Top/flopstammen

Reactiescore
19
Beetje context, het is niet enkel Maai die feest komt vieren.
Ook leden van Hand, P., Wolf en MoTr! komen maar al te graag mee vieren.
Misschien nog een gast vergeten, waarvoor bij voorbaar excuses, but you get the message :)

B
 
Reactiescore
760
je vergeet orde
 
Reactiescore
3.539
Hou de onzin voor jullie stamchat.

Liever horen we een serieuze reactie langs de Maai kant over hun (gefaalde) aanvallen. Waar ligt de oorzaak bv.
 
Reactiescore
363
Hou de onzin voor jullie stamchat.

Liever horen we een serieuze reactie langs de Maai kant over hun (gefaalde) aanvallen. Waar ligt de oorzaak bv.

Wist niet precies wat er daar gebeurde dus heb even Tw stats geopend speciaal voor jou en zag toch wat handjes vol dorpsverlies afgelopen week(en). De ODD rang is enkel te verklaren omdat er blijkbaar een shitload def is? Met louter snipen haal je die odd niet binnen. Dusja denk dat dat je vraag wel beantwoord, die je overigens zelf ook wel had kunnen beantwoorden imo.
 
Reactiescore
363
Als je kon lezen had ik het over de speler Zephy en niet zozeer zijn stam. 20/30 clears voor 4 dorpen (zoals hij zelf zegt) is niet bepaald iets om fier op te zijn.

Tja wat ik al aangaf in het bericht waar je (selectief) niet op reageert. Resultaat kun je alleen behalen als er een shitload def is. Neem aan dat jij ook onderhand wel weet hoe irritant defbunkers zijn die op termijn moraalbunkers worden. Denk niet dat je precies een reden moet zoeken.
 
Reactiescore
32
Als je kon lezen had ik het over de speler Zephy en niet zozeer zijn stam. 20/30 clears voor 4 dorpen (zoals hij zelf zegt) is niet bepaald iets om fier op te zijn.

Speel jij ook nog eens een wereld? :O
 
Reactiescore
438
Tja wat ik al aangaf in het bericht waar je (selectief) niet op reageert. Resultaat kun je alleen behalen als er een shitload def is. Neem aan dat jij ook onderhand wel weet hoe irritant defbunkers zijn die op termijn moraalbunkers worden. Denk niet dat je precies een reden moet zoeken.

Je moet hem gewoon (in zijn geheel) selectief negeren. ;)
 
Bovenaan