Top/flopstammen

Reactiescore
9
Wat ik wel zie is een Fichtme die Shaggerino aan het stacken is?
Wat ik wel zie zijn clusterfucks, want Anonymous Forever heeft een dorp die door ons wel gezien word als een CF nota bene netjes aan jullie afgestaan.
Dan PM ik en krijg ik enkel negatieve reacties van overige spelers terwijl ik duidelijk vroeg naar een specifieke speler die wel netjes beantwoord.


En sinds wanneer is het zo dat als je een NAP afspreekt & mensen, zonder uberhaupt een headsup te geven, recruiteerd terwijl die onder vuur liggen van de mannen waarmee je een NAP hebt ?
Deze 2 spelers zijn nooit meegenomen in het overleg binnen deze NAP & Moeten wij ineens maar op de blaren zitten & jullie onzinnig gedrag maar pikken?
Wat is dat voor onzin.

Kekkei die PMs doet dattie een dorp of 30 aan schade wilt van Rone ? Omdattie 3 dorpen die de stacks al weggebeukt waren, waar zelfs nog aanvallen op liepen verliest?

Kom op, denk eens na man.
Onzinnig gedoe dit.

Er kunnen simpele oplossingen genomen worden, als in die 2 dr uit en Grizzly out ofzo maar jullie maken het wel ontzettend moeilijk.
Zeker nu ik weer berichten krijg waarin Shaggerino een block Ok gedaan heeft met OS van Fichtme.
Wat je niet kunt ontkennen.
 
Reactiescore
19
Wat ik wel zie is een Fichtme die Shaggerino aan het stacken is?
Wat ik wel zie zijn clusterfucks, want Anonymous Forever heeft een dorp die door ons wel gezien word als een CF nota bene netjes aan jullie afgestaan.
Dan PM ik en krijg ik enkel negatieve reacties van overige spelers terwijl ik duidelijk vroeg naar een specifieke speler die wel netjes beantwoord.


En sinds wanneer is het zo dat als je een NAP afspreekt & mensen, zonder uberhaupt een headsup te geven, recruiteerd terwijl die onder vuur liggen van de mannen waarmee je een NAP hebt ?
Deze 2 spelers zijn nooit meegenomen in het overleg binnen deze NAP & Moeten wij ineens maar op de blaren zitten & jullie onzinnig gedrag maar pikken?
Wat is dat voor onzin.

Kekkei die PMs doet dattie een dorp of 30 aan schade wilt van Rone ? Omdattie 3 dorpen die de stacks al weggebeukt waren, waar zelfs nog aanvallen op liepen verliest?

Kom op, denk eens na man.
Onzinnig gedoe dit.

Er kunnen simpele oplossingen genomen worden, als in die 2 dr uit en Grizzly out ofzo maar jullie maken het wel ontzettend moeilijk.
Zeker nu ik weer berichten krijg waarin Shaggerino een block Ok gedaan heeft met OS van Fichtme.
Wat je niet kunt ontkennen.

Stop eens met mijn naam te noemen zonder dan te reageren.

Heb in game pm gestuurd antwoord dan op zijn minst ipv dan hier te komen klagen. Niet aan mij om jullie dan gelijk maar alle voordeel vd twijfel te geven als je dan nog zo’n posts plaatst.

Roep de verslagen van gisteren op bij Corpse en stop dan over stacken te spreken. Zat toen nog niet bi Gaatje :). Kan ik niet aan doen dat het easy kills waren.

Thx,
B
 
Reactiescore
1.363
Zijn die gele dorpen geen CF's?
Gerecapped op een NAP?

Weet wel Rone zal vanaf nu het hele spel als een stabber bekend staan en Maai als een stabsupporter.
Ik zie Gaatje nog geen NAP schenden?
Kun jij wel wat relevants typen?
 
Reactiescore
11
Hmmmmn wij als de stam dog hebben toch het recht onze dorpen af te staan aan onze vrienden Kekkei en Shaggy? We zijn al heel deze wereld verbonden. Dat jullie (Maai) over ons heen edelen betekent toch niet dat onze dorpen opeens tot jullie cluster behoren?
 
Reactiescore
1.363
Dus NAP schenden is geen stab?
Dan weet ik wat er te doen staat met grizzly?
Lees mn afgelopen posts maar. Daar heb jij n uitgebreid antwoord. Waar moet zo'n amateur noob als jij spelen dan xD.
 
Reactiescore
3.540
Lees mn afgelopen posts maar. Daar heb jij n uitgebreid antwoord. Waar moet zo'n amateur noob als jij spelen dan xD.

Chris wil je aub in mijn bijzijn geen mensen noob noemen anders voel ik een innerlijke drang opkomen om mijn ervaringen van je te delen en dan komen zulke uitspraken nogal lullig over.
 
Reactiescore
7
Dus ga je nog antwoorden?
Vul de woorden in:
NAP schenden is een ....

Ik weet dat je het kunt

Als je niet in Gaatje of maai zit op het moment van afspreken van de NAP val je niet onder de NAP als je dan later 1 van de stammen joint val je dus niet onder de NAP, tenzij met de leiding opnieuw wordt besproken dat deze spelers wel meedoen met de NAP, er is dus geen NAP geschonden als die spelers vannacht pas gejoined zijn en daarover nog niets besproken is. Dus hier is geen stab, ondanks dat je die graag wilt forceren op een of andere wijze
 
Reactiescore
3.540
Als je niet in Gaatje of maai zit op het moment van afspreken van de NAP val je niet onder de NAP als je dan later 1 van de stammen joint val je dus niet onder de NAP, tenzij met de leiding opnieuw wordt besproken dat deze spelers wel meedoen met de NAP, er is dus geen NAP geschonden als die spelers vannacht pas gejoined zijn en daarover nog niets besproken is. Dus hier is geen stab, ondanks dat je die graag wilt forceren op een of andere wijze

Maar blijkbaar verwacht Maai wel dat hun nieuwe recruit wel onder de NAP valt, het is wel het 1 ofwel het ander. En ook al zeggen ze nu dat beide niet onder de NAP vallen dan, het feit Maai eerst wel een NAP verwacht voor hun recruit maar hier nu op terugkomen omdat hetzelfde tegen hen gebeurd is eigenlijk al vrij triest. Je hebt een standpunt of niet, maar je standpunt naar eigen belangen veranderen is niet mijn stijl.
 
Reactiescore
942
Het is lang geleden dat ik zo'n zielige actie heb gezien als het rekruteren van een 1 mil account midden in het cluster van de vijand. Een 'vijand' waar er momenteel wel nog gewoon een NAP mee is, maar op lange termijn gezien wel gewoon een vijand. Heel de wereld lang had ik ergens wel respect voor Maai hoe ze hun zaakjes op orde hebben maar blijkbaar moet ik toch mijn mening herzien. Dit is gewoon ontzettend laag en treurig. Jullie doen er gewoon alles aan om ervoor te zorgen dat jullie bij wereldwinst de geschiedenis zullen ingaan als de meest onterechte en smerige winnaars ooit. Shame on you.
 
Reactiescore
55
Het is lang geleden dat ik zo'n zielige actie heb gezien als het rekruteren van een 1 mil account midden in het cluster van de vijand. Een 'vijand' waar er momenteel wel nog gewoon een NAP mee is, maar op lange termijn gezien wel gewoon een vijand. Heel de wereld lang had ik ergens wel respect voor Maai hoe ze hun zaakjes op orde hebben maar blijkbaar moet ik toch mijn mening herzien. Dit is gewoon ontzettend laag en treurig. Jullie doen er gewoon alles aan om ervoor te zorgen dat jullie bij wereldwinst de geschiedenis zullen ingaan als de meest onterechte en smerige winnaars ooit. Shame on you.

En dan als Gaatje ook leden rekruteert staan ze ineens plots los van de NAP, maar grizzly is wel met die reden gerekruteerd.
Maar zelfs als je dingen 1 op 1 bij ze voorschotelt snappen ze het niet en blijven ze de NAP aanpassen naar hun voordeel?
 
Reactiescore
7
En dan als Gaatje ook leden rekruteert staan ze ineens plots los van de NAP, maar grizzly is wel met die reden gerekruteerd.
Maar zelfs als je dingen 1 op 1 bij ze voorschotelt snappen ze het niet en blijven ze de NAP aanpassen naar hun voordeel?

Ahh okee, ik had begrepen dat grizzly niet onder de NAP viel, dus dan snap ik ook wel dat die andere dan ook niet onder de NAP vallen. Dan is het raar dat die persoon gaat roepen dat maai de NAP schendt toch? (Los van wat er allemaal gebeurt is) ook begreep ik dat er al aanvallen liepen voor zij naar gaatje gingen dus dan is er toch ook niks aan de hand? Als er inderdaad besloten is dat zowel grizzly als die nieuwe bij gaatje wel onder de NAP vallen dan is het inderdaad een stab. Maar zolang er nergens bevestigd is dat de NAP voor nieuwe leden geld kan iedereen hoog of laag springen maar dan is er niets aan de hand, voor beide partijen niet
 
Reactiescore
7
Maar blijkbaar verwacht Maai wel dat hun nieuwe recruit wel onder de NAP valt, het is wel het 1 ofwel het ander. En ook al zeggen ze nu dat beide niet onder de NAP vallen dan, het feit Maai eerst wel een NAP verwacht voor hun recruit maar hier nu op terugkomen omdat hetzelfde tegen hen gebeurd is eigenlijk al vrij triest. Je hebt een standpunt of niet, maar je standpunt naar eigen belangen veranderen is niet mijn stijl.

Het standpunt is toch niet verandert als gaatje heeft besloten dat grizz er niet onder valt? Dan is het toch juist heel logisch dat maai het andersom ook verwacht? Of sla ik nu de plank mis?
 
Reactiescore
5.603
Wat is nu het probleem? Dat Maai Grizzly recruit of dat Grizzly naar Maai gaat, want dat tweede is meer dan logisch.
 
Reactiescore
1.363
Chris wil je aub in mijn bijzijn geen mensen noob noemen anders voel ik een innerlijke drang opkomen om mijn ervaringen van je te delen en dan komen zulke uitspraken nogal lullig over.
W71? Nah. Hou jij idd je waffel erover dicht. :)
Dus ga je nog antwoorden?
Vul de woorden in:
NAP schenden is een ....

Ik weet dat je het kunt
Wij schenden een nap?
Jij stelt ten eerste 0 voor, dus jij hebt geen recht om dingen te zeggen.
Zo als ik al zei, aanvallen liepen al. recappen doen zij. wij als reactie.. Nuff said.
Het is lang geleden dat ik zo'n zielige actie heb gezien als het rekruteren van een 1 mil account midden in het cluster van de vijand. Een 'vijand' waar er momenteel wel nog gewoon een NAP mee is, maar op lange termijn gezien wel gewoon een vijand. Heel de wereld lang had ik ergens wel respect voor Maai hoe ze hun zaakjes op orde hebben maar blijkbaar moet ik toch mijn mening herzien. Dit is gewoon ontzettend laag en treurig. Jullie doen er gewoon alles aan om ervoor te zorgen dat jullie bij wereldwinst de geschiedenis zullen ingaan als de meest onterechte en smerige winnaars ooit. Shame on you.
Ik verwijs je graag naar mijn post op de spotprenten en antwoord dan. thanks. :)
 
Bovenaan