergaven: 98
Reactiescore
1.228
Nja punt was ook wel een beetje dat het niet zomaar een accountje was, maar mijn beste makker op tw.nl @Speeder. en EWS was niet zo serieus toen nog. Maar idd snap wel gewoon dat het daarom andersom wordt gedaan dus geen probleem.
Ik had het vooral over Goat. :p Dat voelde persoonlijk aan. :redface:
Neem aan dat ik het 2e gedeelte sarcastisch moet lezen? :biggrin:
Welk gedeelte? :eek:
 
Reactiescore
1.228
Dit soort times waren natuurlijk ook wel echt hard eh
Deze komt boven men bed.

Wou hem maar 2 keer doen aangezien ik geen tijd had voor zo snipes, raak ik hem (met geluk natuurlijk) 2e poging.
1614702935039.png
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Ik had het vooral over Goat. :p Dat voelde persoonlijk aan. :redface:

Welk gedeelte? :eek:

Oh, ik weet niet eens wie dat is xd

Ah ik bedoelde dat je sarcastisch was over het info geven, ik bedoel zeggen dat de stam Pugna zo inactief is als wat tijdens een massa, is toch redelijk handige info.
 
Reactiescore
1.228
Ah ik bedoelde dat je sarcastisch was over het info geven, ik bedoel zeggen dat de stam Pugna zo inactief is als wat tijdens een massa, is toch redelijk handige info.
Ik vond het gewoon bizar dat er een "random" komt deffen in je stam en je niet eens effe vraagt hoe het gaat. Dat was meer het punt ipv inactiviteit.
 
Reactiescore
1.542
Reactiescore
1.228
Wel ziek dat je het überhaupt probeert als je zoveel meer moet haha, ik had hem genegeerd :p
Als je wist hoe ik snipe lijsten maak had je hem wel gesnapt. :p

Geluk mocht wel eens meezitten want had net daarvoor 2 x edel gesniped op dezelfde ms en kwam men snipe achter de edel...
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Keurig gedeft en veel bizarre snipes. Wel vraag ik me af of je niet beter iets strakker kon recappen dan zulke lastige edels snipen op dezelfde ms.
 
Reactiescore
290
Allereerst complimenten aan @Qui Intus Diaboli voor het geleverde deffwerk. Moet zeggen eerste 20 minuten van de massa toen ik alle rode rapporten zag, dacht ik deze man heeft elke edel gesniped hoe dan o_O . Dat je de VV hebt gepakt snap ik ook gezien EWS hetzelfde heeft gedaan bij Shock no hard feelings daarover.

Wat ik mij wel afvraag is hoe Pugna zichzelf nog als serieuze kanshebber ziet op deze wereld. Als rang 1 stam niet je eigen massa deffen vind ik ergens toch wel een beetje zielig niet?
Ik zat in de rechtbank anders had ik t graag gedaan
 
Reactiescore
1.918
vervolgd vanwege deserteurgedrag!!??


top gedaan Jens met de Pens
 
Bovenaan