Top/flopstammen

Reactiescore
1.226
SInds wanneer mag je geen spelers in andermans cluster edelen.
Barbs natuurlijk niet, maar al de rest moet je maar schoonmaken. Iedereen heeft hier toch een leger MB's.

Dat zijn de AF wetten, normaliter vastgelegd in wereldafspraken. Zijn deze wereldafspraken nog niet gemaakt dan zal men zich beroepen op 'normen en waarden'.
 
Reactiescore
1.365
Dat zijn de AF wetten, normaliter vastgelegd in wereldafspraken. Zijn deze wereldafspraken nog niet gemaakt dan zal men zich beroepen op 'normen en waarden'.
Die lui willen geen wereldafspraken maken.. Dusja xD. Wacht nog altijd op n pmmetje. Komt er wss niet, aangezien alles van onze kant moet komen..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Nou is duidelijk dat ze cfen prima de bima vinden. Mogen ze zelf vanaf nu ook rustig alle bbtjes en spelers beginnen op te nobelen :p
 
Reactiescore
25
en hun hadden geen kata afspraken met jou jankze.
Nou is duidelijk dat ze cfen prima de bima vinden. Mogen ze zelf vanaf nu ook rustig alle bbtjes en spelers beginnen op te nobelen :p

Oh dus uit de reactie van chicago kunnen wij afleiden dat jullie kata's ok vinden, dus bereid je maar voor op 26p dorpen??

Wat voor redenering hebben jullie? Precies lagere school hier.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
? Ik heb je er letterlijk over aangesproken.

Ik heb je leider erover aangesproken. Jullie vinden beide dat het kan en mag. Actie-> reactie. Nu zijn wij in fout?

......
 
Reactiescore
25
? Ik heb je er letterlijk over aangesproken.

Ik heb je leider erover aangesproken. Jullie vinden beide dat het kan en mag. Actie-> reactie. Nu zijn wij in fout?

......

En ik heb jou zonder overdrijven al 3x iets proberen uitleggen, maar blijkbaar is wat jullie zeggen altijd de waarheid.

Ah man, niveau van p&p is blijkbaar onder nul gezakt. Doe maar verder met jullie monoloog :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Jij legt het uit maar je uitleg toont niet aan dat het geen cf is. Je kan die uitleg nog 50 keer doen maar dat gaat het feit niet veranderen.

Jammer.
 
Reactiescore
1.365
Lau, ze hebben een gaatje in hun intelligentie zitten man, daarom zijn ze zo
 
Reactiescore
767
Oh dus uit de reactie van chicago kunnen wij afleiden dat jullie kata's ok vinden, dus bereid je maar voor op 26p dorpen??

Wat voor redenering hebben jullie? Precies lagere school hier.
als je de context begreep wat je niet doet kan je beter gewoon niks zeggen want nu kom je nogal dom over ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
wow de man die in game dorpen verliest en niet dodged maar wel op het AF post.

Runners nemen we sowieso niet echt serieus op TW schat.
 
Reactiescore
80
Ja joh, jij bent zelf super hypocriet daarin. Als ik even mag citeren; mijn 50 premade leden lachen jou uit.

Je vroeg toch om bewijs van de 50+ premades? mooi dat je dat zelf nog even doet.

Dan nog eens early game met je premade noobs een jank post beginnen op AF over een ''Chinastab'' op jou, nadat wij jou hadden weggespeeld als spion.

Vervolgens ook op al mijn posts met duidelijke statements van jullie vies spel nooit een duidelijke reactie terug krijg, maar natuurlijk weer een circle jerk reactie van jullie over een ander onderwerp.


Hieruit kan je concluderen dat maai vanaf het begin w77 een 50+premade stam is, vol met leugens en vies spel zo het spel tribalwars voor velen kapot maakt.
Zoals gezegd is dit mijn laatste wereld, te danken aan jullie internnoobs die voor kwantiteit kiezen.
0 kans op een nieuwe tribalwars wereld en op AF lees je 90% zelfde reacties/circlejerk van de premades. Iets met ''maai'' bespreken heeft dus totaal geen nut.





PS ohja, ik ben Magikarp
 
Reactiescore
1.365
Je vroeg toch om bewijs van de 50+ premades? mooi dat je dat zelf nog even doet.

Dan nog eens early game met je premade noobs een jank post beginnen op AF over een ''Chinastab'' op jou, nadat wij jou hadden weggespeeld als spion.

Vervolgens ook op al mijn posts met duidelijke statements van jullie vies spel nooit een duidelijke reactie terug krijg, maar natuurlijk weer een circle jerk reactie van jullie over een ander onderwerp.


Hieruit kan je concluderen dat maai vanaf het begin w77 een 50+premade stam is, vol met leugens en vies spel zo het spel tribalwars voor velen kapot maakt.
Zoals gezegd is dit mijn laatste wereld, te danken aan jullie internnoobs die voor kwantiteit kiezen.
0 kans op een nieuwe tribalwars wereld en op AF lees je 90% zelfde reacties/circlejerk van de premades. Iets met ''maai'' bespreken heeft dus totaal geen nut.





PS ohja, ik ben Magikarp
Jij kent de term sarcasme niet volgens mij? Ik wist gewoon dat lui als jij hierop gingen happen. Precies zo'n reactie had ik al verwacht xD. Dit is echt genieten hoe erg jij jezelf voor paal zet man :p.
En bespreken? Ik heb nog nooit n pm gehad om wat te bespreken hoor ;). Tot nu toe moest alles van onze kant komen. Noem jij het af een bespreekpunt? Komop zeg. Dit is gewoon een spamfestijn, weet jij ook wel mn jochie. Met al die haat, heerlijk. En @Too Hot For This Planet kun je me ff zo'n clownsmuts toesturen? Heb ik wat te dragen tijdens de winter :D.
 
Reactiescore
5.686
:redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
80
Jij kent de term sarcasme niet volgens mij? Ik wist gewoon dat lui als jij hierop gingen happen. Precies zo'n reactie had ik al verwacht xD. Dit is echt genieten hoe erg jij jezelf voor paal zet man :p.
En bespreken? Ik heb nog nooit n pm gehad om wat te bespreken hoor ;). Tot nu toe moest alles van onze kant komen. Noem jij het af een bespreekpunt? Komop zeg. Dit is gewoon een spamfestijn, weet jij ook wel mn jochie. Met al die haat, heerlijk. En @Too Hot For This Planet kun je me ff zo'n clownsmuts toesturen? Heb ik wat te dragen tijdens de winter :D.


weer zo een onduidelijke kleuter reactie waar je niks aan hebt
 
Bovenaan