Top/flopstammen

Reactiescore
1.365
Ben heeft me afgeraden om naar het AF te komen, maar verder nog niets over gehoord, KEREL. Niemand buiten jullie leest dit AF nog en ohja ik lees het ook nog omdat ik jullie wel grappig vind :)

Als je er niet voor zou kiezen om interessant te willen doen, dan had je alle posts gelezen. Bijgevolg zou het het duidelijk moeten zijn dat Grizzly de keuze had om Maai niet te joinen en Maai dus bewust heeft gekozen voor een CF.
Kereltje, doe ff rustig man. Niet zo triggered zijn als mensen je ze noemen maat.
Wij hebben gewoon andere dingen gehoord dan dat jij hebt, klaar. Niet zo janken op mn matties, ty.
Anders krijg je het met mij op de stok.
En Jannes, die bronnen komen toch echt van de dame zelf :p.
Dus betere bronnen bestaan er niet.
 
Reactiescore
3.576
Of zijn informatie in deze klopt of niet is irrelevant aan het feit ik het een matig argument vind als hij aanhaalt dat hij andere verhalen hoort.
 
Reactiescore
25
Kereltje, doe ff rustig man. Niet zo triggered zijn als mensen je ze noemen maat.
Wij hebben gewoon andere dingen gehoord dan dat jij hebt, klaar. Niet zo janken op mn matties, ty.
Anders krijg je het met mij op de stok.
En Jannes, die bronnen komen toch echt van de dame zelf :p.
Dus betere bronnen bestaan er niet.

Wat bedoel je, kerel? Ik jank toch niet.

Mijn enige doel is om iedereen die zijn tijd hier komt verspillen de waarheid te laten lezen en niet enkel jullie zijde van het verhaal, die al dan niet bewust verdraaid is.

Het is toch logisch dat we elkaar met wat respect behandelen zoals we in het dagelijkse leven doen, of is het plots normaal dat je je anders moet voordoen op een online fora?
 
Reactiescore
1.365
Wat bedoel je, kerel? Ik jank toch niet.

Mijn enige doel is om iedereen die zijn tijd hier komt verspillen de waarheid te laten lezen en niet enkel jullie zijde van het verhaal, die al dan niet bewust verdraaid is.

Het is toch logisch dat we elkaar met wat respect behandelen zoals we in het dagelijkse leven doen, of is het plots normaal dat je je anders moet voordoen op een online fora?
Ik noem mensen opt werk ook gewoon kerel hoor :p. (kan gelukkig bij mij)
En voor n net telefoontje praat je idd wel wat anders, maar dit is gewoon een dom online spel.
Als jij al puur triggered wordt door ''kerel'', dan moet jij al helemaal geen spellen zoals fortnite, LoL of runescape gaan spelen, die lui schelden je al helemaal verrot.

En er komt wel binnenkort wel een leuk verhaaltje opt forum, komt goed :).
En dan wil ik wel jouw eerlijke reactie zien.

Gedraag jij je maar met je cfjes.

Toedeloeeeeeeeee xx
 
Reactiescore
25
Ik noem mensen opt werk ook gewoon kerel hoor :p. (kan gelukkig bij mij)
En voor n net telefoontje praat je idd wel wat anders, maar dit is gewoon een dom online spel.
Als jij al puur triggered wordt door ''kerel'', dan moet jij al helemaal geen spellen zoals fortnite, LoL of runescape gaan spelen, die lui schelden je al helemaal verrot.

En er komt wel binnenkort wel een leuk verhaaltje opt forum, komt goed :).
En dan wil ik wel jouw eerlijke reactie zien.

Gedraag jij je maar met je cfjes.

Toedeloeeeeeeeee xx

't Is niet omdat je 'hoofdleider' bent van Maai dat je mij de les moet komen spellen. Omdat ik een bepaald woord tussen apostroffen plaats ben ik volgens jou al getriggerd, haha oke.

Alweer een nieuw verhaaltje. Ze komen sneller dan de events!
Als je geen eerlijke reactie leest van mij is het omdat ik geen tijd wil steken in jullie waanbeelden, dat je het alvast weet :oops:
 
Reactiescore
57
Als je geen eerlijke reactie leest van mij is het omdat ik geen tijd wil steken in jullie waanbeelden, dat je het alvast weet :oops:

Ahh meneer begint zich alvast in te dekken, straks komt de waarheid naar boven. De waarheid kan ik niet aan dus verzin alvast een smoes waardoor ik niet eerlijk hoef te reageren. Wel fijn dat je alvast aangeeft te gaan liegen, hoeven we je post dus ook niet te lezen
 
Reactiescore
25
Ahh meneer begint zich alvast in te dekken, straks komt de waarheid naar boven. De waarheid kan ik niet aan dus verzin alvast een smoes waardoor ik niet eerlijk hoef te reageren. Wel fijn dat je alvast aangeeft te gaan liegen, hoeven we je post dus ook niet te lezen

Wat bedoel je, de post van Selah die eraan komt waarin ze gaat zeggen dat ze nooit is gevraagd om mee te gaan naar Gaatje?

Dat zeg ik hier toch nergens. Ik zeg enkel dat ze op de hoogte was dat we de manier van spelen in Orde door sommige spelers beu waren en gingen leaven. Zij heeft gezegd dat ze Orde niet ging leaven en is op dat moment niet verder betrokken geweest. Het account MrGrizzly heeft later nog gesprekken gehad met UBM, maar toen is de keuze gemaakt voor Maai en dus een CF.
 
Reactiescore
57
Wat bedoel je, de post van Selah die eraan komt waarin ze gaat zeggen dat ze nooit is gevraagd om mee te gaan naar Gaatje?

Dat zeg ik hier toch nergens. Ik zeg enkel dat ze op de hoogte was dat we de manier van spelen in Orde door sommige spelers beu waren en gingen leaven. Zij heeft gezegd dat ze Orde niet ging leaven en is op dat moment niet verder betrokken geweest. Het account MrGrizzly heeft later nog gesprekken gehad met UBM, maar toen is de keuze gemaakt voor Maai en dus een CF.

Blijkbaar ligt het gevoelig omdat je meteen in de verdediging schiet. Ik doel op een post die eraan komt, inhoudelijk geen idee wat erin komt te staan. Dus ik zeg ook nergens dat het daar over gaat?

Zeg alleen dat er een post komt met alle waarheid en dat jij al zegt dat we geen eerlijke reactie kunnen verwachten
 
Reactiescore
5.686

Deleted User - 81360

Guest
Wat bedoel je, de post van Selah die eraan komt waarin ze gaat zeggen dat ze nooit is gevraagd om mee te gaan naar Gaatje?

Dat zeg ik hier toch nergens. Ik zeg enkel dat ze op de hoogte was dat we de manier van spelen in Orde door sommige spelers beu waren en gingen leaven. Zij heeft gezegd dat ze Orde niet ging leaven en is op dat moment niet verder betrokken geweest. Het account MrGrizzly heeft later nog gesprekken gehad met UBM, maar toen is de keuze gemaakt voor Maai en dus een CF.
Apart, dus eerst was het verhaal dat Selah was gevraagd mee te gaan. Nu is het dat er aan Selah is medegedeeld dat jullie weg gingen.
 
Reactiescore
57
Liegen is oprecht best een sport als je onzin verkondigd.

Ja dat is het lastige van liegen, om er een constante lijn in te houden en te onthouden wat je eerder al hebt gelogen. Hierdoor vallen mensen door de mand
 
Reactiescore
25
Apart, dus eerst was het verhaal dat Selah was gevraagd mee te gaan. Nu is het dat er aan Selah is medegedeeld dat jullie weg gingen.

Ja, klopt. Dat staat gewoon in elke post van mij te lezen. Ben heeft haar meegedeeld dat wij iets anders gingen zoeken, zij heeft laten weten daar geen interesse in te hebben en is verder niet betrokken geweest in de gesprekken daarrond.

Waar zeg ik of interpreteer jij dat precies anders?
 

Deleted User - 81360

Guest
Ja, klopt. Dat staat gewoon in elke post van mij te lezen. Ben heeft haar meegedeeld dat wij iets anders gingen zoeken, zij heeft laten weten daar geen interesse in te hebben en is verder niet betrokken geweest in de gesprekken daarrond.

Waar zeg ik of interpreteer jij dat precies anders?
Paar pagina's terug is gewoon gezegd dat ze mee kon gaan naar gaatje.
 
Reactiescore
57
Nee, daar staat dat ze is aangesproken om mee over te stappen (iets anders te zoeken). Maar ze had hier geen interesse in en is verder niet betrokken geweest in de gesprekken.

Okee dus hiermee wil je zeggen dat je dus het overwogen om MAD te joinen terwijl daar vanuit orde een massa op liep? of wat heb je precies overwogen?
 
Reactiescore
986
Waarom zou Mickey ooit overwogen hebben om Mad te joinen als er nooit een applicatie van hem noch een toenadering van ons naar hem geweest is?
 
Bovenaan