Top/Flopstammen

Reactiescore
1.754
Oei oei iemand moet terug naar de opleidingsstam van de mb stam van de mb stam, dit slaat toch nergens op
 
Reactiescore
1.918

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hou dit persoonlijk vendetta uit dit topic en bespreek hier enkel top/Shock euh flop stammen. Bedankt
 
Reactiescore
1.525
Inderdaad, dit lijkt me een moment waarom je de teugels wat strakker aan moet trekken @Milow want het zijn telkens dit soort nare opmerkingen in topics waar ze niet thuishoren (top/flop stammen) die het verpesten..
 
Reactiescore
1.525
Fijn om te zien dat je de mening van alle forumgebruikers even serieus neemt en beoordeeld Milow :wink:
 
Reactiescore
372
Timing heeft grotendeels te maken met moraal maar zoals je in je andere dorpen ook ziet kunnen we echt wel prima timen.

Enigszins knijpen toen we doorkregen dat Doku je stam is geleaved natuurlijk zodat hij kan gaan vooredelen/recappen wat niet kan als stamgenoten. 10/10, echte zielige Shocktactiek, voel me bijna trots.

In ieder geval zullen we zometeen zien wat er gebeurd, ben erg benieuwd je bent in ieder geval een slimmere tegenstander dan wat ik tot nu toe heb gezien. Dat is, als ik die Doku actie correct inschat.
 
Reactiescore
7
Eerlijk gezegd geen idee wat Doku opeens deed. Nooit echt veel contact gehad met hem.

Na 43 edels gesloopt te hebben, is het einde wellicht wel nabij voor mij :(
 
Reactiescore
2.064
Update: tinder flop, VDB top
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Het is een lid van Shock. Vanwaar de verbazing?

Inderdaad, geen verbazing. Of het nu Shock is, of EWS die het bij Night Train doet, allemaal dezelfde poep. :biggrin:
 
Bovenaan