Top/flopstammen

Reactiescore
903
Ja dat scheelt al een helehoop. Maar aangezien zowel orde als tgaatje vrij edelruimte hebben richting in de rim kunnen die blijven groeien en zijn wij genoodzaakt ooit een keer tegen hun op te boksen. Aangezien onze edelruimte heel beperkt word.
Dat klopt inderdaad, ben wel benieuwd hoe jullie dit gaan doen natuurlijk. Het is wel sandwich stijl atm.
 

Deleted User - 487957951

Guest
De actie van Orde was vooral als tegenactie van ‘massa’ Gang en Guards?
 
Reactiescore
767
Lekkere stab
 
Reactiescore
55
Gaatje flop


GaatjeGeeneen07th December 2020 - 20:03:2367,154



red.png
0012 YayNewVillage (565|502) K553,988Dead Men Tell No TalesFichtme [Gaatje]2020-12-07 20:43:43
red.png
0011 InYourWildestDreams (563|503) K553,735Dead Men Tell No TalesFichtme [Gaatje]2020-12-07 19:22:11


Eerste stabbie of; de eerste speler die door een meerderheid van zijn account gedwongen is voor gratis dorpen.
Incompetentie van rekruteringsbeleid of spelers algemeen in beide gevallen gezien hij pas kort in de stam zat.

Wel mooi hoe Fichtme een grote jump kon maken verstuurd op de seconde dat hij uit de stam vertrok.
Snel op actie dus.
 
Reactiescore
903
Gaatje flop


GaatjeGeeneen07th December 2020 - 20:03:2367,154





Eerste stabbie of; de eerste speler die door een meerderheid van zijn account gedwongen is voor gratis dorpen.
Incompetentie van rekruteringsbeleid of spelers algemeen in beide gevallen gezien hij pas kort in de stam zat.

Wel mooi hoe Fichtme een grote jump kon maken verstuurd op de seconde dat hij uit de stam vertrok.
Snel op actie dus.
Of een interne afspraak die gemaakt is? Hoeft niet meteen een stab te zijn, waarschijnlijk is dit gewoon netjes afgesproken speler kennende
 
Reactiescore
903
Reactiescore
292
Gaatje flop


GaatjeGeeneen07th December 2020 - 20:03:2367,154





Eerste stabbie of; de eerste speler die door een meerderheid van zijn account gedwongen is voor gratis dorpen.
Incompetentie van rekruteringsbeleid of spelers algemeen in beide gevallen gezien hij pas kort in de stam zat.

Wel mooi hoe Fichtme een grote jump kon maken verstuurd op de seconde dat hij uit de stam vertrok.
Snel op actie dus.

Of de volgende optie: none of the above.

Voor je speculaties maakt op basis van onvolledige informatie eerst even alle mogelijkheden overlopen. Misschien ook eens rekening houden met de wereldinstellingen en ligging van beide accounts. Het is maar een tip.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat is dit voor wilden westen speculatie haha. Iedereen weet toch de instellingen van de wereld? Ik zou aanraden om vergelijkbare werelden eens naar stamaktes te kijken. Een stam leave is af en toe nodig.

Integenstelling tot andere stammen zijn wij druk bezig save te creeren voor iedereen ;)

Ps; Dead Men leaved en er komt direct een bak met rimnoob incs, wel heel ambitieus!
 
Reactiescore
55
Wat is dit voor wilden westen speculatie haha. Iedereen weet toch de instellingen van de wereld? Ik zou aanraden om vergelijkbare werelden eens naar stamaktes te kijken. Een stam leave is af en toe nodig.

Integenstelling tot andere stammen zijn wij druk bezig save te creeren voor iedereen ;)

Ps; Dead Men leaved en er komt direct een bak met rimnoob incs, wel heel ambitieus!

Wat hebben instellingen hiermee te maken?
Die regels zijn er met een reden, ga je nu zeggen dat je actief regels aan het omzeilen bent?

Geef die mensen groot gelijk, account die geen OS kan ontvangen en al veel verloren is aan aanvallen van Fichtme
Enige kans die nieuwere spelers maken toch?
 
Reactiescore
292
Wat hebben instellingen hiermee te maken?
Die regels zijn er met een reden, ga je nu zeggen dat je actief regels aan het omzeilen bent?

Geef die mensen groot gelijk, account die geen OS kan ontvangen en al veel verloren is aan aanvallen van Fichtme
Enige kans die nieuwere spelers maken toch?

Kan jij lezen?

Of is er een andere reden dat je denkt dat DMTNT troepen verloren is aan aanvallen van FichtMe?

Wat hebben instellingen hiermee te maken? Lol. Nog nooit een eindfase meegemaakt?
 
Reactiescore
55
Kan jij lezen?

Of is er een andere reden dat je denkt dat DMTNT troepen verloren is aan aanvallen van FichtMe?

Wat hebben instellingen hiermee te maken? Lol. Nog nooit een eindfase meegemaakt?

Als een vijand je aanvalt verdedig je?
Of zie ik dit spel verkeerd?
Wat heeft een eindfase niet met instellingen te maken? De instellingen zijn limitaties voor alle spelers.
Lijkt me niet dat de 1 wel de boel kan omzeilen en de ander niet.
 
Reactiescore
292
Als een vijand je aanvalt verdedig je?
Of zie ik dit spel verkeerd?
Wat heeft een eindfase niet met instellingen te maken? De instellingen zijn limitaties voor alle spelers.
Lijkt me niet dat de 1 wel de boel kan omzeilen en de ander niet.

Nogmaals: als jij denkt dat Fichtme en DMTNT vijanden zijn lees je beter nog eens de andere posts hier na. Als je denkt dat deze situatie één van jouw opties is en niet te maken heeft met de instellingen van de wereld, niet zich voltrekt met het oog op een endgame scherp je best even jouw inzichten aan.

De instellingen zijn de instellingen, maar elk account kan doen wat hier aan de hand is dus die vlieger gaat niet op.
 
Reactiescore
903
Als een vijand je aanvalt verdedig je?
Of zie ik dit spel verkeerd?
Wat heeft een eindfase niet met instellingen te maken? De instellingen zijn limitaties voor alle spelers.
Lijkt me niet dat de 1 wel de boel kan omzeilen en de ander niet.
Een ieder kan het omzeilen en het is niet verboden om te doen. Zij maken deze keus om dit te doen. Dus snap niet wat dan evt het probleem zou moeten zijn?
 
Reactiescore
55
Nogmaals: als jij denkt dat Fichtme en DMTNT vijanden zijn lees je beter nog eens de andere posts hier na. Als je denkt dat deze situatie één van jouw opties is en niet te maken heeft met de instellingen van de wereld, niet zich voltrekt met het oog op een endgame scherp je best even jouw inzichten aan.

De instellingen zijn de instellingen, maar elk account kan doen wat hier aan de hand is dus die vlieger gaat niet op.

Waar op de wiki kan ik een handleiding vinden hoe je wereldregels omzeilt en effectief boost?
 
Reactiescore
292
Waar op de wiki kan ik een handleiding vinden hoe je wereldregels omzeilt en effectief boost?

Net onder de sectie begrijpend lezen. Helaas lijkt het me niet dat je die ooit gevonden hebt.

Dit is geen boost. Er zijn afspraken gemaakt over hoe we de stam het best op orde krijgen met het oog op het vervolg van de wereld tussen ALLE betrokken accounts. Dat jij dan als een keikop blijft denken (zonder enig idee te hebben van wat er besproken is) BOOST, AANVAL, OMZEILEN, is lekker voor je maar feitelijk fout.
 
Bovenaan