Top/Flopstammen

Reactiescore
2.477
Ow excuus laten we het anders melden 7 accounts met elk hun mb ? Laat het 14 zijn heb je extra speling op je punt te maken. Als nog niet echt overdreven denk ik als je aanhaalt dat pugna met 6 andere stammen samen werkt
Dat haal ik nergens aan, iemand anders wel inderdaad. Wil gewoon aantonen dat je post foutief was?
 
Reactiescore
1.530
Ik heb begrepen dat nadat EquinoxDR er achter kwam dat Pugna met het tribalwars team samenwerkt, hem en zijn stam een bondgenootschap door Pugna is aangeboden.
 
Reactiescore
344
Wilde het gedeelte ontkrachten dan exact weg gespeeld is door meer dan 1 man.
En dan het acc. Als de hoofdspeler op chuchu speelde is dit een ander verhaal inderdaad. Want daar zijn we gewoon redelijk full pull op gegaan ;)
 
Reactiescore
2.329
Wilde het gedeelte ontkrachten dan exact weg gespeeld is door meer dan 1 man.
En dan het acc. Als de hoofdspeler op chuchu speelde is dit een ander verhaal inderdaad. Want daar zijn we gewoon redelijk full pull op gegaan ;)
Als ik het me correct herinner, is er vanuit Blacklist een trein gekomen richting Exact na de eerste wave op ChuChuuu. Deze is ge-c-sniped geweest. Hierna kwamen er 2 clears met nog een treintje, dacht ik.

De eigenaar van Exact speelde inderdaad op ChuChuuu.

Groetjes,
Bram
 
Reactiescore
344
Dat is helemaal correct had de split niet groot genoeg gedaan.. 2e run was met 2 edels. Want c-s had maar 1 edel gesloopt
 
Reactiescore
1.962
Haha wat een domme reacties hier toch weer. Ik heb gisteren alle rapportjes op en rij gelegd en gekeken in welke stammen al die moraalbrekers zaten en kwam tot de conclusie dat het Pugna + 6 stammen waren.

Overzicht wat hier geplaatst wordt door @CostaRica is lang niet compleet.
 
Reactiescore
344
Kom maar met de lijst van stammen hoor, die mogen best benoemd worden. Aan de hand daarvan kan ik mijn excuus aanbieden je gelijk geven of het ontkrachten.
 
Reactiescore
1.962
Screenshot_20210120_105840.jpg

Hier zitten al jullie moraalbrekers en slaafjes over verdeeld. De stam =BA= heeft alleen geholpen met faken op andere (tegelijk met de aankomst op ons) maar daaruit concludeer ik dat ze ook aan jullie kant liggen.

Daarnaast zijn er mensen betrokken in de aanval die qua ligging totaal niks met jullie van doen hadden, maar wel in onze rug konden aanvallen. Denk aan spelers als PRIO en Appollo01.
 
Reactiescore
106
Wat kunnen sommige mensen toch slecht tegen hun verlies zeg!, accepteer gewoon dat je eraf ben gespeeld door een 1 account en niet door 6, bovendien was er in jouw oda en odd grafieken geen pieken te zien, dus kunnen we eigenlijk wel stellen dat je nergens aan mee hebt gedaan, en iedereen in de steek hebt gelaten.
 
Reactiescore
344
Appolo is inderdaad van de stam LABO
Prio van Wham
Als je kijkt naar de aantal leden, kun je zien dat bij prio maar 2 man in de stam zitten. Mb van een aangenomen lid.
dus dit klopt helemaal.
als we kijken naar de aantal stammen heb je denk ik dan ook gelijk.
Pp-brs geen weet van.
Dus dan zal ik denk ik jou in dit geval gelijk moeten geven dat 6 stammen betrokken zijn geweest, maar het aangedikt word omdat uit elke stam maar 1 lid aangevallen heeft ? Is dit correct?
en dat er een andere stam aangevallen is omdat we wisten dat er contacten waren tussen de 3 stammen aangezien ze samen op andere werelden speelden is ook correct! Want zo maakten we een stamswitch minder aantrekkelijk.

dus ja als er vanuit al deze stammen een fake of een aanval is gekomen. Zal je dan denk ik gelijk in hebben. Betekend niet dat we samen werken met al deze benoemde stammen. Maar dat er hier en daar een mb verstopt zit zou heel goed kunnen.

zou het maar gewoon als een compliment zien dat we chuchu als potentionele dreiging zagen en daarom alles uit de kast moesten halen.

tevens de wetenschap dat er informatie naar voren is gekomen dat 1 acc gefaked is betekend dat er dus inderdaad dat de 3 stammen van mamba chuchu en aao contact onderling hebben en we dus ook tegen 3 stammen met 21 daadkrachtige spelers moeten strijden en dan elk met 1 stam die vol gedrukt zit met actievere mbs.

conclusie het was dus beter over gekomen als we de 6 spelers die we hebben Mee laten aanvallen onder 1 stam hadden gedrukt.
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.780
Wat kunnen sommige mensen toch slecht tegen hun verlies zeg!, accepteer gewoon dat je eraf ben gespeeld door een 1 account en niet door 6, bovendien was er in jouw oda en odd grafieken geen pieken te zien, dus kunnen we eigenlijk wel stellen dat je nergens aan mee hebt gedaan, en iedereen in de steek hebt gelaten.

Hij staat #1 ODD?
 
Reactiescore
290
Wees dan gewoon lekker transparant ipv je MB's in verchillende stammen laten verschuilen.
Ook niet eerlijk tov die stammen als zij er geen weet van hebben...
 
Reactiescore
106
1592530048757
 
Reactiescore
1.962
Appolo is inderdaad van de stam LABO
Prio van Wham
Als je kijkt naar de aantal leden, kun je zien dat bij prio maar 2 man in de stam zitten. Mb van een aangenomen lid.
dus dit klopt helemaal.
als we kijken naar de aantal stammen heb je denk ik dan ook gelijk.
Pp-brs geen weet van.
Dus dan zal ik denk ik jou in dit geval gelijk moeten geven dat 6 stammen betrokken zijn geweest, maar het aangedikt word omdat uit elke stam maar 1 lid aangevallen heeft ? Is dit correct?
en dat er een andere stam aangevallen is omdat we wisten dat er contacten waren tussen de 3 stammen aangezien ze samen op andere werelden speelden is ook correct! Want zo maakten we een stamswitch minder aantrekkelijk.

dus ja als er vanuit al deze stammen een fake of een aanval is gekomen. Zal je dan denk ik gelijk in hebben. Betekend niet dat we samen werken met al deze benoemde stammen. Maar dat er hier en daar een mb verstopt zit zou heel goed kunnen.

Ik heb ook nooit gezegd dat jullie 6 stammen vol met moraalbrekers of hulpjes hebben (42 accounts), ik beweerde alleen dat er weldegelijke 6 stammen aan jullie gelinked kunnen worden. Dat er dan maar 1 of 2 verdwaalde moraalbrekers te vinden zijn in die stammen doet er niks vanaf dat de overige leden van die stammen waarschijnlijk ook loyaal naar jullie zullen zijn als het er op aan komt, of ondersteunen met def.

zou het maar gewoon als een compliment zien dat we chuchu als potentionele dreiging zagen en daarom alles uit de kast moesten halen.

Laten we het hier maar bij houden dan :biggrin:

Wat kunnen sommige mensen toch slecht tegen hun verlies zeg!, accepteer gewoon dat je eraf ben gespeeld door een 1 account en niet door 6, bovendien was er in jouw oda en odd grafieken geen pieken te zien, dus kunnen we eigenlijk wel stellen dat je nergens aan mee hebt gedaan, en iedereen in de steek hebt gelaten.

Heb je stront in je ogen ofzo? Volgens mij is hiervoor al meerdere malen gezegd dat ik op ChuChuuu speel.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan