Top/flopstammen

Reactiescore
487
Kap nou eens met bashen. Waarom is het een vereiste binnen het huidige TW dat stammen elkaar neerbashen en haten? Wees eens gewoon vriendelijk en maak er leuke strijd van. Is positief voor iedereen. Iedereen speelt dit spel voor z'n plezier en door dergelijk gedrag haal je dat serieus naar beneden

Dat is de laatste maanden (ervoor weet ik niet) het enigste wat iedereen kan. Alleen maar haat en verderf strooien op het AF en dan hun vriendjes erbij halen om bericht te ‘liken’
Zie het op meerdere werelden gebeuren door iedereen op het AF, daarom ga ik ook stoppen met actief volgen van AF, aangezien 90% volslagen kansloos is een vriendenpolitiek
 
Reactiescore
676
Is voor mij wel deel van het spel dat je over dingen die in game gebeurd zijn kan trash talken tegenover de vijand. Het wordt tegenwoordig echter steeds normaler om ad hominem beledigingen te gooien wanneer het trash talken te verhit wordt. Wanneer mensen gaan kibbelen over wie er het grootste brein heeft of het langst is omdat ze vijanden zijn in game (zie hierboven) wordt de plank wat mij betreft nogal misgeslagen. Noem elkaar gewoon noob en ga verder met je dag <3
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Heten geen maai meer. Wordt geen goed contact gehouden hoor. Ben zelf leiding xD. Heb je n overmacht + bg , ga je nog noob spelen ook. zegt genoeg over die zielige stam imo.
Je eerste en laatste zin houden helemaal geen verband met mijn post, maar goed. Er wordt wel goed contact gehouden, met Pieter van AT bijvoorbeeld. Het feit dat je leiding bent van Maai/Trump en alsnog niet in de gesprekken meer betrokken wordt, moet toch wel een signaal zijn? Overigens, zeker als je effectief leider bent, heb je normaal het beste met je stam voor? De manier waarop je jezelf al een hele tijd op dit forum profileert, zegt iets anders.
 
Reactiescore
1.363
Je eerste en laatste zin houden helemaal geen verband met mijn post, maar goed. Er wordt wel goed contact gehouden, met Pieter van AT bijvoorbeeld. Het feit dat je leiding bent van Maai/Trump en alsnog niet in de gesprekken meer betrokken wordt, moet toch wel een signaal zijn? Overigens, zeker als je effectief leider bent, heb je normaal het beste met je stam voor? De manier waarop je jezelf al een hele tijd op dit forum profileert, zegt iets anders.
Niet mee eens man. Jij hebt het puur over 1 stukje. Pieter praat er zelf ook amper meer mee, omdat hij zich ook irriteerd aan die lui. Ik zit gewoon overal bij hoor ;). En ik praat gewoon zo als ik wil. Ik heb idd het beste met mijn stam voor, waarom zou ik anders geïrriteerd zijn als die leiding van jou niks geregeld wilt hebben? Afgedrag? Mensen kunnen niet tegen de directe waarheid. Shit happens Tuur :).
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.180
Snap overigens echt niet dat er zo enorm veel mensen zijn die vrijwillig in een stam genaamd Trump spelen.

Of je bent waarlijk een debieleke, want me van veel daar niet verrast, of je hebt 0 zelfrespect.
 
Reactiescore
1.363
Zegt degene die info doorspeelt, omdat die zn zin niet krijgt. ;)
 
Reactiescore
760
Ik ben tenminste geen leider die bewust door zijn medeleiders uit leidersgesprekken wordt gelaten.
Noah ouwe gevoelskikker, Chris word er niet uitgelaten alleen kunnen Chris & jacob het al werelden met elkaar niet vinden , dus lijkt me niet zo slim als hun gesprekken gaan voeren en als nog heeft Chris best wel een punt jij die ons loopt te blamen terwijl je zelf ook kinderachtig info heb lopen door spelen
(hopelijk spijt van)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
55
Waarom zou iemand spijt krijgen van dikke exposes.
Exposen is leuk, sensationeel en brengt vreugde aan iedereen behalve de geëxposeerde partij
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.180
Kan me enkel voorstellen dat jullie nog steeds zo hameren op die info, is dat jullie nog steeds boos zijn dat de fusie niet door is gegaan.

En ik moet eerlijk zeggen, dat als ik ook maar een beetje heb geholpen met het verijdelen van de fusie, ik daar zeer trots op ben.
 
Reactiescore
1.363
Noah = dé janknoob van w77!
 
Reactiescore
40
Kan me enkel voorstellen dat jullie nog steeds zo hameren op die info, is dat jullie nog steeds boos zijn dat de fusie niet door is gegaan.

En ik moet eerlijk zeggen, dat als ik ook maar een beetje heb geholpen met het verijdelen van de fusie, ik daar zeer trots op ben.
Wel grappig dat wij boos zouden zijn dat het niet door is gegaan maar het zelf hebben afgekapt? :eek2:
 
Reactiescore
760
Volgens mij denk jij oprecht dat het normaal is en maar gwn kan , verklaart wel hoe erg tw meer verziekt word op de jaren als , en wat jason zegt de fusie was rond maar is door trump zelf afgekapt op het einde :)
 
Reactiescore
12
Kan me enkel voorstellen dat jullie nog steeds zo hameren op die info, is dat jullie nog steeds boos zijn dat de fusie niet door is gegaan.

En ik moet eerlijk zeggen, dat als ik ook maar een beetje heb geholpen met het verijdelen van de fusie, ik daar zeer trots op ben.

Hoe trots ben je dan dat je in een nog grotere r2w gestapt bent met House?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.180
Volgens mij denk jij oprecht dat het normaal is en maar gwn kan , verklaart wel hoe erg tw meer verziekt word op de jaren als , en wat jason zegt de fusie was rond maar is door trump zelf afgekapt op het einde :)

Het enige wat hier verziekt wordt is de Nederlandse taal in je post
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.180
Hoe trots ben je dan dat je in een nog grotere r2w gestapt bent met House?

Jij wil stellen dat een bgn met house meer r2w is dan een fusie met maai

Dit mag je me uitleggen
 
Bovenaan