Top/flopstammen

Reactiescore
489
Ik denk dat het ondertussen wel tijd is dat dit topic open kan. Stammen worden gevormd, fronten worden gemaakt en er zijn al een aantal interessante ontwikkelingen aan de gang.
Ik ben zelf een leek in kaartjes maken, dus drop ik hier maar een kaartje van T
https://nl.twstats.com/nl77/index.p...&zoom=500&centrex=500&centrey=500&fill=000000

Eerst en vooral de 2 echte corestammen die het meeste front hebben met elkaar/andere stammen: Guards en gang/gang2.
Ik hoor in de wandelgangen dat die 2 bezig zijn met een onderlinge bg, iets wat voor een corestam niet echt abnormaal is. Van gang heb ik op dit moment geen hoge pet op, Guards kan ik op dit moment nog niet echt inschatten.

Lie. daarentegen heeft superveel rimkansen, maar hun cluster is op dit moment echter zo smal dat ze langs 2 kanten gesandwiched kunnen worden. Ben heel benieuwd naar hun ontwikkelingen maar geloof wel dat het goed komt. Er zitten namelijk wel wat goede accounts in.

Orde en Gaatje hebben ongeveer hetzelfde verhaal als Lie. Ze hebben ook rimmogelijkheden maar hebben in mijn ogen wel het voordeel dat ze op korte termijn een groot stuk safe kunnen nemen, iets wat voor Lie. iets moeilijker ligt. Bij Orde ken ik wederom weer weinig spelers die er in spelen, dus kan ik ze ook niet inschatten.
Gaatje is de stam waar ik zelf speel, dus dat mogen jullie allemaal zelf invullen. Maar heb wel vertrouwen in dit groepje :)

S L hun cluster is het synchronisch beeld van Lie qua clustervorming. Hebben ook een heleboel kansen en zitten ook wel wat leuke acc's in. Dit is ook een grote kanshebber voor de midgame als je het mij vraagt.

Naar mijn gevoel kan dit een heel atypische wereld worden. Ik ken eigenlijk niet heel veel spelers die hier spelen + er is ook nog niet echt veel P&P op dit forum waardoor ik verder ook niet aan meer informatie kom uit andere stammen. Ik heb wel de indruk dat de meer kwalitatievere of zeker de grotere stammen in het oosten liggen en dat in het westen op dit moment nog veel openligt.

Ik had graag meer willen schrijven maar heb echt geen flauw idee wat er allemaal gaande is deze wereld.
Vandaar hoop ik dat dit wat meer activiteit kan brengen!
 
Reactiescore
903
Ben heel benieuwd naar de ontwikkelingen van Gaatje en Orde. Lijken op het eerste oog zeker top stammen en zitten hier en daar echt toppertjes.
Ik denk dat Gang het heel lastig gaat krijgen met een ligging tussen toch wel 2 sterke stammen. Ben dan ook benieuwd hoe zij dit gaan doen en of ze een diplomatieke zet gaan uitvoeren of niet.
 
Reactiescore
3.536
Het is wel duidelijk dat diplomatie een belangrijke rol zal gaan spelen voor vele stammen. Het is altijd de afweging maken tussen diplo en eigen edelruimte. Hopelijk kan elke stam dit voor zichzelf uitmaken en zien we enkele mooie oorlogen.
 
Reactiescore
941
Het is wel duidelijk dat diplomatie een belangrijke rol zal gaan spelen voor vele stammen. Het is altijd de afweging maken tussen diplo en eigen edelruimte. Hopelijk kan elke stam dit voor zichzelf uitmaken en zien we enkele mooie oorlogen.

Ik blijf het toch knap vinden hoe jij met zoveel woorden erin slaagt om helemaal niets te zeggen.
 
Reactiescore
3.536
Ik blijf het toch knap vinden hoe jij met zoveel woorden erin slaagt om helemaal niets te zeggen.

Die reactie krijg ik vaker. Dat terzijde zit er een psychologische achterliggende gedachte achter die post, maar begrijp wel dit te ingewikkeld is voor je.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Clear - block ok
Fake - block ok
Edel - block ok
Groei - block ok

Werk gedaan
 
Reactiescore
5.591

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Wel in andere games doet de top dat toch ook vaak na retirement, moet toch wat doen
 
Reactiescore
25
Het kan bij deze wel bevestigd worden dat Guards en gang inderdaad bondgenoten zijn.

Ze hebben samen een mooie, niet voorspelbare aanval op poten gezet tegen Orde.
Sorry ik zou liegen en denk dat ik in naam van heel Order kan zeggen dat we heel teleurgesteld zijn in wat ze de afgelopen 24 uur hebben laten zien :-(

1606991019770.png

Ben benieuwd of zij ook de scores van hun 'aanvaller van de dag' durven delen.
 
Bovenaan