Top/Flopstammen

Reactiescore
14
ik weet niet wat van gekke shit jullie mee bezig zijn maar iets klopt er hier niet tussen jullie leuke gesprekjes want insomnia zou niet voor de plezier aangegeven geditched te worden en vandaag gekicked te worden (of signum is gwn rampzalig bezig) of Pugna loopt nu keihard te liegen als een stelletje clowns
548ac592b5c5c25978e366bd0537edd6.png

Volgens mij moet je even verder lezen dan die ene zin die jij zelf gequote hebt.
 
Reactiescore
449
Frank doe nou voorzichtig met dat vuur!!
 
Reactiescore
14
volgens mij is dit geen antwoord op mijn screen ;)

Ai ai ai, moet ik het werk ook weer allemaal zelf doen he.

... Er is nooit besproken dat Illy en Finis naar Pugna toe komen, is alleen maar speculatie. Er zijn 7 plaatsen in een stam, en die zijn alle 7 gevuld in Pugna en zijn ook niet van plan vooralsnog om mensen te laten fuseren.

...

Daarnaast hebben Illy en Finis gewoon normaal ondersteund als je naar ODD en OS van de dag kijkt, dus ik snap uberhaupt niet wat het probleem daar is. Dat Insomnia daarna gedropt wordt door zijn eigen stam is niet aan ons. Heel zuur voor hem, en ik heb het met hem te doen daarvoor, oprecht. Maar om Pugna volledig daarvoor aan de schandpaal te nagelen is nou weer een beetje ver gaan vind je niet?
 
Reactiescore
760
ik weet niet wat van gekke shit jullie mee bezig zijn maar iets klopt er hier niet tussen jullie leuke gesprekjes want insomnia zou niet voor de plezier aangegeven geditched te worden en vandaag gekicked te worden (of signum is gwn rampzalig bezig) of Pugna loopt nu keihard te liegen als een stelletje clowns
Ai ai ai, moet ik het werk ook weer allemaal zelf doen he.
 
Reactiescore
14
Jij vraagt om een antwoord op je screenshot. Dat antwoord staat letterlijk in m'n bericht. Je kan het er niet mee eens zijn, maar je kan niet ontkennen dat er een antwoord is gegeven.
 
Reactiescore
760
Jij vraagt om een antwoord op je screenshot. Dat antwoord staat letterlijk in m'n bericht. Je kan het er niet mee eens zijn, maar je kan niet ontkennen dat er een antwoord is gegeven.
dus nogmaals weet niet waar signum aan pugna mee bezig zijn maar dit begint echt een clownshow te lijken.,
 

Deleted User - 487957763

Guest
Nieuwe topstammen techniek?


DorpPuntenOude eigenaarNieuwe eigenaarDatum/Tijd
green.png
Barbarendorp (514|428) K4577BarbaarNight Train [EWS]2021-02-14 19:19:29
green.png
073| Dieper daddy (439|472) K44144BarbaarKyuka [EWS]2021-02-14 18:52:10
green.png
072| Barbs Barbs BARBS (442|460) K44153BarbaarKyuka [EWS]2021-02-14 17:22:13
green.png
071| Sjondeer beschermen (433|459) K4468BarbaarKyuka [EWS]2021-02-14 17:04:30
green.png
070| Melvin gaat diep (437|464) K4480BarbaarKyuka [EWS]2021-02-14 15:53:25
green.png
018| Stack OK (522|441) K45230BarbaarNight Train [EWS]2021-02-14 15:17:15

Anders goede tactiek om te kopiëren misschien?
Maar nu er blijkbaar helemaal geen samenwerking is tussen Pugna en Signum, omdat Pugna letterlijk iedereen bedonderd. Zullen we dan even praten over de clusterfucks van Are you serious bij Signum?
 
Reactiescore
1.075
Dar Insomnia daarna gedropt wordt door zijn eigen stam is niet aan ons. Heel zuur voor hem, en ik heb het met hem te doen daarvoor, oprecht. Maar om Pugna volledig daarvoor aan de schandpaal te nagelen is nou weer een beetje ver gaan vind je niet?

Tbh een stam met een beeetje moraal knalt niet volop op een net gestabde speler.
 
Reactiescore
57
Volgens mij wordt er een beetje te veel afgeleid uit een situatie. Er is noit besproken dat Illy en Finis naar Pugna toe komen, is alleen maar speculatie. Er zijn 7 plaatsen in een stam, en die zijn alle 7 gevuld in Pugna en zijn ook niet van plan vooralsnog om mensen te laten fuseren.

Daarnaast stond
1) de massa op Insomnia al een hele tijd op de planning, en die is nooit afgeweken.
2) volgens mij waren er net zo hard berichten vanuit insomnia de andere kant op om te miepen voor een massa op Pugna, van alle kanten.

Dat je dan nog durft te klagen over het feit dat er een massa je eigen kant op komt terwijl je zelf ook vol in die planning zat is hypocriet om het maar lichtelijk te zeggen.

Daarnaast hebben Illy en Finis gewoon normaal ondersteund als je naar ODD en OS van de dag kijkt, dus ik snap uberhaupt niet wat het probleem daar is. Dar Insomnia daarna gedropt wordt door zijn eigen stam is niet aan ons. Heel zuur voor hem, en ik heb het met hem te doen daarvoor, oprecht. Maar om Pugna volledig daarvoor aan de schandpaal te nagelen is nou weer een beetje ver gaan vind je niet?

Leuk bericht wel, inderdaad hebben wij rond gevraagd of er animo was voor een massa op pugna. Gezien wij kort hiervoor een massa van pugna ontvangen hadden. Nadat ik dit openbaar heb gemaakt aan finis en illy werden wij terug gefloten omdat er gesprekken tussen hen en pugna liepen. Wij hebben toen meteen de massa laten vallen, dus wat dat betreft is het dan niet verwonderlijk dat wij klagen als we twee dagen later ineens wel een massa vanuit pugna krijgen. Toch?

Daarnaast verspreid je echt leugens over het illy/finis naar pugna verhaal. We hebben gewoon bewijzen van beide kampen dat er contact is over een overstap. Lees topic van Insomnia en ik zal hier ook ff dezelfde foto posten als dat ik daar dees

6F6804EA-E8D9-42FD-956F-B15E799B7EB7.jpeg
 
Bovenaan