Top/Flopstammen

Reactiescore
37
Ik had het anders kunnen verwoorden middenmoot is beter.
Maar toch spelers die het spelletje wel snappen volgens mij.
Dat je dan nog eens uitbreid als je al met 3 stammen bent gaat toch men petje te boven.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
11
Ik vraag me af waar ze al die info toch vandaan halen. @Exact. wordt gewoon weg getreind door 1 speler vanuit pugna. ( beginnen ze
Meteen de huil sessie )

Kom met wat bewijzen dan elke keer hoog van de toren te schreeuwen.
 
Reactiescore
2.064
Heb gehoord dat pugna inmiddels samen werkt met het tw team
 
Reactiescore
1.226
Beetje jammer eigenlijk. De 1e post is wel een statement, maar er wordt verder niks aangebracht om dat scherp te maken of te bewijzen. Daarom is de 2e post ook een vanzelfsprekende reactie. Kan dat nog hard gemaakt worden @Exact.?

Ze hebben incommings gehad van die stammen vandaar dat ik denk dat hij hier iets vanaf weet. Het feit dat hij weggespeeld is deze wereld kan er ook aan bijdragen dat hij geen bewijsdrang heeft. Geen idee maar kan ik me zo voorstellen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ze hebben incommings gehad van die stammen vandaar dat ik denk dat hij hier iets vanaf weet. Het feit dat hij weggespeeld is deze wereld kan er ook aan bijdragen dat hij geen bewijsdrang heeft. Geen idee maar kan ik me zo voorstellen.

Als hij inderdaad door een dermate grote aantal stammen tegelijk is aangevallen, kan dat wel bewijs genoeg zijn. Ik kon dat wel uit zijn post niet opmaken, vandaar dat ik wel om opheldering vroeg. :)
 
Reactiescore
344
Ze hebben incommings gehad van die stammen vandaar dat ik denk dat hij hier iets vanaf weet. Het feit dat hij weggespeeld is deze wereld kan er ook aan bijdragen dat hij geen bewijsdrang heeft. Geen idee maar kan ik me zo voorstellen.
Zoals er meer geen idee hebben, en zulke betwistende post maken.
Vermoedens, verdenking, en horen van derden.
Allemaal dingen wat thuis hoort in het gissen van de feiten.



blijf vooral gissen zou ik zeggen. Niet gisten he? Dat kan vervelend voor de darmen zijn.
 
Reactiescore
1.226
Ik vraag me af waar ze al die info toch vandaan halen. @Exact. wordt gewoon weg getreind door 1 speler vanuit pugna. ( beginnen ze
Meteen de huil sessie )

Kom met wat bewijzen dan elke keer hoog van de toren te schreeuwen.

1611131621854.png

Hier iig bewijs dat het niet 1 speler was :tongue: . Ik tel 12 verschillende spelers.
 
Reactiescore
344
Ja dit is niet op exact maar op chuchu. Die wave is indd vol in gezet met de gehele stam. Plus 2 mbs. Dat word ook niet ontkent. ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
344
Maar bereken nu eens dat hij eerst zijn eigen stam leeg trekt van deff, vervolgens de stamhop leeg trekt van deff.. en we de 2e wave met maar 5 accounts hebben gedaan.. en die 5 accounts kwamen enkel met de stam.
Dat exact, daarna leeg stond was gewoon easy!! Geen eer aan te behalen. Maar niet komen janken als je daarna weg gespeeld word
 
Reactiescore
1.226
Reactiescore
2.435
Ja dit is niet op exact maar op chuchu. Die wave is indd vol in gezet met de gehele stam. Plus 2 mbs. Dat word ook niet ontkent. ;)
7+2=9? Wie zijn de overige 3 accounts dan?
 
Reactiescore
344
Ow excuus laten we het anders melden 7 accounts met elk hun mb ? Laat het 14 zijn heb je extra speling op je punt te maken. Als nog niet echt overdreven denk ik als je aanhaalt dat pugna met 6 andere stammen samen werkt
 
Reactiescore
2.308
Maar bereken nu eens dat hij eerst zijn eigen stam leeg trekt van deff, vervolgens de stamhop leeg trekt van deff.. en we de 2e wave met maar 5 accounts hebben gedaan.. en die 5 accounts kwamen enkel met de stam.
Dat exact, daarna leeg stond was gewoon easy!! Geen eer aan te behalen. Maar niet komen janken als je daarna weg gespeeld word

Ik herinner me echter wel een bepaalde c-snipe van Exact waardoor dat dorpje niet zo easy was als je aangeeft.
De gecoördineerde aanval die daarna werd uitgevoerd op het account was er inderdaad teveel aan.

Verder heerst er momenteel een gezonde sfeer in de stam (n.v.t) en wordt er ChuChuuu zeker niets kwalijks genomen (voor zover ik weet).

Groetjes,
Bram
 
Reactiescore
1.226
Ow excuus laten we het anders melden 7 accounts met elk hun mb ? Laat het 14 zijn heb je extra speling op je punt te maken.

Het is opzich best een prestatie om zo'n grote aanval op de been te krijgen early game, dat gegeven vind ik wel een compliment waard. Alleen hier valt natuurlijk als verdedigende partij zonder pre-made/vrienden om zich heen geen eer aan te behalen. De stam van ChuChu had denk ik ook de keuze om geen deff te leveren maar wat is dan het gevolg? Dat jullie makkelijk door kunnen lopen omdat de clears niet gesloopt zijn en dus overige leden van die stam kunnen pakken. Het is kiezen of delen en sowieso heel lastig als er zo'n overmacht op je af komt.
 
Bovenaan