Top/Flopstammen

Reactiescore
193
Ik blijf popcorn halen voor dit topic, wat een haat zit er bij sommige mensen in, niet te geloven man :D

Er is maar 1 iemand die ik echt haatte in dit spel, en dat was Great General, iedereen die serieus W8 speelde weet genoeg over deze pannenkoek en haatte hem waarschijnlijk ook :)

Wat denk jij nu, dit zijn allemaal newgens die zaten ten tijde van w8 nog in de luiers :rendier:
 
Reactiescore
743
Volgens mij had turtle iemand weggespeeld. Maar verder is er vanuit jullie ook niet veel gekomen. 1 massa die block ok was omdat die halverwege geannuleerd werd ofzo? Zo zie je maar weer dat je ook zonder veel geweld een wereld op mooie wijze kan winnen!
Lees ik daar mijn naam? :D
 
Reactiescore
14
Ik blijf popcorn halen voor dit topic, wat een haat zit er bij sommige mensen in, niet te geloven man :D

Er is maar 1 iemand die ik echt haatte in dit spel, en dat was Great General, iedereen die serieus W8 speelde weet genoeg over deze pannenkoek en haatte hem waarschijnlijk ook :)

zo speciaal was hij nou ook weer niet. Was gewon een grote massa stam bende daar:rolleyes:

Wat denk jij nu, dit zijn allemaal newgens die zaten ten tijde van w8 nog in de luiers :rendier:

Present!
 
Reactiescore
22
Reactiescore
2.039
Nee, dat was Pugna twee weken geleden

Maar goed, gezien jullie dus niet samenwerken met Signum. Hoezo cf’en jullie dan vol? Want die Are You Serious springt letterlijk over Signum frontdorpen heen om barbs/interns te edelen?
Haha ALONES
 
Reactiescore
1.647
Nieuwe topstammen techniek?


DorpPuntenOude eigenaarNieuwe eigenaarDatum/Tijd
green.png
Barbarendorp (514|428) K4577BarbaarNight Train [EWS]2021-02-14 19:19:29
green.png
073| Dieper daddy (439|472) K44144BarbaarKyuka [EWS]2021-02-14 18:52:10
green.png
072| Barbs Barbs BARBS (442|460) K44153BarbaarKyuka [EWS]2021-02-14 17:22:13
green.png
071| Sjondeer beschermen (433|459) K4468BarbaarKyuka [EWS]2021-02-14 17:04:30
green.png
070| Melvin gaat diep (437|464) K4480BarbaarKyuka [EWS]2021-02-14 15:53:25
green.png
018| Stack OK (522|441) K45230BarbaarNight Train [EWS]2021-02-14 15:17:15

Anders goede tactiek om te kopiëren misschien?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.647
Oef dit ziet er niet best uit voor EWS

Draaiden ook nog VV bij de "vijand". Hebben die vijand uitgescholden en bedreigd en nu dan bij stamlid lkkr VV draaien en Intel van stam pakken door alle stam OS die er bij dat account stond. Lkkr hoor zo'n voordeel
 

Deleted User - 487957763

Guest
Draaiden ook nog VV bij de "vijand". Hebben die vijand uitgescholden en bedreigd en nu dan bij stamlid lkkr VV draaien en Intel van stam pakken door alle stam OS die er bij dat account stond. Lkkr hoor zo'n voordeel
Grappig dat je dit allemaal op EWS probeert af te schuiven. Insomnia kreeg een massa van Pugna, zijn huidige stam Signum kon hem niet ondersteunen met VV dus klopte hij bij ons aan. Illy en Finis gaan hem scotten voor Pugna, maar wouden hem niet dubbel naaien door hem geen os te geven deze ronde. Dus heeft EWS een nap van 24 uur gegeven aan Illy zodat wij niet zouden profiteren van de "barmhartigheid" van Illy.

De reden dat wij die vv van Insomnia gepakt hebben is omdat we het sneu voor die gozers vinden dat Pugna de stam Signum uit elkaar trekt en hij achtergelaten wordt. Jullie kunnen lekker de pest pleuris krijgen daar. Insomnia is nu ook uit Signum gekicked zodat die geen deff meer kan krijgen van zijn stamgenootjes. Maarja dat zou toch niet uitmaken want die laten hem toch voor schroot achter.

GO MELVIN PAK ER NOG 20
 
Bovenaan