Top/Flopstammen

Reactiescore
14
Ja zou zonde zijn, je was gelukkig niet de enigen buiten jullie waren ook FF / NOS / BLAME / ALAP / ASAP / Activity Joker / OLW IV er gelukkig om te helpen. (ff nagevraagd na reactie net)
Dan wordt er nog gezwegen over de vuile spelletjes die EWS speelde met FakeTrain & Cabbageguy (OlwIV) . Die begin van de wereld aangaven om te willen mben voor OLW.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zeg @Wow Who ik zie veel posts, maar kan je nou eens uitleggen waarom jullie vol in de safe van Signum aan het cf’en zijn?
 
Reactiescore
1.647
Pugna gaat de wereld uitspelen met de huidige zes spelers?

Wij hebben een groep met 7 spelers (laatste moet nog joinen) waar we mee willen winnen en zolang er niet door strijd (niet door intern) iemand afvalt zal deze groep zo blijven.

Zeg @Wow Who ik zie veel posts, maar kan je nou eens uitleggen waarom jullie vol in de safe van Signum aan het cf’en zijn?

Op jouw hypocriete reacties hier die met alle winden mee waait, enkel reacties uitlokt en zelf lekker aan dreigen is overal met de ene samenwerking na de andere ga ik niet eens serieus meer nemen. Wat wij doen is tussen ons en zolang je hen niet hoort moet je maar lekker niet zo komen huilen hier en naar je eigen spel en reacties kijken
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Op jouw hypocriete reacties hier die met alle winden mee waait, enkel reacties uitlokt en zelf lekker aan dreigen is overal met de ene samenwerking na de andere ga ik niet eens serieus meer nemen. Wat wij doen is tussen ons en zolang je hen niet hoort moet je maar lekker niet zo komen huilen hier en naar je eigen spel en reacties kijken

Er is niets hypocriet aan vragen waarom jij in iemand zijn rim cf’ed? Kan je gewoon uitleg geven?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277

2aa442ff046e118fe395e57bfadc8a69.png


@Serenity ik was dit helemaal vergeten, maar :oops:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Veel succes tortelduifjes
 
Bovenaan