Top/flopstammen

Reactiescore
3
dat zijn nu eenmaal afspreken die je maakt ivm een nap. je spreekt dan ook een opzegtermijn af en die was hier 48h waar ze zich dan ook aan hebben gehouden. ik weet niet wat hier het probleem is?

Ik geef antwoord op de vraag van MeGustAa? Daarna geef ik mijn mening. Jij vind 48 uur prima, ik vind dat nogal kort als je in ogenschouw neemt dat ze 48 uur eerder nog kortstondig samenwerken om iemand uit de weg te ruimen. Is niet chique.

Ik heb persoonlijk geen problemen met Loco, heb een tijdje geleden een akkefietje zeer netjes kunnen oplossen met hen.
 
Reactiescore
2.386
Dit is correct, helaas is dat ook TW. Door het joinen van deze 2 spelers bij Orde (Finnvard en TBONTB) zijn we redelijk in de steek gelaten.
We hadden al niet veel geluk, onder andere door het snelle wegvallen van Mand3, de leave van 2 rimspelers die vrij weinig tot niets hebben betekent voor de stam is de doodsteek geweest.

Ik ga geen valse beschuldigingen de wereld in slingeren richting hen, want ik kan het niet hard maken, maar het 'ons-kent-ons' begrip heeft er naar mijn mening voor gezorgd dat we in deze situatie zitten. Ik denk echter niet dat ze informatie doorgespeeld hebben terwijl ze nog in de stam zaten.

Extra pijnlijk is dat we betreffende spelers in de beginfase hebben laten leven, ondanks dat Finnvard mijn directe buurman was en ik in een verder gevorderd stadium zat als hij. We hebben ze laten joinen, puur om wat expertise in de stam te injecteren. (kijkend naar stats van andere werelden)
We hebben duidelijke edellijnen afgesproken, waarbij ik richting de core zou gaan, wat inhield dat ik al snel tegen Orde aan zou komen te liggen. Afgesproken dat mijn account een frontaccount zou zijn, met de rest van de stam meer in de safe-zone.

Helaas is niks van dit alles gelukt, en nu zitten we met een mooi front:rolleyes:

Het is gewoon jammer, want ik geef eerlijk toe dat ik niet de beste speler ben. Als je dan een bepaald verwachtingspatroon hebt van spelers die al het 1 en ander hebben laten zien op andere werelden, en waarvan je hoopt dat ze écht iets toevoegen aan je stam, blijkt in de praktijk dat er niet veel inzet is:/ Iets met neus en feiten.

Wat betreft Loco Loco Motief, hij heeft inderdaad onze oud-stamgenoot (Mand3) opgerold met de hulp van de stam Mev, 1 dag daarna werden de spelers van Mev verzocht om met elkaar te fuseren en richting onze kant op te gaan edelen. Dit vonden betreffende spelers uiteraard niet juist en hebben zodoende de dag erop de incomings gehad van Loco. Of dit verder fair is ga ik mijn mening niet over geven, een 1 dag NAP na een gezamenlijke massa is echter wel iets te kort.

Maargoed, lang verhaal, moest het even kwijt.
Ik wil hier toch even op reageren omdat ik toch een relatief belangrijk deel uitmaak van dit verhaal.

Wat bedoel je met het 'ons-kent-ons' begrip? Want ik kan je eerlijk zeggen dat ik niemand ken uit de stam Orde. Verder wil ik je bedanken om mij te laten liggen tijdens de startfase, al had je toen natuurlijk ook de keuze kunnen maken om ons niet in de stam te laten en zo zelf je weg naar de rim te banen. Dit nu als argument gebruiken, vind ik dus eerder vreemd.

Erwin en mezelf hebben gekozen om bij Orde te solliciteren omdat de vlam eruit was bij Norf. Na het - bijna feilloos - wegspelen van Mand3 was de sfeer eerder grimmig en zagen we in verwoester niet de leiding die er op dat moment nodig had. Het mislukte offensief van jullie op Orde was hier een logisch gevolg. Ook zeg je dat wij in Norf zijn toegelaten voor onze ervaring en expertise. Ik kan je echter vertellen dat er nooit beroep is gedaan op onze ervaring of mening. Dat Norf nooit een stam was om tot aan de eindfase te geraken, werd ook al duidelijk toen ikzelf nog een stamdiscord moest opzetten wanneer TBoNTB en ik in de stam kwamen.

Als laatste wil ik ook even melden dat er met onze leave niks is mislopen. Wij hebben geen informatie gedeeld, alsook hebben wij netjes een nap van 7 dagen aangeboden. Hier heb ik nooit antwoord op gehad via PM, maar aangezien wij nog geen aanvallen hebben gekregen, ga ik er van uit dat deze nap er nog staat.

No hard feelings trouwens Arno, Erwin en ik vinden je echt een toffe gast. @The Plague Doctor.
 
Reactiescore
349
Een mb? Hij heeft een mbstam daar liggen xD

Daarnaast ook nog een jump maken over de stam MeV heen waar hij een cluster begint om in de rug aan te kunnen vallen? Mag toch hopen dat die dorpen afgestaan worden want een nummer 1 hoeft zich toch niet te verlagen naar dit soort tactieken?

De huidige nummer 2 is zoveel beter!!!
 
Reactiescore
903
Reactiescore
3
Ik wil hier toch even op reageren omdat ik toch een relatief belangrijk deel uitmaak van dit verhaal.

Wat bedoel je met het 'ons-kent-ons' begrip? Want ik kan je eerlijk zeggen dat ik niemand ken uit de stam Orde. Verder wil ik je bedanken om mij te laten liggen tijdens de startfase, al had je toen natuurlijk ook de keuze kunnen maken om ons niet in de stam te laten en zo zelf je weg naar de rim te banen. Dit nu als argument gebruiken, vind ik dus eerder vreemd.

Erwin en mezelf hebben gekozen om bij Orde te solliciteren omdat de vlam eruit was bij Norf. Na het - bijna feilloos - wegspelen van Mand3 was de sfeer eerder grimmig en zagen we in verwoester niet de leiding die er op dat moment nodig had. Het mislukte offensief van jullie op Orde was hier een logisch gevolg. Ook zeg je dat wij in Norf zijn toegelaten voor onze ervaring en expertise. Ik kan je echter vertellen dat er nooit beroep is gedaan op onze ervaring of mening. Dat Norf nooit een stam was om tot aan de eindfase te geraken, werd ook al duidelijk toen ikzelf nog een stamdiscord moest opzetten wanneer TBoNTB en ik in de stam kwamen.

Als laatste wil ik ook even melden dat er met onze leave niks is mislopen. Wij hebben geen informatie gedeeld, alsook hebben wij netjes een nap van 7 dagen aangeboden. Hier heb ik nooit antwoord op gehad via PM, maar aangezien wij nog geen aanvallen hebben gekregen, ga ik er van uit dat deze nap er nog staat.

No hard feelings trouwens Arno, Erwin en ik vinden je echt een toffe gast. @The Plague Doctor.

De vlam was er inderdaad uit, maar dat kwam mede door 1 speler die een nogal rare indruk op mij en de rest heeft achtergelaten (Ik hoef geen naam te noemen denk ik^^)

Ik beschuldig jou/jullie er dan ook zeker niet van dat je informatie doorspeelde terwijl je nog in Norf zat, laat dat helder zijn. Het gaat mij enkel om het punt dat een aantal accounts in 1 keer afgeschreven zijn, en ik denk dat wanneer je in dezelfde situatie zou zitten als ik nu, je heel goed begrijpt wat ik bedoel!

Wat betreft de NAP, uiteraard hebben we die gerespecteerd, ondanks dat we niet meer konden reageren aangezien jullie ongeveer direct al geleaved waren na dat bericht haha

Prima, soort van uitgepraat, en door. Bedankt voor je/jullie reactie
 
Reactiescore
736
S L

FLOP

Grtz
 
Bovenaan