Top/flopstammen

Deleted User - 487981073

Guest
Interne info van Gaatje en Maai. Meer moet je niet weten. Ga je nog inhoudelijk antwoorden of ga je de wereld nog meer naar de zak helpen?
Ubm die de wereld easy kan winnen en free interns. Die kans laat hij nooit liggen...
 
Reactiescore
55
Kan je vertellen dat je het aan een fout eind hebt, dus je spionnetje klopt niet :)

Dus uwen machtigheid kunt met zekerheid zeggen dat nu en de toekomst geen accounts van Gaatje en Maai in een samenwerking treden waar uiteindelijk fusiemogelijkheden inbegrepen zijn?

Als u deze verklaring foutief ondertekend zal ik onderpand kunnen nemen op uwen bezittingen.
 
Reactiescore
1.363
Dus uwen machtigheid kunt met zekerheid zeggen dat nu en de toekomst geen accounts van Gaatje en Maai in een samenwerking treden waar uiteindelijk fusiemogelijkheden inbegrepen zijn?

Als u deze verklaring foutief ondertekend zal ik onderpand kunnen nemen op uwen bezittingen.
Wie the fk moet jij voorstellen? :p
Speel jij überhaupt w77?
 
Reactiescore
1.363
Ik zit in de top 10 verdikke, hoe kan je mij nou over het hoofd zien!
Misschien kon je mijn oude forumaccount maar die is verwijderd ofzo in de tijd dat ik weg was :(
Wat is jouw oude af accie dan? :O
Ja, top 10 zijn 10 accs hé dus zou t niet weten, aangezien ik 0 weet wie jij bent namelijk xD.
 
Reactiescore
941
Kan je vertellen dat je het aan een fout eind hebt, dus je spionnetje klopt niet :)

Dus uwen machtigheid kunt met zekerheid zeggen dat nu en de toekomst geen accounts van Gaatje en Maai in een samenwerking treden waar uiteindelijk fusiemogelijkheden inbegrepen zijn?

Als u deze verklaring foutief ondertekend zal ik onderpand kunnen nemen op uwen bezittingen.

Gelieve hier dan op te reageren?
 
Reactiescore
438
Mijn spion binnen Mad. zegt dat er helemaal geen spion binnen Maai is en jullie het enkel gepost hebben om wat te vissen.
 
Reactiescore
941
Eerst aan het licht wie alles doorvertelt :)

Daarnaast ben ik ook gewoon aan het werk ;)

Oke, bedankt dat je het nieuws al bevestigt.

Er zijn genoeg mensen binnen Maai en Gaatje die volledig tegen deze ontwikkelingen zijn dus ik ga niet zeggen van waar ik de informatie heb. Wel is het 100% waar dat mag iedereen weten.

Gaan jullie (eindelijk) toelichting geven, zoals eerder geopperd in mijn post, zodat we ons hier tenminste op kunnen voorbereiden? Dit soort acties zijn wereldbepalend en daarom, in het belang van een leuke midden-/eindstrijd, graag een uitgebreide repliek.
 
Reactiescore
1.238
giphy.gif
 
Reactiescore
1.363
Oke, bedankt dat je het nieuws al bevestigt.

Er zijn genoeg mensen binnen Maai en Gaatje die volledig tegen deze ontwikkelingen zijn dus ik ga niet zeggen van waar ik de informatie heb. Wel is het 100% waar dat mag iedereen weten.

Gaan jullie (eindelijk) toelichting geven, zoals eerder geopperd in mijn post, zodat we ons hier tenminste op kunnen voorbereiden? Dit soort acties zijn wereldbepalend en daarom, in het belang van een leuke midden-/eindstrijd, graag een uitgebreide repliek.
Met hoeveel stammen spelen jullie nou samen dan?
Ipv een beetje dom vissen.
Kijk aub eerst eens in jullie eigen spiegel.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Met hoeveel stammen spelen jullie nou samen dan?
Ipv een beetje dom vissen.
Kijk aub eerst eens in jullie eigen spiegel.
Zoals eerder gezegd werkt de stam Mad, behalve met Mad2 dan, met geen enkele stam samen. Het kan best zijn dat enkele spelers van Mad bijvoorbeeld een GAP hebben met een nabijliggende stam voor het offensief op een gezamenlijke vijand. Daarenboven kan je dat laatste moeilijk vergelijken met het evt. doodrekruteren van een wereld? Beetje onnodig gebeten reactie dit imo.
 
Bovenaan