Top/Flopstammen

Reactiescore
1.237
Erg makkelijk om constant kritiek te uiten om dan een discussie uit de weg te gaan onder het mom van 'ik speel niet in Shock'.
Ik uit niet eens kritiek maarja dat je dat niet snapt is wel logisch natuurlijk.
 
Reactiescore
2.444
Erg makkelijk om constant kritiek te uiten om dan een discussie uit de weg te gaan onder het mom van 'ik speel niet in Shock'.

Het is meer dat alles wat er gezegd wordt direct als een aanval of negatieve kritiek wordt opgevat. Of dit bewust wordt gedaan en er zo een kans gepakt wordt om een andere stam in een slecht daglicht te zetten (of eigen stam in een goed daglicht natuurlijk) of dat daadwerkelijk alles als een aanval wordt geïnterpreteerd weet ik niet maar niet iedereen zit hier om te 'bashen' of om constant agressieve P&P te voeren.
 
Reactiescore
864
Het is meer dat alles wat er gezegd wordt direct als een aanval of negatieve kritiek wordt opgevat. Of dit bewust wordt gedaan en er zo een kans gepakt wordt om een andere stam in een slecht daglicht te zetten (of eigen stam in een goed daglicht natuurlijk) of dat daadwerkelijk alles als een aanval wordt geïnterpreteerd weet ik niet maar niet iedereen zit hier om te 'bashen' of om constant agressieve P&P te voeren.

Ik denk inderdaad dat er aardig van het onderwerp geweken wordt momenteel, en het onderwerp was volgens mij: "Tot nu toe heeft EWS weinig tegenstand gehad met edelspam massa's, en dat als dit voortzet EWS een gemakkelijke wereldwinst heeft". Echter, maakte jij wel zelf de vergelijking naar W76 en dat is niet helemaal waar. Salt heeft op W76 daadwerkelijk tot de endgame 0 tegenstand gehad en vrijwel alles intern gehad, waarbij EWS op W78 wel degelijk massa's moet uitvoeren om terrein te winnen. Daarbij heeft Salt op W76 zelf alle interns etc. geregeld en toe gekregen.

Vanuit mijn eigen perspectief als Venari speler denk ik echt niet dat EWS zomaar de wereld al gewonnen heeft richting de end game, en denk ik ook dat zij echt nog wel tegenstand op ten duur krijgen vanuit Shock(hopelijk) en Venari wanneer alles gespeeld is. Maar dit gaf je zelf ook al aan: "De wereld is nog niet gespeeld".
 
Reactiescore
2.444
Ik denk inderdaad dat er aardig van het onderwerp geweken wordt momenteel, en het onderwerp was volgens mij: "Tot nu toe heeft EWS weinig tegenstand gehad met edelspam massa's, en dat als dit voortzet EWS een gemakkelijke wereldwinst heeft". Echter, maakte jij wel zelf de vergelijking naar W76 en dat is niet helemaal waar. Salt heeft op W76 daadwerkelijk tot de endgame 0 tegenstand gehad en vrijwel alles intern gehad, waarbij EWS op W78 wel degelijk massa's moet uitvoeren om terrein te winnen. Daarbij heeft Salt op W76 zelf alle interns etc. geregeld en toe gekregen.

Trok inderdaad de vergelijking met W76, in mijn hoofd deed ik die vergelijking daar na afloop van de wereld, dus na het handjevol massa's dat er is geweest en het gevoel achteraf dat er echte tegenstand miste. En inderdaad de vergelijking op deze wereld met de wereld op dit moment, waar we nog in de mid-game zitten. Had ik wat duidelijker moeten stellen, want op W76 was er inderdaad totaal geen mid-game. Dus de werelden vergelijken op dezelfde momenten is niet echt mogelijk.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
@Qui Intus Diaboli Vergelijkt deze wereld met de situatie op Wereld 71, een wereld die volgens velen op diplomatiek vlak niet heel leuk is verlopen. M.i. is zo'n post dus inderdaad een bash op de manier waarop EWS de wereld aanvliegt. Daarbij is volgens mij meerdere malen aangegeven dat een BG tussen Shock & BBQ niet zonder reactie zou blijven. Ik vind het gewoon raar dat een @Serenity en @Exact. salty komen doen, alsof dit niet te verwachten was? Hadden jullie nou onironisch verwacht dat EWS ging zitten toekijken hoe jullie met een overmacht van ~2,5 op Venari konden bashen, daar winsten kunnen behalen om je dan gezamenlijk tegen EWS te keren?
 
Reactiescore
166
Wat ik dan komisch vind is dat de stammen BBQ/Pugna/Shock een bg maken om EWS te weerstaan, maar ipv massa op EWS, pakken ze Venari.
Hierdoor heb je 1. geen weerstand voor EWS, want de aanvallen gaan niet op EWS maar op Venari, en 2. dwing je Venari tot bg met EWS omdat het een 3v1 was en geef je EWS een extra bg om bbq/pugna/shock met nog minder weerstand op te kunnen ruimen.
Komt er dus op neer, dat jullie bewust kiezen het EWS niet moeilijker maar makkelijker te maken, maar vervolgens hier klagen dat EWS het zo makkelijk heeft, terwijl dat dus indirect juist door jullie gecreëerd wordt.
 
Reactiescore
1.237
Vergelijkt deze wereld met de situatie op Wereld 71
Ik vroeg letterlijk, "gaat dit dan worden zoals w71?" als jij dat aanziet als vergelijking en niet als vraag is dat jouw eigen probleem.
 
Reactiescore
1.237
Wat ik dan komisch vind is dat de stammen BBQ/Pugna/Shock een bg maken om EWS te weerstaan, maar ipv massa op EWS, pakken ze Venari.
Hierdoor heb je 1. geen weerstand voor EWS, want de aanvallen gaan niet op EWS maar op Venari, en 2. dwing je Venari tot bg met EWS omdat het een 3v1 was en geef je EWS een extra bg om bbq/pugna/shock met nog minder weerstand op te kunnen ruimen.
Komt er dus op neer, dat jullie bewust kiezen het EWS niet moeilijker maar makkelijker te maken, maar vervolgens hier klagen dat EWS het zo makkelijk heeft, terwijl dat dus indirect juist door jullie gecreëerd wordt.
En mocht Shock/BBQ op EWS gaan lopen zijn was deze BG tussen Venari en EWS er niet gekomen zeker. :p gelooft niemand
 
Reactiescore
1.237
Laten we niet te kritisch zijn aub op shock leden die hier posten, eindelijk durven er een paar te verschijnen hier, jaag ze niet meteen weg?
Meh het AF is gewoon saai, als je 1 simpele vraag stelt zijn er altijd meerdere mensen die je komen bashen omdat ze niet inzien dat het een vraag is. Als ik zou willen bashen had het wel duidelijker geweest hoor zoals op Justin.
 
Reactiescore
864
En mocht Shock/BBQ op EWS gaan lopen zijn was deze BG tussen Venari en EWS er niet gekomen zeker. :p gelooft niemand

Ik kan dit nochtans bevestigen dat dit niet het geval was geweest - leiding Venari was fel tegen een BG met EWS totdat jullie Shock, BBQ & Pugna besloten massaal edels te spammen op Venari en het onhoudbaar werd(zie situatie SoD).
 
Reactiescore
5.686
Jens, graag letten op het dubbel posten anders ben ik genoodzaakt je te rapporteren.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.237
Jens, graag letten op het dubbel posten anders ben ik genoodzaakt je te rapporteren.
Zal het nooit meer doen.

Ik kan dit nochtans bevestigen dat dit niet het geval was geweest - leiding Venari was fel tegen een BG met EWS totdat jullie Shock, BBQ & Pugna besloten massaal edels te spammen op Venari en het onhoudbaar werd(zie situatie SoD).
Tja dat is jouw woord tegen het woord van mensen die andere dingen tegen mij gezegd hebben . Ga ik niet over discussieren want zoals ik al eerder aanhaalde, het kan me allemaal weinig schelen. :p

Edit: ik ga er dan ook niet verder op reageren. Ik wou gewoon even jullie verhaal horen, dat is gebeurd. Einde.
 
Reactiescore
2.444
Wat ik dan komisch vind is dat de stammen BBQ/Pugna/Shock een bg maken om EWS te weerstaan, maar ipv massa op EWS, pakken ze Venari.
Hierdoor heb je 1. geen weerstand voor EWS, want de aanvallen gaan niet op EWS maar op Venari, en 2. dwing je Venari tot bg met EWS omdat het een 3v1 was en geef je EWS een extra bg om bbq/pugna/shock met nog minder weerstand op te kunnen ruimen.
Komt er dus op neer, dat jullie bewust kiezen het EWS niet moeilijker maar makkelijker te maken, maar vervolgens hier klagen dat EWS het zo makkelijk heeft, terwijl dat dus indirect juist door jullie gecreëerd wordt.

Ik begrijp echt niet hoe je dit nu alsnog uit de laatste pagina's discussie kan halen.

Maar wel een interessant dagje op W78, Venari ligt flink onder vuur en het wordt erg interessant om te zien hoe ze de komende uren doorstaan. Aan de hand van die komende uren kunnen er redelijke voorspelling voor de rest van de wereld gedaan worden. Doorstaat Venari deze dag, dan zijn ze absoluut kanshebbers voor de wereldwinst en kunnen ze met enig vertrouwen de toekomst inkijken. Maar doorstaan ze het vandaag niet en/of was er op alle fronten hulp nodig dan ziet de toekomst er voor EWS rozenkleurig uit en gaat Venari het ontzettend moeilijk krijgen de komende periode en eventuele tijden daarna.
 
Reactiescore
1.226
Doorstaat Venari deze dag, dan zijn ze absoluut kanshebbers voor de wereldwinst en kunnen ze met enig vertrouwen de toekomst inkijken. Maar doorstaan ze het vandaag niet en/of was er op alle fronten hulp nodig dan ziet de toekomst er voor EWS rozenkleurig uit en gaat Venari het ontzettend moeilijk krijgen de komende periode en eventuele tijden daarna

En waar staat Shock volgens jou qua "redelijke voorspelling voor de rest van de wereld?" Mocht venari het vandaag niet doorstaan?
 
Bovenaan