Top/flopstammen

Reactiescore
363
Zo kan het ook, bedankt. In tegenstelling tot AT die dan een reactie geeft van 'niemand neemt me serieus *boehoe*', hij doet niet eens moeite om de vermeende samenwerking tussen Sense en Mad, die overduidelijk de laatste weken enkel maar mekaar bestoken ingame, te staven adhv. enig bewijs, tjah.

Mwah ik weet niet veel van hoe t allemaal zit wist enkel dat sense SL China iets hadden iig. Hoe t veranderd is sinds de overstap is niet mijn zaak om te weten.

Maar aannames heb je altijd als er geen duidelijkheid is. Als er dan Incs komen vanaf generai en Mb dan is t toch best een goede aanname om te zeggen dat er iets is van een samenwerking.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Mwah ik weet niet veel van hoe t allemaal zit wist enkel dat sense SL China iets hadden iig. Hoe t veranderd is sinds de overstap is niet mijn zaak om te weten.

Maar aannames heb je altijd als er geen duidelijkheid is. Als er dan Incs komen vanaf generai en Mb dan is t toch best een goede aanname om te zeggen dat er iets is van een samenwerking.
In het geval van Generaal M geldt 'Amicus meus, inimicus inimici mei', meer moet er niet achter gezocht worden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Goed gezegd combino. Zou mooi zijn moest je ook nog iets uitsteken op het account ook!

Vreemd, ik ken Combino juist niet anders als een zeer actieve co die het voortouw neemt op een account.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
En iemand ook die nooit zal quitten, noch op account noch met een forumspel!

Een topjongen, slim bovendien!
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
363
Zegt degene die verantwoordelijk is voor de hele premade op w77 en alsnog door CHINA is weggespeeld :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Ik weet niet wat ik erger vind, dat je hier komt opscheppen dat je iemand keihard gestabt hebt. Of dat er nog mensen met jou/jullie vrolijk doorspelen en samenwerken.

Geeft al wel genoeg aan over de huidige stand van normen en waarden op Tw. Iets waar je vroeger echt niet mee wegkwam wordt nu simpelweg aan de kant geschoven onder het mom van tactisch is het beter om dit zo te doen.

Desalniettemin was het een gezellige dag.
 
Reactiescore
195
Ik weet niet wat ik erger vind, dat je hier komt opscheppen dat je iemand keihard gestabt hebt. Of dat er nog mensen met jou/jullie vrolijk doorspelen en samenwerken.

Geeft al wel genoeg aan over de huidige stand van normen en waarden op Tw. Iets waar je vroeger echt niet mee wegkwam wordt nu simpelweg aan de kant geschoven onder het mom van tactisch is het beter om dit zo te doen.

Desalniettemin was het een gezellige dag.

Word hier bijna sentimenteel van, als je geen premade noobje was konden we je misschien serieus nemen
 
Reactiescore
363
Word hier bijna sentimenteel van, als je geen premade noobje was konden we je misschien serieus nemen
Ja precies goed inhoudelijk argument, ik zie dat je account uit 2013 komt dus je bent al langere tijd actief hier.

Dan weet je zelf ook dat dit soort gedrag vroeger anders behandeld werd. Prima dat mensen het nu zo doen vind t enkel krom.
 
Reactiescore
195
Ja precies goed inhoudelijk argument, ik zie dat je account uit 2013 komt dus je bent al langere tijd actief hier.

Dan weet je zelf ook dat dit soort gedrag vroeger anders behandeld werd. Prima dat mensen het nu zo doen vind t enkel krom.
Waarom zou ik inhoudelijk moeten reageren op iemand die zegt dat IK mensen stab terwijl ik deze & voorgaande werelden zelf nog niemand heb gestabt? Als je inhoud klopt komt een inhoudelijke reactie vanzelf
 
Reactiescore
1.363
Waarom zou ik inhoudelijk moeten reageren op iemand die zegt dat IK mensen stab terwijl ik deze & voorgaande werelden zelf nog niemand heb gestabt? Als je inhoud klopt komt een inhoudelijke reactie vanzelf
Ben je wat vergeten? Ter informatie mag ik u door verwijzen naar de STAB pagina van China. Daar kunt u uw ogen en uw nootgroterige spinweefsel van jou eens aant werk zetten. En dan aub relativeren. Daarnaast doet u assumpties die weer zonder bewijs geleverd zijn, dus het is weer irrelevant. Desalniettemin wens ik u een prettige avond.
 
Reactiescore
195
:biggrin:
Ben je wat vergeten? Ter informatie mag ik u door verwijzen naar de STAB pagina van China. Daar kunt u uw ogen en uw nootgroterige spinweefsel van jou eens aant werk zetten. En dan aub relativeren. Daarnaast doet u assumpties die weer zonder bewijs geleverd zijn, dus het is weer irrelevant. Desalniettemin wens ik u een prettige avond.

Volgens mij zat ik toen nog niet in CHINA, maar leuk geprobeerd
 
Reactiescore
942
Blijkbaar wordt de fusie tussen Maai en Gaatje meer en meer concreet en indien dit effectief het geval zou zijn is dit volgens mij één van de meest saaie en minst uitdagende manieren om de wereld naar dit toe te trekken. Persoonlijk zou ik dit enorm betreuren en zou het een groot deel van mijn spelplezier wegnemen als wij, in het noord-westen, nu al moeten beginnen denken aan fuseren en internen om te kunnen wedijveren met deze stam.

Graag zou ik dan ook de leiding/spelers van Maai en Gaatje willen vragen om hier wat meer duiding bij te geven zodat andere stammen zich hierop kunnen voorbereiden. Ik denk dat niemand er baat bij heeft dat er één stam, die tot stand gebracht is door allemaal fusies en interns, uiteindelijk een punten/dorpentotaal zal hebben van 3 keer zoveel als de tweede grootste stam.

Blijkbaar is de fusie een feit?

Graag reactie van Maai en Gaatje.
 
Bovenaan