Top/flopstammen

Reactiescore
130
@Unidentified Black Male.
Als een acc moedwillig liever met een 360 graden front gaat spelen tegen een stam inplaats van ze te joinen ? Dan moet daar toch wel een reden voor zijn ? Wat is er dan allemaal foutgelopen ervoor dat er zo een 'haat' is ontstaan ? Zal ook niet proper zijn geweest dan...
 

Deleted User - 81360

Guest
@Unidentified Black Male.
Als een acc moedwillig liever met een 360 graden front gaat spelen tegen een stam inplaats van ze te joinen ? Dan moet daar toch wel een reden voor zijn ? Wat is er dan allemaal foutgelopen ervoor dat er zo een 'haat' is ontstaan ? Zal ook niet proper zijn geweest dan...
Ik denk dat de manier van weg gaan bij sommige anders is opgeslagen. Binnen Gaatje leeft volgens mij het idee dat er een fusie is geweest tussen drie leden van Orde en Gaatje. Die drie leden hebben op een dag gewoon een forum post gestuurd en gezegd wij gaan vanavond naar Gaatje. Adios.
 
Reactiescore
487
Ik zie een hoop berichten van de maai leden over de rekruuts van GAATJE.

Maar werd er 3 maanden geleden niet hetzelfde gebeurd door de stam maai tegenover S-L met de rekruut van Jason statham? waardoor path of righteousness opeens een 360 graden front kreeg met maai? en later ook werd weggespeeld.

Ik snap dat het wel iets anders is met 3 rekruuts, maar alsnog lijkt het wel beetje hetzelfde?
Of zit ik hier verkeerd hahaha, dat kan natuurlijk ook nog
 
Reactiescore
9
Goededag allemaal,

Ik vind dat het tijd word om eens het spel Dog. & Gaatje op tafel te leggen.
Ik wil graag onafhankelijke meningen over deze situatie horen. Want als het van ons uit komt is het weer eenzijdig.

Afgelopen dag zijn er 2 spelers van Dog. overgestapt naar Gaatje.
Deze 2 spelers zijn Shaggerino & Kekkei Genkai. Deze spelers lagen beide onder zwaar vuur van Maai.
Zoals iedereen inmiddels wel weet zijn er afspraken tussen Gaatje en Maai. na de misgelopen fusie.
Hieronder dus een NAP tussen Gaatje & Maai. Nu krijgen wij berichten van de nieuwe leden van Gaatje, die nog geen uur erin zitten:
Wauw ga je een NAP aanvallen ja?
Afspraken omzeilen & negeren ja? Zielig.

Punt 1: Wat vinden jullie hiervan?

Dan. ''NAP'': Wij hebben aanvallen lopen op bijvoorbeeld Shaggerino die dus inderdaag zijn overgegaan.
Vannacht heb ik naar alle ODA, ODD en ODS gekeken & heb deze genoteerd.
Speler: Fichtme
ODS: 4.475.

Vandaag zijn er 2 clears geblockt van TokKipTok bij Shaggerino & INEENS heeft Fichtme 82k als ondersteuner.
Beetje raar ofniet in een ''NAP'' ?

Punt 2: Kan dit & Waarom zouden deze geblockt mogen worden?

Volgend hierop.
Clusterfucks.
Voor de mensen die zelf kunnen kijken.
548|522 548|523 547|525 546|525 545|524 548|530
Op enkele kan ik zien, dat dit niet gezien worden als Clusterfucks.
Enkel is het zo dat Anonymous Forever 536|511 heeft afgestaan van hun Intern omdat zij dit een CF vonden. Minder diep dan Fichtme bijvoorbeeld gaat nu.

Indien je dit misschien geen Clusterfucks vind, kun je dit in ieder geval zien als ontzettend vies spel.
Want ik denk dat iedereen wel kan zien dat Maai dit gebied al vrijwel ge-edelt heeft & Fichtme nu de dorpen als intern door krijgt.

Punt 3: Vinden jullie dit Cluster fucks? Zo niet? Wat vinden jullie van het ontzettend vieze spel.

Om dit af te sluiten vind ik het raar dat Fichtme zo ontzettend moeilijk en 'onbeleefd' doet als er gewoon een gesprek gevoerd wilt worden.
Jammer dat er niet gewoon normale gesprekken gevoerd kunnen worden.
Daarnaast wil ik zeggen dat ik ook niet achter de 'recruit' van MrGrizzly sta volledig.
Ik vind dit ook geen goede recruit en vind dat dit ontzettend tegenspreekt op wat we proberen te zeggen vanuit Maai.
Dit is aangegeven en word al flink over gediscussierd.

Het punt Jason was ook van ons uit niet netjes.
Dit moment lag het account niet echt onder vuur maar andere accounts daarna wel.
Dit was niet netjes gespeeld van Maai en dit hebben wij te horen gekregen, ingezien & kennen wij ook netjes toe.


Met vriendelijke groet,
.
 
Reactiescore
19
Hello,

aangezien ik partijdig ben, zal ik me houden tot het eerste deel van je statement.
In bijzonder over 'zwaar' onder vuur, Account Kekkei had 3 incs, en ik heb gisteren nog bewust gewacht tot na alle incs/treinen van Corpse alvorens te joinen. Denk dat ze op Corpse account ook wel eerlijk zullen toegeven dat dit enige nuance mag krijgen, na een fijn steekspel doorheen de dag.

Daarenboven, als Corpse even kijkt naar de verslagen van gisteren vervalt het OS gebeuren ook wel hoor :).
Zal je zien dat de clears er nooit gingen doorkomen, gisteren al...

Informeer je intern, en schotel de feiten alvast juist voor.

Thx,

B
 
Reactiescore
40
Ik zie een hoop berichten van de maai leden over de rekruuts van GAATJE.

Maar werd er 3 maanden geleden niet hetzelfde gebeurd door de stam maai tegenover S-L met de rekruut van Jason statham? waardoor path of righteousness opeens een 360 graden front kreeg met maai? en later ook werd weggespeeld.

Ik snap dat het wel iets anders is met 3 rekruuts, maar alsnog lijkt het wel beetje hetzelfde?
Of zit ik hier verkeerd hahaha, dat kan natuurlijk ook nog
Deels heb je gelijk. Maar ik heb toen zelf ook een 360 graden front gekregen en heb toen des tijds een NAP aangeboden die ze (geef ze groot gelijk) toen niet geaccepteerd hebben en na 15 minuten al de eerste aanvallen op mij kwamen.
 
Reactiescore
95
Zoals iedereen inmiddels wel weet zijn er afspraken tussen Gaatje en Maai. na de misgelopen fusie.
Hieronder dus een NAP tussen Gaatje & Maai. Nu krijgen wij berichten van de nieuwe leden van Gaatje, die nog geen uur erin zitten:
Wauw ga je een NAP aanvallen ja?
Afspraken omzeilen & negeren ja? Zielig.
Volgens mij eist maai nu ook dat Grizzly onder die "nap" valt? Dus beetje dubbelop dat jullie nu dit zeggen :redface:

Vandaag zijn er 2 clears geblockt van TokKipTok bij Shaggerino & INEENS heeft Fichtme 82k als ondersteuner.
Beetje raar ofniet in een ''NAP'' ?
NAP, oftewel niet aanvalspact, heeft niks te maken met ondersteunen volgens mij. Is puur aanvallen versturen... Tja snap het op zich wel dat je verwacht dat er beide kanten zichzelf "neutraal" gaan opstellen met een NAP maar zo werkt het niet.

Clusterfucks.
Voor de mensen die zelf kunnen kijken.
548|522 548|523 547|525 546|525 545|524 548|530
Ten eerste, maak volgende keer een kaartje van deze "Clusterfucks", nu moest ik het zelf uitzoeken ben hier veel te lui voor. Maar in welke wereld zijn dit überhaupt clusterfucks. Dit zijn front dorpen die nu door beide kanten gepakt worden, ik zie er absoluut geen clusterfucks in.. Maar zal wel aan mij liggen dan haha
 
Reactiescore
9
Denk dat het inderdaad aan jou ligt dat dit geen clusterfucks zijn. lol.
Daarnaast, als je zou lezen, zou je zien dat ik hierbij ook zeg dat ik de actie van Grizzly niet ondersteun vanuit maai.
Hier ben ik het totaal niet mee eens geweest.

Wel mooi hoe je dus toekent in het feit dat Fichtme OS stuurt om Maai. clears te blocken i.p.v. gewoon te dodgen.
Ook niet helemaal de bedoeling lijkt mij??

Nogmaals, Grizzly sta ik niet achter en zeer zeker niet blij mee. En geloof me, ik spreek mijn mening daarover zeer duidelijk ook uit.
+ Met het kaartje, doe maar eens wat ipv alleen maar typen en janken terwijl jullie ontzettend vies spelen.

Met vriendelijke groet,
.
 
Reactiescore
19
Denk dat het inderdaad aan jou ligt dat dit geen clusterfucks zijn. lol.
Daarnaast, als je zou lezen, zou je zien dat ik hierbij ook zeg dat ik de actie van Grizzly niet ondersteun vanuit maai.
Hier ben ik het totaal niet mee eens geweest.

Wel mooi hoe je dus toekent in het feit dat Fichtme OS stuurt om Maai. clears te blocken i.p.v. gewoon te dodgen.
Ook niet helemaal de bedoeling lijkt mij??

Nogmaals, Grizzly sta ik niet achter en zeer zeker niet blij mee. En geloof me, ik spreek mijn mening daarover zeer duidelijk ook uit.
+ Met het kaartje, doe maar eens wat ipv alleen maar typen en janken terwijl jullie ontzettend vies spelen.

Met vriendelijke groet,
.

Stuur ons dan gewoon een PM.
Rone stuurt ook nog incs (recaps) naar Kekkei, dus lastig jullie positie in te schatten...
In game PM versus post op AF...

B
 
Reactiescore
9
Op het moment dat ik naar Fichtme hierover toe stap krijg ik naar mij toe:
Ben je wel helemaal goed?

Dus helaas werkt dat dus ook niet gewoon normaal.
+ NAP afspraken zijn afspraken gemaakt tussen de stamleden van dat moment. Ik snap niet hoe er allemaal accounts.
Nogmaals geld ook voor Maai met MrGrizzly, hieronder betrokken worden.

Met vriendelijke groet,
.
 
Reactiescore
4
Goededag allemaal,

Ik vind dat het tijd word om eens het spel Dog. & Gaatje op tafel te leggen.
Ik wil graag onafhankelijke meningen over deze situatie horen. Want als het van ons uit komt is het weer eenzijdig.

Afgelopen dag zijn er 2 spelers van Dog. overgestapt naar Gaatje.
Deze 2 spelers zijn Shaggerino & Kekkei Genkai. Deze spelers lagen beide onder zwaar vuur van Maai.
Zoals iedereen inmiddels wel weet zijn er afspraken tussen Gaatje en Maai. na de misgelopen fusie.
Hieronder dus een NAP tussen Gaatje & Maai. Nu krijgen wij berichten van de nieuwe leden van Gaatje, die nog geen uur erin zitten:
Wauw ga je een NAP aanvallen ja?
Afspraken omzeilen & negeren ja? Zielig.

Punt 1: Wat vinden jullie hiervan?

Dan. ''NAP'': Wij hebben aanvallen lopen op bijvoorbeeld Shaggerino die dus inderdaag zijn overgegaan.
Vannacht heb ik naar alle ODA, ODD en ODS gekeken & heb deze genoteerd.
Speler: Fichtme
ODS: 4.475.

Vandaag zijn er 2 clears geblockt van TokKipTok bij Shaggerino & INEENS heeft Fichtme 82k als ondersteuner.
Beetje raar ofniet in een ''NAP'' ?

Punt 2: Kan dit & Waarom zouden deze geblockt mogen worden?

Volgend hierop.
Clusterfucks.
Voor de mensen die zelf kunnen kijken.
548|522 548|523 547|525 546|525 545|524 548|530
Op enkele kan ik zien, dat dit niet gezien worden als Clusterfucks.
Enkel is het zo dat Anonymous Forever 536|511 heeft afgestaan van hun Intern omdat zij dit een CF vonden. Minder diep dan Fichtme bijvoorbeeld gaat nu.

Indien je dit misschien geen Clusterfucks vind, kun je dit in ieder geval zien als ontzettend vies spel.
Want ik denk dat iedereen wel kan zien dat Maai dit gebied al vrijwel ge-edelt heeft & Fichtme nu de dorpen als intern door krijgt.

Punt 3: Vinden jullie dit Cluster fucks? Zo niet? Wat vinden jullie van het ontzettend vieze spel.

Om dit af te sluiten vind ik het raar dat Fichtme zo ontzettend moeilijk en 'onbeleefd' doet als er gewoon een gesprek gevoerd wilt worden.
Jammer dat er niet gewoon normale gesprekken gevoerd kunnen worden.
Daarnaast wil ik zeggen dat ik ook niet achter de 'recruit' van MrGrizzly sta volledig.
Ik vind dit ook geen goede recruit en vind dat dit ontzettend tegenspreekt op wat we proberen te zeggen vanuit Maai.
Dit is aangegeven en word al flink over gediscussierd.

Het punt Jason was ook van ons uit niet netjes.
Dit moment lag het account niet echt onder vuur maar andere accounts daarna wel.
Dit was niet netjes gespeeld van Maai en dit hebben wij te horen gekregen, ingezien & kennen wij ook netjes toe.


Met vriendelijke groet,
.

Beetje triest wat er hier gaande is, dat ik meteen bestempeld wordt. Je internt dorpen tegen me front buiten je cluster (cf) en jij gaat er nu vanuit, dat als ik dorpen ernaast pak dat het jouw cluster is en dat ik een smerige trieste speler ben?

Het is volledige vijandlijk cluster. Mijn dorpen zaten er notabene tegen aan.

Zullen we er trouwens bijhalen dat je MB stam HAND in me cluster lag. Dat je vervolgens ook internde zonder overleg? In de mom omdat ik daar niks te zoeken heb? Het was notabene enige front wat ik binnen mijn edellijnen kreeg. En dan moet ik geloven dat je nooit van deze edel lijnen had gehoord, maar ik me er wel aan moest houden?

Dat de mb stam van maai me backdraftte? LEKKERE BG TROUWENS.

Een NAP is een niet aanvals pact.
 
Bovenaan