Top/Flopstammen

Deleted User - 487964211

Guest
In elke wereld dat ik gespeeld heb zijn er bondgenoten. Of de stammen met 10 zijn 20 of 7 altijd gezien dat er bondjes worden gesloten.
Stam limiet veranderd daar toch niet aan
 
Reactiescore
15
In elke wereld dat ik gespeeld heb zijn er bondgenoten. Of de stammen met 10 zijn 20 of 7 altijd gezien dat er bondjes worden gesloten.
Stam limiet veranderd daar toch niet aan

Er is natuurlijk wel een verschil tussen bondgenoten en zusterstammen, namelijk dat zusterstammen een zekerheid zijn en bondgenoten altijd verbroken kunnen worden
 

Deleted User - 487856156

Guest
Proficiat Blacklist/pugna, met 9 accounts toch ons dorpje kunnen veroveren. We kunnen onze nederlaag best toegeven als er lekker gespeeld wordt. Maar als je al jullie noobslaafjes van het continent inschakelt tja..
Soit, succes

Mvg
Brecht
 
Reactiescore
290
Proficiat Blacklist/pugna, met 9 accounts toch ons dorpje kunnen veroveren. We kunnen onze nederlaag best toegeven als er lekker gespeeld wordt. Maar als je al jullie noobslaafjes van het continent inschakelt tja..
Soit, succes

Mvg
Brecht
Gelieve volgende keer wat meer pp besteden aan je dorp dat hij iets beter uitgebouwd is. Je gaat wel netjes met je stamgenoten zijn der om!
 
Reactiescore
372
Proficiat Blacklist/pugna, met 9 accounts toch ons dorpje kunnen veroveren. We kunnen onze nederlaag best toegeven als er lekker gespeeld wordt. Maar als je al jullie noobslaafjes van het continent inschakelt tja..
Soit, succes

Mvg
Brecht

Gelieve rapportjes hier te droppen waarin troepenaantallen etc zichtbaar zijn :)
 
Reactiescore
344
Lol hebben het met alleen stamleden geklaard en ja ik had hulp nodig ;) komt omdat ik deff ben begonnen.
Toch bedankt voor je irritatie puntje te betwisten publiekelijk. Zeer vermakend!
 
Reactiescore
193
Gelieve rapportjes hier te droppen waarin troepenaantallen etc zichtbaar zijn :)

Ik second dit.

Lol hebben het met alleen stamleden geklaard en ja ik had hulp nodig ;) komt omdat ik deff ben begonnen.
Toch bedankt voor je irritatie puntje te betwisten publiekelijk. Zeer vermakend!

Waarom def beginnen als je jezelf boost met PP? Dat slaat nergens op. :eek2:
 
Reactiescore
344
Ik second dit.



Waarom def beginnen als je jezelf boost met PP? Dat slaat nergens op. :eek2:
Excuseer ik heb restjes pp gegooid heb niet flink geboost, ik kies voor gebooste dorpen te pakken zodat je niet acties krijgt dat je een 7k dorp scout met 400 bijl en 140lc er in tho
 
Reactiescore
344
Dan had hij dus toch gelijk toen hij zei dat de stam noobslaafjes nodig had

lees het even terug ;) noobslaafjes rond de hele continent. Ligt wat breder dan dat je met 3 leden 2x een wave gooit en iemand zoals gamertje kiest voor een block ok en stam deff aanvraagt in volle toeren.. want zoals ik offensief gebruik heb gemaakt van mijn leden. Doet hij het met deff van zijn stam.
Dus visa versa beiden flop! In dit geval alleen kwamen wij er beter uit. Zeker als je je dorp block ok nog steeds gaat noemen.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Baek vies kata stammetje. 800 bijl, 200 lc en 120 kata’s.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Mijn GS vindt het minder smeuig, ik zal binnenkort wat gooien.
 
Bovenaan