Top/Flopstammen

Reactiescore
1.228
Reactiescore
903
Reactiescore
1.363
Melvin wou een afspraak bij de McDonalds in Maastricht omdat je daar een leuk strand hebt.
Die gozer eet daar wss de hele voorraad op :( . Dus een afspraak zou t waarschijnlijk niet zijn.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.228

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Je pakt een BG van 36mil punten waar de eerstvolgende partij 19mil heeft en jankt dan dat je een BG tegen je krijgt, leg uit.
Zie bovenstaand.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.228
Zelf betreur ik dat het zover moet komen, maar goed dit wat Shock wilde toch.
Stop met mij te koppelen aan beslissingen van Shock. Danku. :)

Ik vroeg gewoon een genuine vraag, hoe jullie dat voor jullie zagen. Niets met Shock te maken. :p
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dus je gaat letterlijk w71 scenario nabootsen? Interessant.
Stop met mij te koppelen aan beslissingen van Shock. Danku. :)

Ik vroeg gewoon een genuine vraag, hoe jullie dat voor jullie zagen. Niets met Shock te maken. :p

Hoezo bootst Melvin dan een situatie als W71 na? In dit geval is het eerder Shock die een W71 scenario nabootst. We zijn er allemaal wel over eens dat er nog 4 kampen zijn die er toe doen, W71 waren er 3 kampen die er nog echt toe deden. Shock is als eerste partij hier een BG aangegaan met een van de 4 grote partijen op deze wereld. Dus dat zou in het geval van W71 TAOW met Fier zijn.

Wij als EWS gaan niet tegen een dubbel zo grote kwantiteit strijden want dat is gewoon een oneerlijke strijd die je nooit zal winnen. Dus in mijn ogen sla je de plank hier volledig mis en ipv Melvin kun je beter je eigen leiding vragen waarom ze een W71 scenario willen creeeren want hier heeft Melvin en de rest van EWS niks mee te maken.
 
Reactiescore
3.452
In dit geval is het eerder Shock die een W71 scenario nabootst.
Wij hebben niet gedreigd met op delete te gaan en ons dorpen af te breken als statement om een samenwerking af te dwingen zoals Melvin het deed op w71
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hoezo bootst Melvin dan een situatie als W71 na? In dit geval is het eerder Shock die een W71 scenario nabootst. We zijn er allemaal wel over eens dat er nog 4 kampen zijn die er toe doen, W71 waren er 3 kampen die er nog echt toe deden. Shock is als eerste partij hier een BG aangegaan met een van de 4 grote partijen op deze wereld. Dus dat zou in het geval van W71 TAOW met Fier zijn.

Wij als EWS gaan niet tegen een dubbel zo grote kwantiteit strijden want dat is gewoon een oneerlijke strijd die je nooit zal winnen. Dus in mijn ogen sla je de plank hier volledig mis en ipv Melvin kun je beter je eigen leiding vragen waarom ze een W71 scenario willen creeeren want hier heeft Melvin en de rest van EWS niks mee te maken.

Ze veroorzaken hiermee echter dat Venari en EWS gaan samenwerken en dubbel-front massa's gaan uitvoeren op beide stammen. Als Shock zijnde speel je dan na het wegvallen van BBQ tegen beide partijen, waarbij ze een reden hebben om te blijven samenwerken.

Zie bovenstaande, 26 maart, week voor massa op BBQ.
 
Reactiescore
5.598
Draamaaa
 
Reactiescore
1.228
We zijn er allemaal wel over eens dat er nog 4 kampen zijn die er toe doen,
In wat voor sprookje leef jij? :p Er zijn 2 partijen die er nu nog voor zullen "strijden".

Wij als EWS gaan niet tegen een dubbel zo grote kwantiteit strijden want dat is gewoon een oneerlijke strijd die je nooit zal winnen. Dus in mijn ogen sla je de plank hier volledig mis en ipv Melvin kun je beter je eigen leiding vragen waarom ze een W71 scenario willen creeeren want hier heeft Melvin en de rest van EWS niks mee te maken.

Stop met mij te koppelen aan beslissingen van Shock. Danku. :)

Ik vroeg gewoon een genuine vraag, hoe jullie dat voor jullie zagen. Niets met Shock te maken. :p
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan