Top/Flopstammen

Reactiescore
1.226
Wel een sneue bedoening dat Shock, ondanks 14 MBs, de extreme PP abuse en ofc gewoon al een grote overmacht in hun regio, men ook nog samenwerkingen met stammen als LOTR en MW nodig heeft.

Waarom zou zoiets sneu zijn? Geen idee of het klopt wat je schetst hoor alleen wel benieuwd waarom jij die kwalificatie er aan hangt.
 
Reactiescore
1.075
Uhm eerlijk gezegt even geen idee over wat voor info dit gaat.

Heel toevallig dat Serenity plots de off dorpen gaat blitzen waarmee ik diezelfde dag Clerq (MW) aanviel, zonder dat er voordien scouts zijn geweest, dus ze zonder info van buitenaf niet konden weten dat het off dorpen waren.

Ook nogal vreemd dat er vanuit AlbinoPino een aanval liep "omdat ik Clerq lastig viel".
Het ontkennen is sneuer dan de actie opzich tbh.
 
Reactiescore
702
Ahja dus als 1 speler misschien goed contact heeft met iemand in shock (geen idee of dat zo gegaan is) dan werken we gelijk met 2 complete stammen samen??.
Vind dat je een beetje te hard van stapel loopt. Hier strijden we gewoon tegen deze 2 stammen dus van een samenwerking is geen sprake.. in iedergeval tussen circus en lotr/mw.
 
Reactiescore
2.064
Echt niet normaal die samenwerkingen tegenwoordig!!!!
 
Reactiescore
1.075
Ahja dus als 1 speler misschien goed contact heeft met iemand in shock (geen idee of dat zo gegaan is) dan werken we gelijk met 2 complete stammen samen??.
Vind dat je een beetje te hard van stapel loopt. Hier strijden we gewoon tegen deze 2 stammen dus van een samenwerking is geen sprake.. in iedergeval tussen circus en lotr/mw.

Dus als ik t goed heb doet lotr/MW massas op shock terwijl buuraccie serenity pbgtjes etc sluit met diezelfde accs, hoezo dubieus naar je eigen stamgenoten.
 
Reactiescore
3.457
Dus als ik t goed heb doet lotr/MW massas op shock terwijl buuraccie serenity pbgtjes etc sluit met diezelfde accs, hoezo dubieus naar je eigen stamgenoten.
Oh pbg’tjes? Is dat ook weer gebaseerd op aannamens beste Steff?
Dus als je wel eens een pm ontvangt van mensen heb je automatisch een samenwerking/pbg?
 
Reactiescore
1.075
Oh pbg’tjes? Is dat ook weer gebaseerd op aannamens beste Steff?
Dus als je wel eens een pm ontvangt van mensen heb je automatisch een samenwerking/pbg?

Als je info met elkaar uitwisselt , is er meer aan de hand dan "wel eens een pm ontvangen"?
 
Reactiescore
3.457
Als je info met elkaar uitwisselt , is er meer aan de hand dan "wel eens een pm ontvangen"?
Dus als wij een pm krijgen met info dan hebben we automisch een pbg/samenwerking met die hele stam plus de bg van die stam?
Ik vind het een interessante conclusie Steff,hetzelfde niveau als jullie beschuldigingen over de vv die wij zouden hebben gedraaid omdat jullie ergens doodliepen ,je nieuwe stamgenoot kan je wel vertellen wie die vv heeft gedraaid ;)
 
Bovenaan