Top/flopstammen

Reactiescore
40
Ze mogen gewoon een account rekruteren in andermans cluster. Niets mis mee hoor. Het is ieders vrije keuze.
Dat er een NAP is en dan rekruteren vind ik persoonlijk aanstootgevender, maar zo kennen we de spelers wel. NAP's hier, GAP's daar en een bondgenootschapje als extra. Eens knokken ho maar....

Mb's, stamgenoten internen is uiteraard geen cf. Hadden ze slim geweest hadden ze gewoon een edel nagestuurd na de overdracht.
Je laatste zin kan dus niet, aangezien ze dan weer gaan zeiken dat je een NAP aanvalt. Het is dus altijd wel iets.
 
Reactiescore
34
Haha Maai in a nutshell:
Mb/Stamgenoot edelen is een CF..

Een neutraal account rekruteren ver in de vijand zijn cluster is een verloren puppy en hun goed recht.

Daarnaast ook hiervoor Maai zijn terugval op de werking van een NAP wanneer het hun NIET uitkomt, 2x schieten ze er toch echt naast.
Respect voor Gaatje zelfs dat ze tot 2 keer toe Maais eigen regeltjes en denkwijze tegen hun gebruikt.

Jij kan beter gewoon stoppen met posten op het af.
Je begrijpt volgens mij niet zo goed dat Dog je stam niet meer is.
Als je ervoor kiest om naar gaatje te gaan en dan (onterecht) claimt een NAP te hebben omdat je in gaatje zit. Kan je niet ook nog eens Dog je stam noemen en hen internen in vijandig gebied.
 
Reactiescore
55
Jij kan beter gewoon stoppen met posten op het af.
Je begrijpt volgens mij niet zo goed dat Dog je stam niet meer is.
Als je ervoor kiest om naar gaatje te gaan en dan (onterecht) claimt een NAP te hebben omdat je in gaatje zit. Kan je niet ook nog eens Dog je stam noemen en hen internen in vijandig gebied.

Ik zit gewoon in Maai hoor :)
En zover ik weet was in eerste instantie Kekkei alleen in Gaatje om Cuantes en Harald te internen.
Kan immers niet in dezelfde stam?

En de NAP claim kwam omdat die vanuit Maai kwam mbt Grizzly.
Gewoon een: Wat hun doen kunnen wij ook?
 
Reactiescore
533
Je laatste zin kan dus niet, aangezien ze dan weer gaan zeiken dat je een NAP aanvalt. Het is dus altijd wel iets.
Dat is ook waar. Weg ermee met die NAP

Hop! Hop! Op de Schop!
 
Reactiescore
1.363
Ik zit gewoon in Maai hoor :)
En zover ik weet was in eerste instantie Kekkei alleen in Gaatje om Cuantes en Harald te internen.
Kan immers niet in dezelfde stam?

En de NAP claim kwam omdat die vanuit Maai kwam mbt Grizzly.
Gewoon een: Wat hun doen kunnen wij ook?
Wie ben jij dan?
 
Reactiescore
15
Dus nadat er enorme CF's zijn gezet moeten we maar stoppen met zeiken terwijl onze positie op illegale manier sterk verzwakt is? Dan zal ik ook ff wat bb's edelen in de cluster van gaatje en vervolgens zeggen dat je niet zo moet zeiken.

Je gaatje (woordgrap) gang maar. Illegale manier oeii ff oppassen of de virtuele politie niet via me laptop aankomt kloppen. Kap met zeiken ga spelen moge de beste winnen zoals elke wereld. De beste stam ligt niet in de handen van een paar cfs.
 
Reactiescore
1.363
zoveel mensen in maai tegenwoordig dat je zelf niet meer weet wie:wink:
Ik ken "die 50+ personen" wel, maar al die af accounts niet nee. En jouw af naam lijkt teveel op die van matthias xD.
 
Reactiescore
363
'Op een illegale manier sterk verzwakt is'... Durf je echt nog zoiets zeggen na de recruit van MrGrizzly haha
Ik weet niet wie jou naar t AF gestuurd heeft maar Valentijn was nog een verbeterde versie, dit is echt helemaal om te janken. Welke stam had grizzly dan moeten joinen? Ik snap dat het vervelend is aangezien iedereen bij jullie rekende op 1 mil ez intern. Niet zo butthurt doen hier dan.
 
Reactiescore
1.363
Ja, kan echt niet +50 premade, en dan ook nog met 50 op AF :eek2:

ik ken matthias niet, dus geen idee wie je bedoeld :p
Nuh, was n gok waard. Ene William dus :eek:. Ik zou onze Joey idd wel ff HARD spanken, houdt ie van.
 
Reactiescore
34
Je gaatje (woordgrap) gang maar. Illegale manier oeii ff oppassen of de virtuele politie niet via me laptop aankomt kloppen. Kap met zeiken ga spelen moge de beste winnen zoals elke wereld. De beste stam ligt niet in de handen van een paar cfs.

Wat een kinderachtige reactie. Het feit is dat er regels zijn omtremt cf's en je die moet respecteren. Als je met het argument komt dat er geen politie is en je maar door moet spelen laat je duidelijk zien dat je nog nooit groter bent geworden dan 100 K op zijn hoogst.
 
Reactiescore
57
Wat een kinderachtige reactie. Het feit is dat er regels zijn omtremt cf's en je die moet respecteren. Als je met het argument komt dat er geen politie is en je maar door moet spelen laat je duidelijk zien dat je nog nooit groter bent geworden dan 100 K op zijn hoogst.

Als je je huiswerk wat beter had gedaan weet je dat deze speler wel meer dan 100k heeft behaald, dus je verkondigd hier mooie onzin. Dat je niet inziet dat dat over de politie een geintje is is jammer. Je mist zijn hele punt.
 
Reactiescore
15
Wat een kinderachtige reactie. Het feit is dat er regels zijn omtremt cf's en je die moet respecteren. Als je met het argument komt dat er geen politie is en je maar door moet spelen laat je duidelijk zien dat je nog nooit groter bent geworden dan 100 K op zijn hoogst.

Lol speel op top 10 acc maar nevermind. Ga gewoon door met spelen maai gaatje house 1 big war en we zien wie de wereld wint met of zonder een paar cf dorpjes. Maak je allemaal niet zo druk zeg
 
Reactiescore
25
Ik weet niet wie jou naar t AF gestuurd heeft maar Valentijn was nog een verbeterde versie, dit is echt helemaal om te janken. Welke stam had grizzly dan moeten joinen? Ik snap dat het vervelend is aangezien iedereen bij jullie rekende op 1 mil ez intern. Niet zo butthurt doen hier dan.

Ben heeft me afgeraden om naar het AF te komen, maar verder nog niets over gehoord, KEREL. Niemand buiten jullie leest dit AF nog en ohja ik lees het ook nog omdat ik jullie wel grappig vind :)

Als je er niet voor zou kiezen om interessant te willen doen, dan had je alle posts gelezen. Bijgevolg zou het het duidelijk moeten zijn dat Grizzly de keuze had om Maai niet te joinen en Maai dus bewust heeft gekozen voor een CF.
 
Reactiescore
760
@Mickey Mouse wanneer jij iets nuttigs ga posten op het AF ben ik denk al bejaard dus doe de moeite aub niet meer
 
Reactiescore
363
Ben heeft me afgeraden om naar het AF te komen, maar verder nog niets over gehoord, KEREL. Niemand buiten jullie leest dit AF nog en ohja ik lees het ook nog omdat ik jullie wel grappig vind :)

Als je er niet voor zou kiezen om interessant te willen doen, dan had je alle posts gelezen. Bijgevolg zou het het duidelijk moeten zijn dat Grizzly de keuze had om Maai niet te joinen en Maai dus bewust heeft gekozen voor een CF.
Welke keuze had grizzly dan? Ik hoor hele andere verhalen.
 
Bovenaan