Top/flopstammen

Reactiescore
3.541
Als je rond een account mag recruiteren mag een andere stam ook gewoon de andere recruiteren of moet die dan gewoon voor altijd zonder stam blijven?

Ik zeg nergens dat het verboden is, enkel dat het niet netjes is. Het is niet omdat Maai over allemaal kleinere spelers gegroeid is Gaatje ze niet als mb's mag nemen. Als we die redenatie volgen krijg je een hele sombere wereld. Het is gewoon een algemeen morele regel je uit de clusters van je vijanden blijft, er zijn altijd rand gevallen dat er beetje aansluiting is etc wat hier alvast niet het geval is.
 

Deleted User - 81360

Guest
Ik zeg nergens dat het verboden is, enkel dat het niet netjes is. Het is niet omdat Maai over allemaal kleinere spelers gegroeid is Gaatje ze niet als mb's mag nemen. Als we die redenatie volgen krijg je een hele sombere wereld. Het is gewoon een algemeen morele regel je uit de clusters van je vijanden blijft, er zijn altijd rand gevallen dat er beetje aansluiting is etc wat hier alvast niet het geval is.
Dus mrgrizzly zou gewoon fucked zijn. Thanks LLM, 2be en Mickey Mouse. Van oud stamgenoten moet je het hebben.
 
Reactiescore
57
Ik zeg nergens dat het verboden is, enkel dat het niet netjes is. Het is niet omdat Maai over allemaal kleinere spelers gegroeid is Gaatje ze niet als mb's mag nemen. Als we die redenatie volgen krijg je een hele sombere wereld. Het is gewoon een algemeen morele regel je uit de clusters van je vijanden blijft, er zijn altijd rand gevallen dat er beetje aansluiting is etc wat hier alvast niet het geval is.

Ofterwijl met andere woorden wat .boss ook zegt, Grizzly is 360 graden gerekruut dus die mogen in geen enkel stam meer plaats nemen omdat het dan een CF is voor GAATJE. Ofterwijl je verneukt gewoon een account omdat die niets meer kan, pas als zij zover zijn gekomen tot een andere stam en zodra daar enige aansluiting is mag het ineens wel.

Ben het met je eens dat het normaliter niet zo werkt, dat je achter of midden in een anders zijn stam niet gaat rekruten, maar denk wel dat we op dit moment over een andere situatie praten.
 
Reactiescore
1.363
Wat heeft dat ermee te maken of je leider bent of niet? Ik verdedig gewoon mijn beste vriend calamus incendium, niets meer, niets minder.
Dan ben je (...)ed als dat je beste vriend is lol
 
Reactiescore
57
Dus mrgrizzly zou gewoon fucked zijn. Thanks LLM, 2be en Mickey Mouse. Van oud stamgenoten moet je het hebben.

Maar volgens ubm wel alleen maar goede woorden of grizzly uit die accounts, maar verder houden ze zich lekker afwezig en als ik ubm mag geloven wouden zij ook niemand mee hebben maar wel alleen maar goede woorden over grizzly. Tegenstrijdig?
 
Reactiescore
3.541
Tuurlijk moet je voor je eigen account zorgen, maar als je als stam vanaf het begin af aan (zo goed als) al samen in een stam zit. Je als gehele stam ernaar toe werkt om die goede uitgangspositie te krijgen. Vervolgens op het moment dat LLM die uitgangspositie heeft en grizzly nog niet maar daar nog hard voor werkt, je als zijnde gaatje ineens LLM, MM, en MH rekruteert ( waarvan bekend was dat MH heel 4rus zou internen zodat zij daar een mega sterk RIM account zouden hebben) waardoor grizzly een 360 front overhoudt, hoe moet grizzly er dan voor zorgen dat zij een goed uitgangspunt hebben. Zulke acties ziet toch niemand aankomen en kan je toch niet op anticiperen? of zie ik dat verkeerd?

Als die 3 Orde leden niet de intentie hadden hem mee te nemen zal dat wel zijn redenen hebben. Als speler is het ook een kwaliteit om je stamgenoten in te schatten, de situatie van je stam in te schatten en daarop te anticiperen als Orde niet goed liep intern wat wel geweten was kan je al nadenken over bepaalde scenario's en overleggen met je stamgenoten.. Alsnog kan je er dan verkeerd uitkomen (want je kan niet alles inschatten), dat noemt men ongelukkige situaties. De spelers die starten en naast een pp abuser liggen hebben ook weinig vat op de situatie.
 

Deleted User - 81360

Guest
Maar uhh hoe kan iemand een 360 front krijgen als een nette stam zoals Gaatje niet recruiteert in een andere stam zijn cluster. Oh wacht dat hebben jullie natuurlijk gedaan met LLM en Mickey Mouse. Oh nee stom van mij jullie hebben ze gewoon toe gelaten, want als iemand een sollicitatie stuurt is het geen recrutiering.
 
Reactiescore
57
Als die 3 Orde leden niet de intentie hadden hem mee te nemen zal dat wel zijn redenen hebben. Als speler is het ook een kwaliteit om je stamgenoten in te schatten, de situatie van je stam in te schatten en daarop te anticiperen als Orde niet goed liep intern wat wel geweten was kan je al nadenken over bepaalde scenario's en overleggen met je stamgenoten.. Alsnog kan je er dan verkeerd uitkomen (want je kan niet alles inschatten), dat noemt men ongelukkige situaties. De spelers die starten en naast een pp abuser liggen hebben ook weinig vat op de situatie.

Heeft inderdaad zijn redenen omdat ubm anders waarschijnlijk. Niet akkoord was gegaan met de overstap omdat MH alleen recht zou hebben op de RIM in gebied grizzly en zoals in de gesprekken met wouzlan te lezen valt, was het qua lijnen onmogelijk geweest en wou ubm ook niemand anders hebben naast die drie accounts
 
Reactiescore
57
En eerlijk is eerlijk, er is ook verder geen ruimte voor grizzly om door te groeien als die wel werd meegenomen. Ze kunnen rondom nog wat edelen maar richting core liggen ubm en mm in de weg en richting rim liggen mh en tdf al
 
Reactiescore
3.541
Ofterwijl met andere woorden wat .boss ook zegt, Grizzly is 360 graden gerekruut dus die mogen in geen enkel stam meer plaats nemen omdat het dan een CF is voor GAATJE. Ofterwijl je verneukt gewoon een account omdat die niets meer kan, pas als zij zover zijn gekomen tot een andere stam en zodra daar enige aansluiting is mag het ineens wel.

Ben het met je eens dat het normaliter niet zo werkt, dat je achter of midden in een anders zijn stam niet gaat rekruten, maar denk wel dat we op dit moment over een andere situatie praten.

Daar heb je wel een punt, iedereen zou wel altijd het recht moeten hebben om een stam te kunnen joinen ongeacht zijn situatie. Wellicht moeten we het inderdaad niet zo zwart/wit zien en de uitzonderingen op de regel toelaten. Het is natuurlijk ook een beetje anders doordat je spelers buiten je stam geen os kan verlenen. In ieder geval moet ik wat dieper nadenken of dit nu wel of niet kan, kom er misschien nog op terug.

Maar uhh hoe kan iemand een 360 front krijgen als een nette stam zoals Gaatje niet recruiteert in een andere stam zijn cluster. Oh wacht dat hebben jullie natuurlijk gedaan met LLM en Mickey Mouse. Oh nee stom van mij jullie hebben ze gewoon toe gelaten, want als iemand een sollicitatie stuurt is het geen recrutiering.

De intentie achter iets vind ik altijd wel belangrijk. Gaatje had niet de intentie om het account Grizly te naaien, gewoon groter worden om te kunnen concurreren tegen Maai. Dus ik vind dat je de stam Gaatje weinig kan verwijten in dit verhaal. Ik vind wel dat de 3 Orde leden hun stamgenoot wel hard laten vallen dus daar mag je best kritiek op hebben. Langs de andere kant als je niet goed zou overeenkomen met Grizly waarom zou je dan tegen je wil in hem niet mogen achterlaten. Zijn moeilijke ethische kwesties.

Ik vraag mij wel af wat Maai hun intenties zijn achter de recruit. Zien ze toekomst in het account of word het enkel gebruikt om Gaatje zo fel mogelijk tegen te werken. Naar mijn mening eerder dat laatste en dat is wat het verwerpelijk maakt.
 
Reactiescore
57
Daar heb je wel een punt, iedereen zou wel altijd het recht moeten hebben om een stam te kunnen joinen ongeacht zijn situatie. Wellicht moeten we het inderdaad niet zo zwart/wit zien en de uitzonderingen op de regel toelaten. Het is natuurlijk ook een beetje anders doordat je spelers buiten je stam geen os kan verlenen. In ieder geval moet ik wat dieper nadenken of dit nu wel of niet kan, kom er misschien nog op terug.

Hier kan ik mij in vinden idd.


De intentie achter iets vind ik altijd wel belangrijk. Gaatje had niet de intentie om het account Grizly te naaien, gewoon groter worden om te kunnen concurreren tegen Maai. Dus ik vind dat je de stam Gaatje weinig kan verwijten in dit verhaal. Ik vind wel dat de 3 Orde leden hun stamgenoot wel hard laten vallen dus daar mag je best kritiek op hebben. Langs de andere kant als je niet goed zou overeenkomen met Grizly waarom zou je dan tegen je wil in hem niet mogen achterlaten. Zijn moeilijke ethische kwesties.

Nouja als we UBM moeten geloven zijn er over het account grizzly alleen maar positieve en goede woorden gevallen, dus ik verwacht niet dat zij niet goed met elkaar overweg konden. Ik verwacht eerder dat deze 3 accounts gewoon een duidelijke keuze hebben gemaakt waarin zij denken dat ze zelf het beste uitkomen. Zij hebben hierbij niet over de toekomst nagedacht van de andere accounts, het interesseert ze denk ik ook maar weinig, vooral vanuit de LLM kant.

Ik vraag mij wel af wat Maai hun intenties zijn achter de recruit. Zien ze toekomst in het account of word het enkel gebruikt om Gaatje zo fel mogelijk tegen te werken. Naar mijn mening eerder dat laatste en dat is wat het verwerpelijk maakt.

Ik denk dat er best toekomst in het account kan zitten, als je kijkt naar dat erin principe weinig dorpen tussen het front van MAAI zit en Grizzly. (pak hem beet 20 velden?) Als zij deze ruimte kunnen overbruggen en grizzly kan dan vervolgens uitgroeien richting de rim heb je in noord natuurlijk een groot sterk account erbij die je niet hoeft te verslaan. Maar of maai het ook zo ziet geen idee, het is ook erg aannemelijk dat deze recruit alleen is om gaatje een hak te zetten.
 
Reactiescore
5.603
Grizzly top, rest flop
 
Reactiescore
942
De intentie achter iets vind ik altijd wel belangrijk. Gaatje had niet de intentie om het account Grizly te naaien, gewoon groter worden om te kunnen concurreren tegen Maai. Dus ik vind dat je de stam Gaatje weinig kan verwijten in dit verhaal. Ik vind wel dat de 3 Orde leden hun stamgenoot wel hard laten vallen dus daar mag je best kritiek op hebben. Langs de andere kant als je niet goed zou overeenkomen met Grizly waarom zou je dan tegen je wil in hem niet mogen achterlaten. Zijn moeilijke ethische kwesties.

Ik vraag mij wel af wat Maai hun intenties zijn achter de recruit. Zien ze toekomst in het account of word het enkel gebruikt om Gaatje zo fel mogelijk tegen te werken. Naar mijn mening eerder dat laatste en dat is wat het verwerpelijk maakt.

Hier sluit ik mij overigens 100% bij aan. Daarom ben ik ook benieuwd naar Maai hun antwoord hierop, want zoals ik het nu zie is het enkel maar het laatste.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Hier sluit ik mij overigens 100% bij aan. Daarom ben ik ook benieuwd naar Maai hun antwoord hierop, want zoals ik het nu zie is het enkel maar het laatste.

Van wat ik hoorde werden spelers erbij gehaald op het acc 'om er maar het beste van te maken' dat lijkt inderdaad meer op het laatste.
 
Reactiescore
1.363
Daar heb je wel een punt, iedereen zou wel altijd het recht moeten hebben om een stam te kunnen joinen ongeacht zijn situatie. Wellicht moeten we het inderdaad niet zo zwart/wit zien en de uitzonderingen op de regel toelaten. Het is natuurlijk ook een beetje anders doordat je spelers buiten je stam geen os kan verlenen. In ieder geval moet ik wat dieper nadenken of dit nu wel of niet kan, kom er misschien nog op terug.



De intentie achter iets vind ik altijd wel belangrijk. Gaatje had niet de intentie om het account Grizly te naaien, gewoon groter worden om te kunnen concurreren tegen Maai. Dus ik vind dat je de stam Gaatje weinig kan verwijten in dit verhaal. Ik vind wel dat de 3 Orde leden hun stamgenoot wel hard laten vallen dus daar mag je best kritiek op hebben. Langs de andere kant als je niet goed zou overeenkomen met Grizly waarom zou je dan tegen je wil in hem niet mogen achterlaten. Zijn moeilijke ethische kwesties.

Ik vraag mij wel af wat Maai hun intenties zijn achter de recruit. Zien ze toekomst in het account of word het enkel gebruikt om Gaatje zo fel mogelijk tegen te werken. Naar mijn mening eerder dat laatste en dat is wat het verwerpelijk maakt.
Ik heb het antwoord allang gegeven in mijn post bij die spotprenten dinges.
Ik wil ze gewoon een kans geven. En in het gesprek vertelden ze gewoon hoe erg ze zich genaaid voelen door gaatje etcetcetcetc.. (ga niet alles erin zetten :p)
Ze kwamen ook zelf naar mij toe, dusja. En zoals ik vannacht al zei, het is een actie/reactie. Gaatje nakt grizzly etc, ik help ze (vinden zij weer nak). Zij rekruten weer als reactie die 2 noobs van dog wat ons weer nakt.. Enzovoorts.. Mensen kunnen het er niet mee eens zijn, maar so be it.. Als dit niet duidelijk genoeg is weet ik het ook niet meer. Zelf wil ik graag wereldafspraken nog maken, maarja geen reactie erop..
 
Reactiescore
57
Reactiescore
489
Ik heb het antwoord allang gegeven in mijn post bij die spotprenten dinges.
Ik wil ze gewoon een kans geven. En in het gesprek vertelden ze gewoon hoe erg ze zich genaaid voelen door gaatje etcetcetcetc.. (ga niet alles erin zetten :p)
Ze kwamen ook zelf naar mij toe, dusja. En zoals ik vannacht al zei, het is een actie/reactie. Gaatje nakt grizzly etc, ik help ze (vinden zij weer nak). Zij rekruten weer als reactie die 2 noobs van dog wat ons weer nakt.. Enzovoorts.. Mensen kunnen het er niet mee eens zijn, maar so be it.. Als dit niet duidelijk genoeg is weet ik het ook niet meer. Zelf wil ik graag wereldafspraken nog maken, maarja geen reactie erop..

Met Grizzly zijn er gewoon nette gesprekken geweest bij mijn weten en dat acc heeft uiteindelijk zelf de keuze gemaakt om geen deel uit te maken van Gaatje.
Dus Maai is gewoon vies begonnen met Grizzly te recruiten en is met dit actie/reactie spel begonnen. Het is gewoon heel lullig wat jullie doen, dus moeten jullie niet verwonderd doen als Gaatje hetzelfde doet. Maar fijn dat jullie weer geen fucks geven en uiteindelijk nog durft zeggen 'Zelf wil ik nog graag wereldafspraken maken' :p :p :p
 
Bovenaan