Top/flopstammen

Reactiescore
69
Zoals jullie allen ondertussen misschien wel weten ben ik vrij ervaren in het opsporen van clusterfucks. ( Zie andere topics) (haters) :biggrin:

Ik stel voor dat er duidelijke straffen worden afgesproken voor het 1 maken van een CF of voor het 2 vals beweren van een CF, huidige straffen zijn iets te licht.
In dit geval spreken we voor alle duidelijkheid over optie 2.

Het rekruteren van 1 grote CF op stamniveau wordt hier blijkbaar vergeten als we nu gaan discussiëren over een aantal dorpen, maar goed waarom naar de 'big picture' kijken als we dagen kunnen doorrammen over een aantal dorpjes he.

Ik stel voor om de straffen dus te verstrengen, in de hoop dit een zodanig gevoelig onderwerp te maken dat niemand zomaar nog vals beschuldigd zal worden.

Wij persoonlijk dachten dat het afgeven van je eerstgeboren kind een gepaste straf is. voor velen is dit een 'spelletje', maar dit is het wel degelijk niet.
Dit is de bikkelharde wereld van Tribalwars waar er regels en wetten zijn en waar je je aan moet houden!

Kan iedereen even melden, wie er binnenkort kinderen verwacht aub?
Voor de mensen die geen kinderwens hebben, niet getreurd, dan straffen we je wel af door een vinger of teen te nemen.

Hopelijk kunnen we hierbij deze eindeloze discussies afsluiten, en de focus gaan leggen op waar het spel echt omdraait.

Alvast bedankt om dit serieus te nemen en per onmiddellijk toe te passen.
 

Deleted User - 81360

Guest
Ik had drie kinderen in mijn stam, gelukkig zijn die het huis uit :eek:
 
Reactiescore
986
Als er een vijand een dorp in je cluster weet te edelen moet je maar zorgen dat je het terug kunt pakken? Clusterfucks zijn redelijk vervelend om te deffen dus ja, je moet maar zorgen dat je het niet verliest?
 
Reactiescore
37
Als er een vijand een dorp in je cluster weet te edelen moet je maar zorgen dat je het terug kunt pakken? Clusterfucks zijn redelijk vervelend om te deffen dus ja, je moet maar zorgen dat je het niet verliest?

Hoe ik het persoonlijk voor me zie is het volgende:

Spelers die in vijandelijk gebied andere spelers dan hun tegenstanders overnemen is in mijn ogen een clusterfuck. Hier bedoel ik dus interns, mb's etc.

Een directe overname is natuurlijk geen clusterfuck in mijn optiek ookal ligt deze nog zo diep in de cluster van iemand. Het dorp moet dus door persoonlijk falen van het account komen, niet door een makkelijke overname van bbs of interns.

Dit is in ieder geval hoe ik er naar kijk. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden en/of er opmerkingen/aanmerkingen zijn.

Tevens ben ik ook benieuwd hoe jullie het voor je zien.
 
Reactiescore
57
Het rekruteren van 1 grote CF op stamniveau wordt hier blijkbaar vergeten als we nu gaan discussiëren over een aantal dorpen, maar goed waarom naar de 'big picture' kijken als we dagen kunnen doorrammen over een aantal dorpjes he.
Wij persoonlijk dachten dat het afgeven van je eerstgeboren kind een gepaste straf is. voor velen is dit een 'spelletje', maar dit is het wel degelijk niet.
Dit is de bikkelharde wereld van Tribalwars waar er regels en wetten zijn en waar je je aan moet houden!

Kan iedereen even melden, wie er binnenkort kinderen verwacht aub?
Voor de mensen die geen kinderwens hebben, niet getreurd, dan straffen we je wel af door een vinger of teen te nemen.

Jammer dat er wordt vergeten dat jullie account hier de aanstichter voor is, dus als je niets zinnigs te melden hebt maar alleen maar alle aandacht wilt verleggen met misplaatste grapjes ga dan alsjeblieft heel snel weg. Ondanks dat je roept dat het voor de grap is, zijn dit geen dingen om grappen over te maken. Maar een account zoals jullie snapt dit waarschijnlijk niet.

Dus reageer of inhoudelijk op deze kwestie, gezien er vaak dingen over jullie geroepen is, of zwijg.

Alvast bedankt voor je medewerking en het onmiddellijk toepassen van dit
 
Laatst bewerkt:

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.018
Als de vijand jouw MB's of DU's kan overnemen, is dat imo ook een 'falen van het account'. Daar heb ik geen problemen mee. Net als spelers van 50k ofzo, die moet je deze tijden gewoonweg niet meer in je cluster hebben liggen. Al gaat het over bbs of dorpen van spelers van 2k ofzo, vind ik het wel een echte cf.
 
Reactiescore
1.365
weer zo een onduidelijke kleuter reactie waar je niks aan hebt
Kan ik beter andersom zeggen kerel, want jij bent gewoon ervoor gevallen! :p
Gewoon easy, en dan vind jij dat niet leuk en dan is het weer kinderachtig... Manmanman.
 
Reactiescore
69
Jammer dat er wordt vergeten dat jullie account hier de aanstichter voor is, dus als je niets zinnigs te melden hebt maar alleen maar alle aandacht wilt verleggen met misplaatste grapjes ga dan alsjeblieft heel snel weg. Ondanks dat je roept dat het voor de grap is, zijn dit geen dingen om grappen over te maken. Maar een account zoals jullie snappen dit waarschijnlijk niet.

Dus reageer of inhoudelijk op deze kwestie, gezien er vaak dingen over jullie geroepen is of zwijg.

Alvast bedankt voor je medewerking en het onmiddellijk toepassen van dit

Wij de aanstichter?
Das pas een grap.
Bijna even grappig als de schrijffouten in jouw totaal nutteloze post.
 
Reactiescore
57
Wij de aanstichter?
Das pas een grap.
Bijna even grappig als de schrijffouten in jouw totaal nutteloze post.

Ja jullie, die het voortouw namen om naar gaatje te gaan. Als jullie dit niet hadden gedaan, was die cf nooit gebeurt. Dus ja aanstichter.

Het is gewoon not done, om over dit soort onderwerpen grappen te maken. Dat je dat niet inziet zegt veel over jou/jullie. Dat je het nutteloos vindt dat ik je hierop aanspreekt zegt ook genoeg.
 
Reactiescore
986
Volgens de leden die hun voormalig stamlid (grizzly) hebben gestabbed is alles wat ze doen mooi en eerlijk en omgekeerd niet.

Heerlijk.

Is bedankjes krijgen van je aarslikkende stamgenootjes de enige reden dat je deze wereld bent beginnen spelen of zijn er nog?
 
Reactiescore
23
Een beetje heel diep ofniet?

En dan vraag je wat dit voor onzin is.
Krijg je terug:
153235_thumb
Kekkei Genkai vandaag om 01:32 uur
Dog is altijd onderdeel geweest van dit account. De dorpen lagen daar al voor Maai mee/over dat gebied ging edelen.


H

Pardon?

UPDATE: Er is nog een dorp bij gepakt, ook weer net zo diep.
 

Bijlagen

  • ClusterFucksAllemachtig.png
    ClusterFucksAllemachtig.png
    734,3 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Reactiescore
25
Een beetje heel diep ofniet?

En dan vraag je wat dit voor onzin is.
Krijg je terug:


Pardon?

UPDATE: Er is nog een dorp bij gepakt, ook weer net zo diep.

Situatie valt wel te begrijpen vanaf Kekkei kant als je de volledige situatie schetst, maar dat is iets wat hier vaak over het hoofd wordt gezien vanaf Maai's kant. Zie screenshot hieronder, dorpen in de gele cirkel zijn nog geen 72 uur in Maai hun bezit, 1 dorp zelfs nog geen 8uur geloof ik.

Bij anthony die op delete gegaan is, is precies hetzelfde gebeurd. Daar is Supergirl onmiddellijk naar het front House / Gaatje gesprongen en hebben de tegenstander zo blok gezet, want alles wat erachter wordt geëdeld zijn zogenaamde CF's. Slaat helemaal nergens op, moet je maar niet zover springen.


1612834965853.png

Voor de zoveelste keer, de enige die hier een CF heeft gepleegd is Maai door MrGrizzly te recruiten.

Begin ook niet opnieuw dat dat door de ex-Orde leden komt. Ik ga het nogmaals herhalen: Wij hebben Selah (originele speler van Grizzly W77) aangesproken om mee over te stappen, maar zij wou dit niet omdat ze haar motivatie / zin in W77 al verloren was in Orde en ging stoppen.
Later is ook aan de nieuwe spelers van Grizzly een degelijke optie / overeenkomst met Gaatje aangeboden. De enige die hier CF is met andere woorden Maai.

Niet dat het veel zin heeft dat we ons hier verder nog verantwoorden, want amper iemand buiten de Maai clan leest hier nog door jullie verwerpelijk gedrag.

Fijne avond.
 
Reactiescore
23
Die dorpen daarboven zijn niet van Kekkei.
Die dorpen zijn van Fichtme.

Kekkei zijn dichtbijzijnde positie is +/- 8 a 9 velden hier vandaan.
 
Reactiescore
1.365
Situatie valt wel te begrijpen vanaf Kekkei kant als je de volledige situatie schetst, maar dat is iets wat hier vaak over het hoofd wordt gezien vanaf Maai's kant. Zie screenshot hieronder, dorpen in de gele cirkel zijn nog geen 72 uur in Maai hun bezit, 1 dorp zelfs nog geen 8uur geloof ik.

Bij anthony die op delete gegaan is, is precies hetzelfde gebeurd. Daar is Supergirl onmiddellijk naar het front House / Gaatje gesprongen en hebben de tegenstander zo blok gezet, want alles wat erachter wordt geëdeld zijn zogenaamde CF's. Slaat helemaal nergens op, moet je maar niet zover springen.


Bekijk bijlage 26782

Voor de zoveelste keer, de enige die hier een CF heeft gepleegd is Maai door MrGrizzly te recruiten.

Begin ook niet opnieuw dat dat door de ex-Orde leden komt. Ik ga het nogmaals herhalen: Wij hebben Selah (originele speler van Grizzly W77) aangesproken om mee over te stappen, maar zij wou dit niet omdat ze haar motivatie / zin in W77 al verloren was in Orde en ging stoppen.
Later is ook aan de nieuwe spelers van Grizzly een degelijke optie / overeenkomst met Gaatje aangeboden. De enige die hier CF is met andere woorden Maai.

Niet dat het veel zin heeft dat we ons hier verder nog verantwoorden, want amper iemand buiten de Maai clan leest hier nog door jullie verwerpelijk gedrag.

Fijne avond.
Gelukkig weet ik beter kerel.
Jullie zijn gewoon uitermate zielig bezig, zonde.
Ik hoop dat jullie een beetje bijdraaien en die cf's inleveren.

Mvg.
 
Reactiescore
25
Die dorpen daarboven zijn niet van Kekkei.
Die dorpen zijn van Fichtme.

Kekkei zijn dichtbijzijnde positie is +/- 8 a 9 velden hier vandaan.

Klopt niet, dichtste dorp is van Kekkei. Niet dat dat verschil maakt.

Gelukkig weet ik beter kerel.
Jullie zijn gewoon uitermate zielig bezig, zonde.
Ik hoop dat jullie een beetje bijdraaien en die cf's inleveren.

Mvg.

Wat weet je beter 'kerel'? Alles wat in mijn post staat klopt, in tegenstelling tot die van jullie.
 
Reactiescore
1.365
Klopt niet, dichtste dorp is van Kekkei. Niet dat dat verschil maakt.



Wat weet je beter 'kerel'? Alles wat in mijn post staat klopt, in tegenstelling tot die van jullie.
Ik ben zelf de hoofdleider van ''maai''.
Heb zelf ook alle gesprekken met Selah etc gevoerd, en heb alles gehoord/gelezen.
Ze voelden (zei ik ook al 2x eerder) zich genaaid door jullie allemaal en ik wou ze een kans geven.
Dat uitgedaag is gewoon zielig, respectloos.
Die cfs zetten ook, echt sneu, zegt genoeg over jullie niveau. Wat waarschijnlijk schrijnend laag is..
Ik hoop dat jullie een beetje normaal kunnen doen ;).
En ja, kerel ik zeg dat gewoon, want jij bent toch ook gewoon een kerel? :)
Of ben je een muis uit de jaren 20 die een muis is.. (slechte humor, excuses)
 
Bovenaan