Top/flopstammen

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Reactiescore
57
Het account niet, dat een andere stam een recruit aanneemt dat volledig in de cluster van een andere stam ligt

Dus alle accounts om een speler heen recruiten is niet erg, maar dan vervolgens die speler die erin ligt en achter gelaten wordt recruiten is ineens het grootste probleem ever
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Dus alle accounts om een speler heen recruiten is niet erg, maar dan vervolgens die speler die erin ligt en achter gelaten wordt recruiten is ineens het grootste probleem ever

Als je niet begrijpt dat een stam met al prima clustervorming, doelbewust een acc gaat recruteren midden in de cluster van de tegenstander, problematisch is. Dan heeft een normaal gesprek over TW met jou niet zoveel zin denk ik.

Of zijn er mensen die denken dat Maai uitliefdadigheid dit acc heeft opgenomen, ipv dat ze een massale CF kunnen rekruteren :biggrin:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Heb grizzly ook heel netjes gewoon geinvite voor Gaatje. Helaas gaat maai liever de meest vieze wereld maken die er is geweest sinds de uni rushes.
 
Reactiescore
206
Dat Grizzly uit frustratie of woede zijn heil zoekt bij Maai, snap ik dan nog. Alleen is het natuurlijk krankzinnig dat een stam als Maai hier ook op ingaat.
Zij verliezen zo wel echt al hun -resterende- geloofwaardigheid om deze wereld met enige bravoure uit te willen spelen.

Houden van uitdaging, geen r2w :)

Dus mijn lieve naabje Chris, nog meer van dit soort diepgaande statements vanuit Maai?
 
Reactiescore
363
Dat Grizzly uit frustratie of woede zijn heil zoekt bij Maai, snap ik dan nog. Alleen is het natuurlijk krankzinnig dat een stam als Maai hier ook op ingaat.
Zij verliezen zo wel echt al hun -resterende- geloofwaardigheid om deze wereld met enige bravoure uit te willen spelen.



Dus mijn lieve naabje Chris, nog meer van dit soort diepgaande statements vanuit Maai?
Wat had je liever gezien? Een acc dat 360 krijgt door recruits en simpel weggeveegd wordt? Dat is pas triest. Dat is namelijk precies wat er gebeurd was.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dat Grizzly heil zoekt bij maai snap ik ebst wel hoor. Dat maai er Vvd of zelfs spelers plaatst prima. Maar een account in de enemy hun stam cluster rekruteren is gewoon not done. Als je dat niet snapt ben je gewoon heel simpel.

Nogmaals, Grizzly had ook prima de optie om bij Gaatje te komen, dus t is gewoon moedwillig heel vies spel van Maai :’)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat had je liever gezien? Een acc dat 360 krijgt door recruits en simpel weggeveegd wordt? Dat is pas triest. Dat is namelijk precies wat er gebeurd was.
Die 360 graden had hij niet, dat is oa gecreerd door niks doen na zijn stammies weg gaan. Hij had een nap oost, stamleden op west en in de rim ally’s. T account doet niks tot hij compleet omringt is, weigert dan Gaatje en de enemy neemt dus een miljoen aan clusterfucks aan. Snap je nou echt niet hoe dat kwalijk is?
 
Reactiescore
363
Dat Grizzly heil zoekt bij maai snap ik ebst wel hoor. Dat maai er Vvd of zelfs spelers plaatst prima. Maar een account in de enemy hun stam cluster rekruteren is gewoon not done. Als je dat niet snapt ben je gewoon heel simpel.

Nogmaals, Grizzly had ook prima de optie om bij Gaatje te komen, dus t is gewoon moedwillig heel vies spel van Maai :’)
Maar je vergeet wederom de stabs hoe je stam gevormd is? Zo is beargumenteren wel heel simpel vriend
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Maar je vergeet wederom de stabs hoe je stam gevormd is? Zo is beargumenteren wel heel simpel vriend
Jou account is midgame ook zn stam geleaved, dus jij hebt ook gestabbed? Viezerik.
 
Reactiescore
5.686
Niemand van maai plaatst er spelers of zo hoor, dat is simpelweg foutief
 
Reactiescore
57
Die 360 graden had hij niet, dat is oa gecreerd door niks doen na zijn stammies weg gaan. Hij had een nap oost, stamleden op west en in de rim ally’s. T account doet niks tot hij compleet omringt is, weigert dan Gaatje en de enemy neemt dus een miljoen aan clusterfucks aan. Snap je nou echt niet hoe dat kwalijk is?

Dus wat had grizzly moeten doen? Meteen de aanvallen openen op gaatje? Als je fatsoenlijk naar de kaart kijkt is het 360 front gecreerd met het recruiten van llm, mm en MH, waaronder MH luffy rustig kon internen, Nou dan is de cirkel rond, dus je verkondigt hier alleen maar onzin. Daarnaast is grizzly sinds de stab van gaatje gewoon gaan fuseren met wouzlan om wss een sterker account te kunnen vormen. dus stilliggen?
 
Bovenaan