Top/Flopstammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Grappig dat je dit allemaal op EWS probeert af te schuiven. Insomnia kreeg een massa van Pugna, zijn huidige stam Signum kon hem niet ondersteunen met VV dus klopte hij bij ons aan. Illy en Finis gaan hem scotten voor Pugna, maar wouden hem niet dubbel naaien door hem geen os te geven deze ronde. Dus heeft EWS een nap van 24 uur gegeven aan Illy zodat wij niet zouden profiteren van de "barmhartigheid" van Illy.

De reden dat wij die vv van Insomnia gepakt hebben is omdat we het sneu voor die gozers vinden dat Pugna de stam Signum uit elkaar trekt en hij achtergelaten wordt. Jullie kunnen lekker de pest pleuris krijgen daar. Insomnia is nu ook uit Signum gekicked zodat die geen deff meer kan krijgen van zijn stamgenootjes. Maarja dat zou toch niet uitmaken want die laten hem toch voor schroot achter.

GO MELVIN PAK ER NOG 20

Prima
 
Reactiescore
17
Oei achterbakse praktijken van de woonwagen bewoners. Ben benieuwd naar de vergoedingrn voor signum. Ziet er niet goed uit voor EWS
 
Reactiescore
201
ik heb niet helemaal begrepen wat er in je post staat.
Maar ben echter wel benieuwd naar de waarheid hierachter.

wat ik eruit kan afleiden is iets met finis en illy gaan overstappen naar pugna?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Oei achterbakse praktijken van de woonwagen bewoners. Ben benieuwd naar de vergoedingrn voor signum. Ziet er niet goed uit voor EWS
Vergoeding voor Signum? Wij hebben een account voor hun gedeffed, omdat ze hun gescotte lid niet 2x willen backstabben. Door hem direct voor de leeuwen te gooien. Signum mag me blote voeten kussen.
 
Reactiescore
767
@Wow Who

Sorry maar ik vind jullie manier van spelen nou ook niet echt zo moraal ridder waardig

Illy en Finis die overstappen naar jullie en insomnia midden in de onderhandeling maar ditchen en terwijl Finis aangaf nog in gesprek te zijn . bedoel het gaat jullie volgens mij alleen om gratis dorpen hier want een stamloos iemand aanvallen omdat de andere 2 naar jullie toekomen kan ik ook :)
 
Reactiescore
1.647
@Wow Who

Sorry maar ik vind jullie manier van spelen nou ook niet echt zo moraal ridder waardig

Illy en Finis die overstappen naar jullie en insomnia midden in de onderhandeling maar ditchen en terwijl Finis aangaf nog in gesprek te zijn . bedoel het gaat jullie volgens mij alleen om gratis dorpen hier want een stamloos iemand aanvallen omdat de andere 2 naar jullie toekomen kan ik ook :)

Frank, Illy en Finis joinen ons niet en is ook nooit besproken dat zij kwamen. Sterker nog wij wilden dat zij gewoon Signum hielpen tegen ons (wat vandaag ook gebeurt is) dus ken je feiten aub.
 
Reactiescore
767
Oei achterbakse praktijken van de woonwagen bewoners. Ben benieuwd naar de vergoedingrn voor signum. Ziet er niet goed uit voor EWS
achterbaks gedrag van signum bedoel je?
 
Reactiescore
201
hahahhaha stappen die 2 serieus over? :redface:

komt nog een rimmer in het zuiden van 300+ k bij pugna bij had ik begrepen, omdat ze er met hun eerste massa niet doorheen kwamen.
 
Reactiescore
767
Frank, Illy en Finis joinen ons niet en is ook nooit besproken dat zij kwamen. Sterker nog wij wilden dat zij gewoon Signum hielpen tegen ons (wat vandaag ook gebeurt is) dus ken je feiten aub.
gek dat beide accounts dit zeggen en insomnia het ook aangaf ;) je kan ook echt liegen om te liegen
 
Reactiescore
767
ik zou eens erachter aan vissen voor je maar kan je wel screen tonen dat insomnia dit aan mij aangaf mits ik toestemming heb van hem heb ;)
 
Reactiescore
14
Volgens mij wordt er een beetje te veel afgeleid uit een situatie. Er is noit besproken dat Illy en Finis naar Pugna toe komen, is alleen maar speculatie. Er zijn 7 plaatsen in een stam, en die zijn alle 7 gevuld in Pugna en zijn ook niet van plan vooralsnog om mensen te laten fuseren.

Daarnaast stond
1) de massa op Insomnia al een hele tijd op de planning, en die is nooit afgeweken.
2) volgens mij waren er net zo hard berichten vanuit insomnia de andere kant op om te miepen voor een massa op Pugna, van alle kanten.

Dat je dan nog durft te klagen over het feit dat er een massa je eigen kant op komt terwijl je zelf ook vol in die planning zat is hypocriet om het maar lichtelijk te zeggen.

Daarnaast hebben Illy en Finis gewoon normaal ondersteund als je naar ODD en OS van de dag kijkt, dus ik snap uberhaupt niet wat het probleem daar is. Dar Insomnia daarna gedropt wordt door zijn eigen stam is niet aan ons. Heel zuur voor hem, en ik heb het met hem te doen daarvoor, oprecht. Maar om Pugna volledig daarvoor aan de schandpaal te nagelen is nou weer een beetje ver gaan vind je niet?
 
Reactiescore
767
Dat je dan nog durft te klagen over het feit dat er een massa je eigen kant op komt terwijl je zelf ook vol in die planning zat is hypocriet om het maar lichtelijk te zeggen.
bro ik speel niet op insomnia . XD
 
Reactiescore
767
ik weet niet wat van gekke shit jullie mee bezig zijn maar iets klopt er hier niet tussen jullie leuke gesprekjes want insomnia zou niet voor de plezier aangegeven geditched te worden en vandaag gekicked te worden (of signum is gwn rampzalig bezig) of Pugna loopt nu keihard te liegen als een stelletje clowns
548ac592b5c5c25978e366bd0537edd6.png
 
Reactiescore
363
ik weet niet wat van gekke shit jullie mee bezig zijn maar iets klopt er hier niet tussen jullie leuke gesprekjes want insomnia zou niet voor de plezier aangegeven geditched te worden en vandaag gekicked te worden (of signum is gwn rampzalig bezig) of Pugna loopt nu keihard te liegen als een stelletje clowns
548ac592b5c5c25978e366bd0537edd6.png
Frank gooit vuur.
 
Bovenaan