Top/flopstammen

Reactiescore
195
Wat heb ik eraan om zoiets te doen, terwijl ik niet eens weet waar jij überhaupt speelt. Of jij überhaupt relevant bent... Schiet je niks mee op hé. ;)
Desnoods zit je hier gewoon voor de sensatie? Zelfde met Jannes hier. Irrelevant.
Jij bent ook irrelevant en blijft non stop posten
 
Reactiescore
13
Zit je zelf in gaatje of maai?

Omdat ik vind dat er weinig bewijs is en iedereen maar wat loopt te schreeuwen , moet ik er maar bij zitten ..

Dit laat zien dat mensen alles geloven wat er gezegd wordt !

Je moet tegenwoordig niet alles geloven wat er gezegd wordt , anders zijn we met ze alle binnen een jaar dood door corona.

Zonder concreet bewijs moet je geen conclusie trekken krijg je alleen misverstanden van
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Wat heb ik eraan om zoiets te doen, terwijl ik niet eens weet waar jij überhaupt speelt. Of jij überhaupt relevant bent... Schiet je niks mee op hé. ;)
Desnoods zit je hier gewoon voor de sensatie? Zelfde met Jannes hier. Irrelevant.
Ik speel, zoals iedereen kon opmaken uit mijn posts, in Mad. Jannes speelt ook ergens op deze wereld. Maar moesten we niet op w77 spelen, staat het ons nog altijd vrij om hier te posten, ik vind dit dan ook een beetje een non-argument van jou. Verder herhaal ik mijn vraag nog eens:
dus kan je mij bij deze beloven en toevertrouwen 'op papier' dat er GEEN plannen over een fusie zijn noch gaande gesprekken tussen beide leidingen zijn, noch (al dan niet informele) stemmingen en discussies binnen de stammen geweest zijn over deze eventuele fusie? Dit is immers het beeld dat je hier probeert te schetsen.
 
Reactiescore
279
Alles draait om de intentie waarom je iets doet. Ik zeg niet dat het geen samenwerking is, maar dat ik het geen 'echte' samenwerking vind. De intentie is niet om die stabstam te helpen maar om zichzelf te helpen. Vind dat een belangrijk nuance verschil. Ik vind GAP's en NAPS nooit echt een samenwerking dus, het is gewoon tijdelijk omdat beide stammen er eigengewin uithalen, daarna ga je tegen elkaar. Bij BG's en fusies is dit anders. Al is de lijn soms dun natuurlijk.
S L is grotendeels gefuseerd met China. Hoe noem je t dan? Lijkt me ook niet dat je ineens alle banden verbreekt met de oud stamgenoten die nu in Mad zitten
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Snitches get stitches.
Er is weinig 'snitchen' aan als je tijdens een gesprek over tw en w77 er (perongeluk) zonder verdere bedoelingen uitfloept dat sommige leden van Gaatje met Maai willen fuseren, of in de andere volgorde, en dat er gesprekken tussen beide partijen zijn.
 
Reactiescore
1.363
Jij bent ook irrelevant en blijft non stop posten
Wie weet. Mogen mensen zelf vinden. Maar t scheelt dat ik wel op deze wereld speel en van die 2 weet ik niet of zij erop spelen.
Scheelt dat jij zelf wss in competitie bent met mij wie t vaakst genegeerd wordt opt af? ;)

Ik speel, zoals iedereen kon opmaken uit mijn posts, in Mad. Jannes speelt ook ergens op deze wereld. Maar moesten we niet op w77 spelen, staat het ons nog altijd vrij om hier te posten, ik vind dit dan ook een beetje een non-argument van jou. Verder herhaal ik mijn vraag nog eens:
Mad? Pohhhh! Eerste keer dat ik hoor dat Jannes hier speelde. Leuk :O.
Je kunt het een non-argument vinden, maar ik vind het gewoon een relevant antwoord man.
Ik ben niet verplicht om te antwoorden op die dingen wat jij typt. Mag jij lekker over nadenken zonder te posten hier. ;)
 
Reactiescore
3.540
S L is grotendeels gefuseerd met China. Hoe noem je t dan? Lijkt me ook niet dat je ineens alle banden verbreekt met de oud stamgenoten die nu in Mad zitten

'Lijkt me' zijn veronderstellingen, daar kan ik weinig mee. En dat SL fuseert met China noemt men dat een fusie?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Wie weet. Mogen mensen zelf vinden. Maar t scheelt dat ik wel op deze wereld speel en van die 2 weet ik niet of zij erop spelen.
Scheelt dat jij zelf wss in competitie bent met mij wie t vaakst genegeerd wordt opt af? ;)


Mad? Pohhhh! Eerste keer dat ik hoor dat Jannes hier speelde. Leuk :O.
Je kunt het een non-argument vinden, maar ik vind het gewoon een relevant antwoord man.
Ik ben niet verplicht om te antwoorden op die dingen wat jij typt. Mag jij lekker over nadenken zonder te posten hier. ;)
Je negeert tot driemaal toe mijn vraag. Als je die vraag oprecht zou beantwoord hebben, dan geloofde iedereen jouw verhaal. Nu je dat doelbewust niet hebt gedaan, is de realiteit duidelijk.

Ik heb je een mogelijkheid gegeven om mijn 'argumenten' te ontkrachten, maar je hebt dat niet gedaan. Dit met als gevolg dat mijn statement dat Gaatje en Maai in (vergevorderde) gesprekken zijn, wel correct moet zijn. Bedankt!


PS: laat de volgende keer iemand anders van Maai de P&P doen, je komt er niet echt goed uit tot nu toe
 
Reactiescore
438
Er is weinig 'snitchen' aan als je tijdens een gesprek over tw en w77 er (perongeluk) zonder verdere bedoelingen uitfloept dat sommige leden van Gaatje met Maai willen fuseren, of in de andere volgorde, en dat er gesprekken tussen beide partijen zijn.

Dus dan ben je gewoon retarded als je zoiets er uit floept. Toch?
Uit het niets zomaar belangrijke informatie prijs geven wat je stam en (mogelijke) BG/fusie partner in een slecht licht brengt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.154
Omdat ik vind dat er weinig bewijs is en iedereen maar wat loopt te schreeuwen , moet ik er maar bij zitten ..

Dit laat zien dat mensen alles geloven wat er gezegd wordt !

Je moet tegenwoordig niet alles geloven wat er gezegd wordt , anders zijn we met ze alle binnen een jaar dood door corona.

Zonder concreet bewijs moet je geen conclusie trekken krijg je alleen misverstanden van

Marginaalke dus.
 
Reactiescore
279
'Lijkt me' zijn veronderstellingen, daar kan ik weinig mee. En dat SL fuseert met China noemt men dat een fusie?
Hoe wil je t anders noemen als 2 stammen samen gaan en 1 stam vormen? Een GAP en geen samenwerking? Kom op nou Jannes, je weet zelf ook wel beter toch? ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.154
Verder snap ik niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan, ik heb het zelf over die fusie en ik zat in gaatje. Daarnaast heb ik gewoon maai spelers over de fusie horen praten in stamchats op andere werelden.

Doe er niet zo moeilijk over
 
Reactiescore
942
Je mag het allemaal draaien en keren zoveel als je wilt, en de discussie proberen naar Mad, Orde, China, SL, 4Rus of weet ik veel wie te draaien, het maakt mij geen moer uit. Het is gewoon een feit dat er momenteel serieuze gesprekken gaande zijn tussen Maai en Gaatje. UBM was lid van de pre-made van in het begin en nu wil Desert Fox ook mee. De andere leden van Gaatje worden min of meer gedwongen, en meningen verschillen een beetje per account en per individu. Het is echter wel zo dat als Desert Fox en UBM vertrekken dat het voor de andere leden gewoon over en uit is.

Daarom nogmaals de vraag:

Gaan Gaatje en Maai samen één stam vormen in de toekomst of niet?

Graag duidelijk antwoord zodat de andere stammen zich hierop kunnen voorbereiden. Zoals Combino al aangaf: wij gaan niet beginnen met elkaar uit te moorden in het noorden en hier weken/maanden aan verslijten als er op het einde van de rit - die misschien niet eens een rooskleurig einde kent - een stam bestaat die 3-4 keer zo groot is als de winnaar hier in het noorden.

Alvast bedankt om eindelijk een duidelijk antwoord te geven.
 
Reactiescore
279
Wellicht kan je deze mooie screenshot uitleggen?

Je mag het allemaal draaien en keren zoveel als je wilt, en de discussie proberen naar Mad, Orde, China, SL, 4Rus of weet ik veel wie te draaien, het maakt mij geen moer uit. Het is gewoon een feit dat er momenteel serieuze gesprekken gaande zijn tussen Maai en Gaatje. UBM was lid van de pre-made van in het begin en nu wil Desert Fox ook mee. De andere leden van Gaatje worden min of meer gedwongen, en meningen verschillen een beetje per account en per individu. Het is echter wel zo dat als Desert Fox en UBM vertrekken dat het voor de andere leden gewoon over en uit is.

Daarom nogmaals de vraag:

Gaan Gaatje en Maai samen één stam vormen in de toekomst of niet?

Graag duidelijk antwoord zodat de andere stammen zich hierop kunnen voorbereiden. Zoals Combino al aangaf: wij gaan niet beginnen met elkaar uit te moorden in het noorden en hier weken/maanden aan verslijten als er op het einde van de rit - die misschien niet eens een rooskleurig einde kent - een stam bestaat die 3-4 keer zo groot is als de winnaar hier in het noorden.

Alvast bedankt om eindelijk een duidelijk antwoord te geven.
Ik weet niet zo veel van de diplomatieke plannen van Maai, maar ik weet wel dat UBM zeker niet tot de premade behoort
 
Reactiescore
438
Je moet goed beseffen dat, uitgaande dat er gesprekken gaande zijn tussen twee stammen (Maai + Gaatje of welke andere stammen dan ook), je dit niet aan de grote klok wilt hangen voor iets volledig rond is.

Zoals je zelf aan geeft zijn er zowel in Maai als Gaatje spelers die dit niet willen (wat overigens geheel begrijpelijk is), dat er gesprekken plaats vinden betekend nog niet dat het ook doorgezet zal worden.
Stel er zijn een paar spelers in Mad. en Orde die een fusie tussenbeide wel zien zitten dan betekent het nog niet dat, ongeacht of die het helemaal met elkaar eens zijn, de rest ermee akkoord zal zijn en het ook daadwerkelijk doorgezet zal worden.

Hoe vaak zijn gesprekken wel niet stuk gelopen op edellijnen of spelers die elkaar van andere werelden (soms vele tientallen werelden geleden) kennen en niet met elkaar in een stam willen zitten. Dit hebben we denk ik allemaal wel meegemaakt.

Persoonlijk ga ik er vanuit dat als er nog dusdanige grote beslissingen genomen worden, vanuit welke stam of stammen dan ook, dat er genoeg respect zal zijn naar de rest van de wereld om dit toe te lichten. Tot die tijd zou ik, net als ikzelf doe, er vanuit gaan dat er geen grote veranderingen in de wereld zullen komen.
 
Bovenaan