Top/Flopstammen

Reactiescore
1.853
En, zijn er al premades gestart hier of van plan om te starten?
 
Reactiescore
449

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik hoop stiekem eens op een wereld zonder premades eigenlijk :)

Zover ik weet is er minstens één. Ik heb verder ook weinig gehoord, en die ene wat ik gehoord heb was een gerucht en heb ik dus geen sterke bewijzen voor. Wellicht is het dus wel een droom die werkelijkheid kan zijn. :)
 
Reactiescore
983
Zover ik weet is er minstens één. Ik heb verder ook weinig gehoord, en die ene wat ik gehoord heb was een gerucht en heb ik dus geen sterke bewijzen voor. Wellicht is het dus wel een droom die werkelijkheid kan zijn. :)
Ben zeer benieuwd. Ik had nochtans eigenlijk het tegenovergestelde verwacht op een wereld met een lager stamlimiet. Al is het natuurlijk nog erg vroeg om met zekerheid te kunnen zeggen dat er effectief geen premades zijn gestart.
 
Reactiescore
1.367
Ik hoop stiekem eens op een wereld zonder premades eigenlijk :)

Wil je een interesante wereld moet je op .net komen spelen in dat tournament :p
 
Reactiescore
1.853
Ben zeer benieuwd. Ik had nochtans eigenlijk het tegenovergestelde verwacht op een wereld met een lager stamlimiet. Al is het natuurlijk nog erg vroeg om met zekerheid te kunnen zeggen dat er effectief geen premades zijn gestart.
Zou ik ook zeggen ja, zeker op een wereld met deze instellingen die volgens mij toch best ik de smaak vallen bij de meeste spelers. Persoonlijk hoop ik in ieder geval dat er geen premades/verzameling van gezamenlijk gestarte accounts zijn. Denk dat dit in combinatie met het lage stamlimiet een zeer dynamische, interessante wereld kan geven.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Zou ik ook zeggen ja, zeker op een wereld met deze instellingen die volgens mij toch best ik de smaak vallen bij de meeste spelers. Persoonlijk hoop ik in ieder geval dat er geen premades/verzameling van gezamenlijk gestarte accounts zijn. Denk dat dit in combinatie met het lage stamlimiet een zeer dynamische, interessante wereld kan geven.

Volledig mee eens! Je had op w74 ook zo'n wereld eigenlijk. Deze was direct na de grote poespas bij w73 eigenlijk volledig ondergesneeuwd: en toch is dat (ondanks de latere acties op die wereld) een interessantere wereld geworden. Dat idee heb ik althans als buitenstaander van w74, maar misschien zit ik daar naast. :)
 
Bovenaan