Top/flopstammen

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Is bedankjes krijgen van je aarslikkende stamgenootjes de enige reden dat je deze wereld bent beginnen spelen of zijn er nog?
Wat interesseren mij die likes nou joh? Het is gewoon bizar dat jullie elke cf ontkennen en afdoen als ‘het is geen cf’.

Als het zo zit moet je als gaatje zijnde ook niet komen zeiken over normen en waarden want dan bezit je die als stam gewoon niet. Het volgende zal wel kata’en zijn, dat kunnen jullie dan ook mooi gaan ontkennen. Ongekend sneu dit.
 

Deleted User - 81360

Guest
Situatie valt wel te begrijpen vanaf Kekkei kant als je de volledige situatie schetst, maar dat is iets wat hier vaak over het hoofd wordt gezien vanaf Maai's kant. Zie screenshot hieronder, dorpen in de gele cirkel zijn nog geen 72 uur in Maai hun bezit, 1 dorp zelfs nog geen 8uur geloof ik.

Bij anthony die op delete gegaan is, is precies hetzelfde gebeurd. Daar is Supergirl onmiddellijk naar het front House / Gaatje gesprongen en hebben de tegenstander zo blok gezet, want alles wat erachter wordt geëdeld zijn zogenaamde CF's. Slaat helemaal nergens op, moet je maar niet zover springen.


Bekijk bijlage 26782

Voor de zoveelste keer, de enige die hier een CF heeft gepleegd is Maai door MrGrizzly te recruiten.

Begin ook niet opnieuw dat dat door de ex-Orde leden komt. Ik ga het nogmaals herhalen: Wij hebben Selah (originele speler van Grizzly W77) aangesproken om mee over te stappen, maar zij wou dit niet omdat ze haar motivatie / zin in W77 al verloren was in Orde en ging stoppen.
Later is ook aan de nieuwe spelers van Grizzly een degelijke optie / overeenkomst met Gaatje aangeboden. De enige die hier CF is met andere woorden Maai.

Niet dat het veel zin heeft dat we ons hier verder nog verantwoorden, want amper iemand buiten de Maai clan leest hier nog door jullie verwerpelijk gedrag.

Fijne avond.
Voor het eeerst dat ik hoor dat jullie selah meevroegen. Doubt.
 
Reactiescore
493
Jonge jonge

pleur gewoon screens van de gesprekken neer, dan weet je gelijk wie er gelijk heeft en wie niet:rolleyes2:
 
Reactiescore
55
Zoals ik nu begrijp: Als ze 2-3 dorpen in een lijntje pakken mag Gaatje alles dat ervoor ligt als CF beschouwen als er overnames zijn?
Want dan moeten ze na breken NAP even massaal op MB's gaan.
Dunnen ze Maais territorium met meteen 50% in :)
 
Reactiescore
34
Vraag me af wanneer je überhaupt gaat inzien dat er nooit een Nap gebroken is. De Nap stond tussen de leden van maai en gaatje op het moment van het akkoord gaan over de nap. Een nieuw lid kan er niet vanuitgaan dat hij zomaar wordt meegenomen in de nap.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
55
Vraag me af wanneer je überhaupt gaat inzien dat er nooit een Nap gebroken is. De Nap stond tussen de leden van maai en gaatje op het moment van het akkoord gaan over de nap. Een nieuw lid kan er niet vanuitgaan dat hij zomaar wordt meegenomen in de nap.

Ja, waarom werd er vanuit gegaan dat Grizzly een NAP ging krijgen?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Wrm word er gezeikt over nap met griz? Heb nog geen aanval gezien joh
 
Reactiescore
34
Dus nadat er enorme CF's zijn gezet moeten we maar stoppen met zeiken terwijl onze positie op illegale manier sterk verzwakt is? Dan zal ik ook ff wat bb's edelen in de cluster van gaatje en vervolgens zeggen dat je niet zo moet zeiken.
 
Reactiescore
25
Dus nadat er enorme CF's zijn gezet moeten we maar stoppen met zeiken terwijl onze positie op illegale manier sterk verzwakt is? Dan zal ik ook ff wat bb's edelen in de cluster van gaatje en vervolgens zeggen dat je niet zo moet zeiken.

'Op een illegale manier sterk verzwakt is'... Durf je echt nog zoiets zeggen na de recruit van MrGrizzly haha
 
Reactiescore
1.365
'Op een illegale manier sterk verzwakt is'... Durf je echt nog zoiets zeggen na de recruit van MrGrizzly haha
Negeer je weer als ik gelijk heb? Typische gaatje/house spelers...
 
Reactiescore
25
Ja fuck mrgrizzly account. Achterlaten en dan ingesloten liggen boeit niet. Een andere stam joinen is dan sws cf.

Zoals gezegd, grizzly is niet achtergelaten. En Maai bepaalt nog altijd zelf wie ze recruiten, met deze recruit hebben ze een enorme CF gelegd bij Gaatje en ons illegaal verzwakt zoals zij het zo mooi verwoorden.

Negeer je weer als ik gelijk heb? Typische gaatje/house spelers...

Nee, ik negeer enkel mensen die mijn posts niet goed lezen en constant hetzelfde herhalen. Geen idee waarom ik zou moeten liegen over dat van Selah, jij daarentegen wel: je hebt er een CF mee gelegd en probeert er je zo uit te lullen.

Het aanbod is gedaan aan Selah en zij wist dat we aan het uitkijken waren naar iets anders toen we in Orde zaten, begreep ons ook volledig :)
 
Reactiescore
1.365
Zoals gezegd, grizzly is niet achtergelaten. En Maai bepaalt nog altijd zelf wie ze recruiten, met deze recruit hebben ze een enorme CF gelegd bij Gaatje en ons illegaal verzwakt zoals zij het zo mooi verwoorden.



Nee, ik negeer enkel mensen die mijn posts niet goed lezen en constant hetzelfde herhalen. Geen idee waarom ik zou moeten liegen over dat van Selah, jij daarentegen wel: je hebt er een CF mee gelegd en probeert er je zo uit te lullen.

Het aanbod is gedaan aan Selah en zij wist dat we aan het uitkijken waren naar iets anders toen we in Orde zaten, begreep ons ook volledig :)
Ik herhaal, omdat dat de waarheid is.. Ze zeiden tegen mij compleet wat anders. Kan het voor jou n waarheid zijn, maar voor mij is dat mijn waarheid. Jij leest dus zelf ook niet.
 
Reactiescore
55
Haha Maai in a nutshell:
Mb/Stamgenoot edelen is een CF..

Een neutraal account rekruteren ver in de vijand zijn cluster is een verloren puppy en hun goed recht.

Daarnaast ook hiervoor Maai zijn terugval op de werking van een NAP wanneer het hun NIET uitkomt, 2x schieten ze er toch echt naast.
Respect voor Gaatje zelfs dat ze tot 2 keer toe Maais eigen regeltjes en denkwijze tegen hun gebruikt.
 
Reactiescore
25
Ik herhaal, omdat dat de waarheid is.. Ze zeiden tegen mij compleet wat anders. Kan het voor jou n waarheid zijn, maar voor mij is dat mijn waarheid. Jij leest dus zelf ook niet.

Ja oké, kan prima zijn dat andere spelers op dat account niet op de hoogte zijn gebracht van onze gesprekken met Selah. Jammer, maar communicatie is nu eenmaal een vaak voorkomend probleem,

Dat terzijde, ik denk dat je genoeg mensen van Gaatje op discord hebt staan en daar eens verhaal kan halen. Dit vooraleer je een CF gaat leggen bij ons. Een échte CF weliswaar :p

Verder ben ik akkoord met Noah zijn stelling. :)
 
Reactiescore
533
Haha Maai in a nutshell:
Mb/Stamgenoot edelen is een CF..

Een neutraal account rekruteren ver in de vijand zijn cluster is een verloren puppy en hun goed recht.

Daarnaast ook hiervoor Maai zijn terugval op de werking van een NAP wanneer het hun NIET uitkomt, 2x schieten ze er toch echt naast.
Respect voor Gaatje zelfs dat ze tot 2 keer toe Maais eigen regeltjes en denkwijze tegen hun gebruikt.
Ze mogen gewoon een account rekruteren in andermans cluster. Niets mis mee hoor. Het is ieders vrije keuze.
Dat er een NAP is en dan rekruteren vind ik persoonlijk aanstootgevender, maar zo kennen we de spelers wel. NAP's hier, GAP's daar en een bondgenootschapje als extra. Eens knokken ho maar....

Mb's, stamgenoten internen is uiteraard geen cf. Hadden ze slim geweest hadden ze gewoon een edel nagestuurd na de overdracht.
 
Reactiescore
57
Zoals gezegd, grizzly is niet achtergelaten. En Maai bepaalt nog altijd zelf wie ze recruiten, met deze recruit hebben ze een enorme CF gelegd bij Gaatje en ons illegaal verzwakt zoals zij het zo mooi verwoorden.

Het aanbod is gedaan aan Selah en zij wist dat we aan het uitkijken waren naar iets anders toen we in Orde zaten, begreep ons ook volledig :)

HA HA HA, Selah aanbieden op jullie account te laten spelen is niet grizzly iets aanbieden. Zoals jullie ook weten zat Selah niet alleen op dat account. Daarnaast is Selah aanbieden om bij jullie te komen, dan hoopte jullie wss dat grizzly op intern zou gaan, alsnog grizzly achterlaten. Er spelen namelijk meerdere mensen op dat account.

Ja fuck mrgrizzly account. Achterlaten en dan ingesloten liggen boeit niet. Een andere stam joinen is dan sws cf.

100% eens, grizzly kan geen enkele stam joinen zonder er en CF van te maken door de manier van recruiten van gaatje (dat is een feit, bekijk de map maar) dus in welk opzicht had grizzly nu geen CF kunnen maken? (Gaatje joinen, echter willen ze dat niet omdat dat de stam is die hun genaaid heeft)

Ja oké, kan prima zijn dat andere spelers op dat account niet op de hoogte zijn gebracht van onze gesprekken met Selah. Jammer, maar communicatie is nu eenmaal een vaak voorkomend probleem,

Ahh je weet niet meer wat je moet zeggen? Dus gooi je het maar op de interne communicatie op mrgrizzly. Aannames zijn dodelijk Mike, dat zou je moeten weten ;)
 
Reactiescore
25
HA HA HA, Selah aanbieden op jullie account te laten spelen is niet grizzly iets aanbieden. Zoals jullie ook weten zat Selah niet alleen op dat account. Daarnaast is Selah aanbieden om bij jullie te komen, dan hoopte jullie wss dat grizzly op intern zou gaan, alsnog grizzly achterlaten. Er spelen namelijk meerdere mensen op dat account.



100% eens, grizzly kan geen enkele stam joinen zonder er en CF van te maken door de manier van recruiten van gaatje (dat is een feit, bekijk de map maar) dus in welk opzicht had grizzly nu geen CF kunnen maken? (Gaatje joinen, echter willen ze dat niet omdat dat de stam is die hun genaaid heeft)



Ahh je weet niet meer wat je moet zeggen? Dus gooi je het maar op de interne communicatie op mrgrizzly. Aannames zijn dodelijk Mike, dat zou je moeten weten ;)

Wie ben jij precies van Grizzly?

Wij hebben Selah niet aangeboden om op ons account te spelen, maar Ben heeft haar effectief betrokken inzake onze beslissing om iets anders dan Orde te zoeken. Ze was op de hoogte en dan ligt het probleem inderdaad bij jullie interne communicatie. Ik weet heus wel nog wat zeggen hoor. Geen idee waar je dat trouwens plots haalt dat wij Selah hebben aangeboden om op ons account te spelen?

Later zijn er gesprekken geweest tussen Grizzly en UBM inzake het joinen van Gaatje. Ik kan je zelf zeggen dat Ben al een kaartje getekend had om jullie degelijke edellijnen te geven binnen Gaatje, wij hebben nooit plannen gehad om jullie te naaien.

Nee, jullie gaan ervan uit dat wij jullie naaien en zijn zelf verder nooit in dialoog gegaan. Iemand heeft mij uit de discord server gezet kort na mijn bericht op het forum van Orde en heb verder niets meer van jullie gehoord. Jullie interpreteren dat als naaien, maar wij stonden echt nog open voor verdere gesprekken en een oplossing binnen Gaatje. Dat is wel duidelijk denk ik.
 

Deleted User - 81360

Guest
HA HA HA, Selah aanbieden op jullie account te laten spelen is niet grizzly iets aanbieden. Zoals jullie ook weten zat Selah niet alleen op dat account. Daarnaast is Selah aanbieden om bij jullie te komen, dan hoopte jullie wss dat grizzly op intern zou gaan, alsnog grizzly achterlaten. Er spelen namelijk meerdere mensen op dat account.



100% eens, grizzly kan geen enkele stam joinen zonder er en CF van te maken door de manier van recruiten van gaatje (dat is een feit, bekijk de map maar) dus in welk opzicht had grizzly nu geen CF kunnen maken? (Gaatje joinen, echter willen ze dat niet omdat dat de stam is die hun genaaid heeft)



Ahh je weet niet meer wat je moet zeggen? Dus gooi je het maar op de interne communicatie op mrgrizzly. Aannames zijn dodelijk Mike, dat zou je moeten weten ;)
Ze moesten natuurlijk nog wat te internen hebben na gregory.
 
Bovenaan