Top/flopstammen

Reactiescore
80
Jullie weten zelf dat dit vies spel is. Ook dat jullie daarnaast andere stammen zwart maken.
kijk iid eerst in de spiegel losers, met zoveel man samen spelen en op forum reageren.
zoals ik al zei , boeit me niet wt jullievan me denken,speel dit alleen uit verveling tijdens de corona/lockdown periode. jullie zijn het spel zelf aan het verkrachten,
Ook jij undentified black male, dat je de premades beschermt loser

Ik licht alleen toe dat jullie vies spelen en op de forum proberen jullie samen alles goed te praten en of het allemaal normaal en netjes is :’) maar ok goed
Blijf vooral elkaars ego strelen


doei premades
Veel plezier op tribalwars
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
903
Jullie weten zelf dat dit vies spel is. Ook dat jullie daarnaast andere stammen zwart maken.
kijk iid eerst in de spiegel losers, met zoveel man samen spelen en op forum reageren.
zoals ik al zei , boeit me niet wt jullievan me denken,speel dit alleen uit verveling tijdens de corona periode. jullie zijn het spel zelf aan het verkrachten,
Ook jij undentified black male, dat je de premades beschermt loser

Ik licht alleen toe dat jullie alleenvies spelen en op de forum samen alles goed praten of het allemaal normaal en netjes is :’) maar ok goed

doei premades

Naja best grappig als je @Unidentified Black Male. erbij gaat halen terwijl die er niks mee te maken hebben? Zij geven enkel aan dat je ook kan kijken naar je eigen gedrag.

hoe er hier over en weer gepost word, win je helemaal niets mee. En je komt constant op hetzelfde terug, maar al die tijd dat je P&P aan het voeren bent had ik persoonlijk in m’n account gestopt om de premades aan te pakken.
 
Reactiescore
80
Heb al gezegd dat ik ga stoppen @ tasmanian devil, logisch toch? Als je zoveel mensen samen ziet spelen die op een hoopje naast elkaar liggen?
0 motivatie als je 0 kans hebt om ver in dit spel te komen.
Ja @ undentified blackmale wss ben jij ook met boosten bezig envoel je je deels aangesproken dat ik premades/boosten flame. Maar ik state alleen de facts dat jullie het spel dood laat bloeden en op een triest manier ook.

ook heb ik gezegd dat ik mijn “”gedrag”” of””taalgebruik””niet zal veranderen voor jullie. Ik wil jullie cult niet joinen, geef alleen mijn mening wat ik van tribalwars nu vind
 
Reactiescore
903
Heb al gezegd dat ik ga stoppen @ tasmanian devil, logisch toch? Als je zoveel mensen samen ziet spelen die op een hoopje naast elkaar liggen?
0 motivatie als je 0 kans hebt om ver in dit spel te komen.
Ja @ undentified blackmale wss ben jij ook met boosten bezig envoel je je deels aangesproken dat ik premades/boosten flame. Maar ik state alleen de facts dat jullie het spel dood laat bloeden en op een triest manier ook.

ook heb ik gezegd dat ik mijn “”gedrag”” of””taalgebruik””niet zal veranderen voor jullie. Ik wil jullie cult niet joinen, geef alleen mijn mening wat ik van tribalwars nu vind

Nja oke als je stopt is jouw eigen keus natuurlijk. Maar dat boosten etc ja is tegenwoordig een onderdeel van het spel, ja je kunt voor of tegenstander zijn het zit erin.

alleen als je toch stopt met TW, waar maak je jezelf dan nog zo druk over? En je gedrag aanpassen of iets dergelijke hoeft niet, maar manier van posten bereik je niets mee daar doelde ik meer op.
 
Reactiescore
80
Waar ik me druk om maak is voor de mensen uit mijn stam of mijn bondgenoten die het spel wel gewoon doorspelen.
die alles moeten meemaken en zij/ (iedereen in w77 eigenlijk) verdienen dan ook te weten dat er een vieze geheime cult samenwerkt in het zuiden.

En nee ik ga niet mijzelf netjes uitdrukken als overal zich stabs bevinden en dat jullie dan “netjes”op de forum dit allemaal samen eromheen probeert te praten

boosten en pp abuse is een ding/normaal iets geworden inderdaad maar daarbij stammen op AF zwart maken als de premades wat tegenzit om zo je voordeel eruit te halen? :’)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
37
Magikarp be like
5bbqvfje7by41.jpg
 
Reactiescore
903
Waar ik me druk om maak is voor de mensen uit mijn stam of mijn bondgenoten die het spel wel gewoon doorspelen.
die alles moeten meemaken en zij/ (iedereen in w77 eigenlijk) verdienen dan ook te weten dat er een vieze geheime cult samenwerkt in het zuiden.

Ja maar dat was al duidelijk vanaf moment 1 in principe maar dat statement heb je al gemaakt toch?
 
Reactiescore
80
Ik ben in dit topic verder gaan praten omdat ik een vraag stelde aan anonymous(in onze panda stab thread) en hj geen antwoord op kon geven. Zag dat hij hier was dus hier maar verder gaan posten.
hij is immers de opperhoofd van de cult
 
Reactiescore
242
Heb al gezegd dat ik ga stoppen @ tasmanian devil, logisch toch? Als je zoveel mensen samen ziet spelen die op een hoopje naast elkaar liggen?
0 motivatie als je 0 kans hebt om ver in dit spel te komen.
Ja @ undentified blackmale wss ben jij ook met boosten bezig envoel je je deels aangesproken dat ik premades/boosten flame. Maar ik state alleen de facts dat jullie het spel dood laat bloeden en op een triest manier ook.

ook heb ik gezegd dat ik mijn “”gedrag”” of””taalgebruik””niet zal veranderen voor jullie. Ik wil jullie cult niet joinen, geef alleen mijn mening wat ik van tribalwars nu vind

zijn je dorpen al vergeven? Of is dit nog te vroeg?
 
Reactiescore
40
Magikarp zou jij willen stoppen met flamen dat ik een stab heb gedaan op leden van SL? Aangezien dit totaal niet van toepassing is. Bedankt.
 
Reactiescore
80
whahahah, nu sla je echt alle planken mis. Ik heb 0 info van SL doorgespeeld waarschijnlijk kunnen SL dit ook gewoon bevestigen.

met spion hoef je ook geen info per se door te geven, je kan dus ook onderdak (in de toen nr1 stamvd continent )zoeken en weten wanneer zij zelf het zwakst zijn om de stam uiteindelijk te verlaten en daarna je premade maatjes joinen wanneer je het beste uitkomt.

Nu herinner ik me nog goed dat Rivendal/supergirl (uit jouw stam/bg) had aangegeven dat SL ons zou aanvallen ( die aankomende weekend)
Bedankt voor de info nog Rivendal, hoe kwam hij dan nou weer aan die info?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
279
met spion hoef je ook geen info per se door te geven, je kan dus ook onderdak zoeken en weten wanneer zij zelf het zwakst zijn om de stam uiteindelijk te verlaten.

Nu herinner ik me nog goed dat Rivendal/supergirl (uit jouw stam/bg) had aangegeven dat SL ons zou aanvallen ( die aankomende weekend)
Bedankt voor de info nog Rivendal, hoe kwam hij dan nou weer aan die info?
Die info is echt aan alle kanten uitgelekt ;). Heb dat van zo veel verschillende kanten gehoord.
Overigens denk ik dat het voor jou even beter is om even van het AF weg te blijven. Zelfbescherming noemen we dat.
 
Reactiescore
40
met spion hoef je ook geen info per se door te geven, je kan dus ook onderdak (in de toen nr1 stamvd continent )zoeken en weten wanneer zij zelf het zwakst zijn om de stam uiteindelijk te verlaten en daarna je premade maatjes joinen wanneer je het beste uitkomt.

Nu herinner ik me nog goed dat Rivendal/supergirl (uit jouw stam/bg) had aangegeven dat SL ons zou aanvallen ( die aankomende weekend)
Bedankt voor de info nog Rivendal, hoe kwam hij dan nou weer aan die info?

Als ik een goed moment had gekozen om de stam te leaven had ik wel net vóór de kerststop geleaved of niet dan, aangezien ze dan niet hadden kunnen aanvallen. Wederom wat je nu zegt slaat dus weer nergens op. Beter blijf je nog even door spelen zodat je later helemaal weggespeeld kan worden.

Maar prima als jij denkt dat ik een ‘spion’ ben geweest. Ik denk dat de leden van SL wel beter weten omdat ik veel voor die stam heb gedaan.
 
Reactiescore
80
“veel voor de stam hebt gedaan” om hun eindelijk keihard te stabben ( zie paths ligging) als je meer moraal zou hebben had je wat dorpen afgestaan die dan connect met path. Dat is eigenlijk het MINSTE wat jij had moeten doen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
40
“veel voor de stam hebt gedaan” om hun eindelijk keihard te stabben ( zie paths ligging) als je meer moraal zou hebben had je wat dorpen afgestaan die dan connect met path. Dat is eigenlijk het MINSTE wat jij zou moeten doen

Weet jij de definitie wel van stabben? Volgens mij mag je gewoon van stam veranderen wanneer je wilt? Vooral in deze fase moet dat gewoon mogelijk zijn. Overigens hebben ze zelf een massa op mij gedaan wat ik compleet begrijp. Waarom zou ik mijn dorpen afstaan, ze moeten er maar voor knokken. En jij weet helemaal 0,0 van wat ik gedaan heb voor SL dus hoe kun je dit zeggen?
 
Reactiescore
279
Ja oelewapper want jij hoort niet bij de premades :’) NOT
Als je met 50 mensen samenwerkt kan je het idd van alle kanten het horen ;)
Je weet dat als je als premade start, je verder uit elkaar ligt, waardoor het spel early tot midgame lastiger word? Kijk eens goed naar de huidige ligging van Oelewapper, dit doen we met een samenwerking met 1 klein acc. De andere accounts in de buurt ben ik niet mee gestart.
 
Reactiescore
80
Stab van jou = zelfde als oelewapper, de gedachte om de stam uiteindelijk te verlaten, omdat je met de premade noobs toch verder zou gaan.

ik weet idd niksvan wat je voor SL hebt gedaan, maar de acties die jij nu hebt gemaakt weet ik wel dat je SL helemaal dood probeert te laten gaan en nu ook hun zwart maakt op forum.
Dus je intenties/“hulp” eerder had totaal geen waarde als je uiteindelijk hun probeert neer te halen.
 
Bovenaan