Top/flopstammen

Reactiescore
80
Als Maaiers zo flop is, kom maar dan :)

ODA rangen goed, ODD prima, ODS goed




post is gericht op panda, dat hij jou joint en jij een naai speler in jouw stam/BG wilt hebben en beledigd voelt, ewaja niet mijn probleem
dacht dat jij van het eerlijke spelen was @anonymous threat?

Ik vroeg dit nog aan je. Aangezien je geen antwoord op de andere thread gaf, dan plaats ik het maar hier
 
Reactiescore
349
ik heb je op negeren gezet, zie het alleen indien ik het aan klik ;)

Ik ken die hele panda niet dus please doe niet alsof hij bij mij hoort.
 
Reactiescore
80
Dus als Are you serious, de stam SL verlaat, daarna in ET BRUTE gaat, en uiteindelijk belandt in The wild west. Hoort die niet bij jou dan?
Al deze sprongetjes zijn niet met elkaar gelinkt en ze werken niet samen met maaiers wil je zeggen?
Aangezien jason statham ook heen en weer hopt tussen the wild west en maaiers ;)
 
Reactiescore
349
AYS hoorde eerst niet bij ons nee, ET brute staat volledig los van mij en panda al helemaal. Zou fijn zijn als je mensen eens ging geloven in plaats van altijd maar je eigen zin door te willen drukken.
Ken die hele panda vent niet en hoort al helemaal niet bij ons
 

Deleted User - 487979885

Guest
ET TU BRUTE toevallig nog een week geleden samen met tidal PRECIES dezelfde dag/ochtend 2 dorpen zuid oost van ons hadden geblitzt?
Toeval? zeker ook net als jullie allemaal zo niet samenwerken he ;)
Waarom nog moeite doen tw bestaat alleen nog uit groepjes die elkaar meteen indekken, heeft geen nut dit, het is duidelijk dat ze samen werken, zonder premade en pp zijn ze niks. Na kerst gaan ze weer volop groeien als de oma centjes heeft gegeven voor nieuwe pp puntjes
 
Reactiescore
903
Waarom zo’n eindeloze discussie voeren over premades ofniet? Als je het er niet mee eens bent (wat ik persoonlijk ook ben) dan moet je het bewijzen op de wereld en hun gewoon wegspelen.

je geeft zelf aan dat het enkelpp is dit dat, nou speel ze weg dan want dan ben je kwalitatief toch beter?

fijne avond allemaal
 

Deleted User - 81360

Guest
Waarom zo’n eindeloze discussie voeren over premades ofniet? Als je het er niet mee eens bent (wat ik persoonlijk ook ben) dan moet je het bewijzen op de wereld en hun gewoon wegspelen.

je geeft zelf aan dat het enkelpp is dit dat, nou speel ze weg dan want dan ben je kwalitatief toch beter?

fijne avond allemaal
Heel deze discussie is niet mijn discussie, maar innogames heeft op wel zo belangrijk gemaakt dat je met pp gewoon zo veel voordeel hebt. Tijd reductie enz.
 
Reactiescore
40
Dus als Are you serious, de stam SL verlaat, daarna in ET BRUTE gaat, en uiteindelijk belandt in The wild west. Hoort die niet bij jou dan?
Al deze sprongetjes zijn niet met elkaar gelinkt en ze werken niet samen met maaiers wil je zeggen?
Aangezien jason statham ook heen en weer hopt tussen the wild west en maaiers ;)

Ook heen en weer hopt gozer, ben gewoon verkeerde stam gejoint omdat de ex stam op hun teentjes waren getrapt en meteen massa’tje gooide. Logisch dat ik overstap dan toch? Horen toch allemaal bij elkaar :biggrin:
 
Reactiescore
1.363
Waarom nog moeite doen tw bestaat alleen nog uit groepjes die elkaar meteen indekken, heeft geen nut dit, het is duidelijk dat ze samen werken, zonder premade en pp zijn ze niks. Na kerst gaan ze weer volop groeien als de oma centjes heeft gegeven voor nieuwe pp puntjes
Mag ik vragen of jij ooit van pp farmen gehoord hebt? Ik vind dat statement echt zo onwijs dom, sorry man.
 
Reactiescore
80
Ook heen en weer hopt gozer, ben gewoon verkeerde stam gejoint omdat de ex stam op hun teentjes waren getrapt en meteen massa’tje gooide. Logisch dat ik overstap dan toch? Horen toch allemaal bij elkaar :biggrin:


Op hun teentjes getrapt? logisch als je na zo lang spion speelt in SL en als je bijna 30 dorpen hebt de stam verlaat. Is natuurlijk niks meer tegen te doen.
Dit is gewoon het logische wijze hoe premades te werk gaan : Spion spelen in andere stammen, onderdak zoeken en daarna hard stabben om de meeste voordeel uit te halen.
Wat jij beter had kunnen/moeten doen is jouw ex stam eerder aan te geven dat je niet ''thuisvoelt'' in de stam. Niet nadat jouw premade vrienden volledig om SL is gegroeid en nog voor de vredeperiode snel stam hopt. Dat is gewoon zielig manier van spelen/ stab ''Jason Statham''
 
Laatst bewerkt:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Heb lang niet iemand zo debiel zien posten als jij @129 Magikarp ... uit welke grot kom jij uberhaupt met je neerbuigende gedrag? Relativeren kun je leren he.
 
Reactiescore
242
Op hun teentjes getrapt? logisch als je na zo lang spion speelt in SL en als je bijna 30 dorpen hebt de stam verlaat. Is natuurlijk niks meer tegen te doen.
Dit is gewoon het logische wijze hoe premades te werk gaan : Spion spelen in andere stammen, onderdak zoeken en daarna hard stabben om de meeste voordeel uit te halen.
Wat jij beter had kunnen/moeten doen is jouw ex stam eerder aan te geven dat je niet ''thuisvoelt'' in de stam. Niet nadat jouw premade vrienden volledig om SL is gegroeid en nog voor de vredeperiode snel stam hopt. Dat is gewoon zielig manier van spelen/ stab ''Jason Statham''

ik zie zoveel dingen die niet kloppen in jouw berichten, ik heb bijna medelijden met jouw fictieve waarheid. Zodra er onderling een aanvalsplan afgesproken wordt met 1 speler van et tu brute, horen ze gelijk bij 1 stam?
Jason heeft 0 info meegenomen uit SL, dat wil hij zelf niet en zullen wij ook niet toelaten in de stam dat er info gegeven wordt. Daarbij was er voldoende ruimte voor SL om nog even snel een massa te gooien op Jason voor de vredesperiode en daarbij was Jason nooit een premade lid, hij is afgelopen week pas gerekruteerd door mij ;)
 
Reactiescore
40
Op hun teentjes getrapt? logisch als je na zo lang spion speelt in SL en als je bijna 30 dorpen hebt de stam verlaat. Is natuurlijk niks meer tegen te doen.
Dit is gewoon het logische wijze hoe premades te werk gaan : Spion spelen in andere stammen, onderdak zoeken en daarna hard stabben om de meeste voordeel uit te halen.
Wat jij beter had kunnen/moeten doen is jouw ex stam eerder aan te geven dat je niet ''thuisvoelt'' in de stam. Niet nadat jouw premade vrienden volledig om SL is gegroeid en nog voor de vredeperiode snel stam hopt. Dat is gewoon zielig manier van spelen/ stab ''Jason Statham''

whahahah, nu sla je echt alle planken mis. Ik heb 0 info van SL doorgespeeld waarschijnlijk kunnen SL dit ook gewoon bevestigen. Ten tweede ik heb nog nooit iemand gestabt zou niet weten wie dan van SL ? Ten derde heb ik nooit echt bij de pre mades gezeten en hebben ze mij gewoon gerekruteerd. De reden dat ik weg wilde heb ik netjes in mijn afscheidspost op het forum geformuleerd.

Jij komt hier zo veel onzin kramen man man schaam jezelf.
 
Bovenaan