Top/Flopstammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Er zijn door EWS wat terechte vragen gesteld, welke Venari heeft beantwoord.

United Masters is nu uit de stam, dus de rest van deze discussie lijkt me niet zo relevant meer.
 
Reactiescore
2.477
Bekijk bijlage 28864Bekijk bijlage 28865Bekijk bijlage 28866

Normaal ben ik niet de persoon die snel screens gaat tonen, maar ews vind dit blijkbaar geen probleem. Zoals de vorige post die nu reeds verwijdert is.

Deze screens zijn dan degelijk uit de leidingschat tussen EWS en Venari. Steeds wanneer er iets niet naar hun zin gaat komen er verwijten.
In mijn ogen afspraken die niet altijd gevolgd worden, waar ik niet snel ga over klagen.

Maar wanneer zij iets niet krijgen is het kot te klein. Zoals de massa op Shock die een flop was. Zou onze fout zijn. Neem je verlies van die dag en ga gewoon verder!

Dus veel respect in de gesprekken zie ik niet echt!
nog even een goeden spotprent tussendoor
1621861897717.png
 
Reactiescore
1.581
Ik wou bewijs volgens jou? Dus lijkt wel richting mij te zijn toch.
En erna heeft Melvin je eruit gezet om je te laten afkoelen.

Dat was onnodig vond ik maar was er anders zelf wel uitgegaan, dat eeuwige gezeur kwam me toch de keel al uit. Je kan niet zomaar teksten op het af gooien en er maar vanuit gaan dat het tegen jou bedoeld is terwijl we midden in een gesprek met 4/5 man waren, beetje gek.
 
Reactiescore
1.581
Ik wou bewijs volgens jou? Dus lijkt wel richting mij te zijn toch.
En erna heeft Melvin je eruit gezet om je te laten afkoelen.

Om hier even op terug te komen. Ik weet niet of jij achterste voren leest? ;) maar als je niet snapt dat dit niet naar jou bedoeld is dan weet ik het ook niet meer. Hoop dat de discussie hiermee klaar is want heb wel wat beters te doen.

AAEAB1D8-32DD-4A0F-B2ED-D86F3D296544.jpeg
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
jaaa vakantieee en onrespectvol zijn

catjam.gif

yeaaah
 
Reactiescore
1.918
dit zou ook verklaren waarom hij niet naar de vervaldatum van de nootjes heeft gekeken
 
Reactiescore
72
nog even een goeden spotprent tussendoor
Bekijk bijlage 28867


Wat is er hier mis mee?
@aapjeklapklap heeft deze ochtend hier nog 2 screens opgezet over lopende deals. Jammer genoeg heeft hij deze te laat verwijderd sommige spelers contacteerde me er al over.
Mijn screens zijn gewoon om aan te tonen hoe vriendelijk jullie zijn tegen je BG ;)


Om hier even op terug te komen. Ik weet niet of jij achterste voren leest? ;) maar als je niet snapt dat dit niet naar jou bedoeld is dan weet ik het ook niet meer. Hoop dat de discussie hiermee klaar is want heb wel wat beters te doen.

Bekijk bijlage 28868

Als je al van in begin af aan neerbuigend was tegen over mij, lijkt me dit niet verkeerd opgenomen. Ook gezien het gesprek enkel tussen ons ging een half uur eerder. En ik om bewijs vroeg ;)

Wel grappig hoeveel EWS leden er hier hun zegje komen doen, moet ik me onder druk voelen of wat is de bedoeling?
Of zijn ze allemaal nog mad van hun mooie massa op Shock?
 
Reactiescore
524
Wel grappig hoeveel EWS leden er hier hun zegje komen doen, moet ik me onder druk voelen of wat is de bedoeling?
Of zijn ze allemaal nog mad van hun mooie massa op Shock?

:kekw:
 
Reactiescore
1.581
Wat is er hier mis mee?
@aapjeklapklap heeft deze ochtend hier nog 2 screens opgezet over lopende deals. Jammer genoeg heeft hij deze te laat verwijderd sommige spelers contacteerde me er al over.
Mijn screens zijn gewoon om aan te tonen hoe vriendelijk jullie zijn tegen je BG ;)




Als je al van in begin af aan neerbuigend was tegen over mij, lijkt me dit niet verkeerd opgenomen. Ook gezien het gesprek enkel tussen ons ging een half uur eerder. En ik om bewijs vroeg ;)

Wel grappig hoeveel EWS leden er hier hun zegje komen doen, moet ik me onder druk voelen of wat is de bedoeling?
Of zijn ze allemaal nog mad van hun mooie massa op Shock?

Vanochtend? het was gister maar goed. Ik zei dat de discussie voor mij klaar was maar blijkbaar zit het je nog een beetje dwars.

Ik vind het wel bijzonder hoe je constant de schuld in mijn schoenen probeert te schuiven. Mijn screenshots waren enkel ter verdediging van mijzelf aangezien jij mij publiekelijk beschuldigd van onwaarheden. Je doet daarnaast ook net of ik een staatsgeheim heb gelekt, dat is ook gwn onzin want letterlijk iedereen weet van de status/relatie tussen van UM en Venari. Het enige wat de screenshots aantonen is jij zegt dat het rond is met UM, nou wat erg.

Ik had het misschien niet moeten doen met screenshots of wat dan ook, maar je bent nu zelf net zo hypocriet door precies hetzelfde te doen bij Zidan en mij.

Als laatste vind ik het een beetje cringe dat je een sneer uitdeelt aan EWS over de “gefaalde massa op Shock. Volgens mij heb jij aardig wat te danken aan vv diensten van EWS, anders had jouw account er heel anders bij gelegen.

Als je nog verder wilt discussiëren of je zorgen kwijt moet dan je me maar op discord contacten.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Neen en dat hoeft niet, ik wil graag mijn mentale slachtoffers jong en weerloos
 
Bovenaan