Top/flopstammen

Reactiescore
80
Ik weet natuurlijk niet alles wat er op dat front gaande is, maar kijkende naar twstats lijkt het gewoon alsof jullie dorpen van S L recappen die jason overneemt?


lijkt erop dat heel de premade aan het internen is,:') , dus als oude SL spelers hun MB gaan internen, en jason statham het in de nacht deze dorpen stiekem probeerde af te pakken zonder succes. tja dan mag hij van ons wel zijn off dumpen hoor ;P
 
Reactiescore
363
lijkt erop dat heel de premade aan het internen is,:') , dus als oude SL spelers hun MB gaan internen, en jason statham het in de nacht deze dorpen stiekem probeerde af te pakken zonder succes. tja dan mag hij van ons wel zijn off dumpen hoor ;P

Probeert oele momenteel toch ook? In de nacht dorpen snoepen van jullie/mb
 
Reactiescore
363
heb je me ooit erover zien klagen?
dat jason zijn off dumpt vind ik best hoor, maar als hij daarna 10+ dorpen interned, moet die niet bij andere zeuren over internen :')

Meh als ik die stats van toohot zag die voorbij kwamen moeten jullie niet zoveel zeggen over ons. Je kunt je ook volwassen opstellen en normaal doen? Later worden wij beschuldigd van boosters terwijl too 23 interns heeft lol. En wij nieteens boosters hebben.
 
Reactiescore
438
Chapeau, immers was er 5 dagen beginnersbescherming?

Zou best kunnen :)
Toen ik de beurs op dag drie al boven de 300 zag staan heb ik er weinig aandacht meer aan geschonken moet ik eerlijk toegeven.

Binnen 24u van de BB kregen we een edel op onze neus. Laten we hopen dat w76 ten einde loopt als w79 start, kunnen we daar mooi een berg pp farmen :)
 
Reactiescore
27
Blijkbaar wordt de fusie tussen Maai en Gaatje meer en meer concreet en indien dit effectief het geval zou zijn is dit volgens mij één van de meest saaie en minst uitdagende manieren om de wereld naar dit toe te trekken. Persoonlijk zou ik dit enorm betreuren en zou het een groot deel van mijn spelplezier wegnemen als wij, in het noord-westen, nu al moeten beginnen denken aan fuseren en internen om te kunnen wedijveren met deze stam.

Graag zou ik dan ook de leiding/spelers van Maai en Gaatje willen vragen om hier wat meer duiding bij te geven zodat andere stammen zich hierop kunnen voorbereiden. Ik denk dat niemand er baat bij heeft dat er één stam, die tot stand gebracht is door allemaal fusies en interns, uiteindelijk een punten/dorpentotaal zal hebben van 3 keer zoveel als de tweede grootste stam.

Leuk dat je dit benoemd.

Ik mis hier nog een tegenreactie op - de reactie van Too hot heeft geloof ik als bliksemafleider gewerkt.
Ik denk dat velen het zouden appreciëren moest hier nog een repliek op komen.

Alvast bedankt!

Koen
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Inmiddels heb ik Mad, 4rus , Maai en weet ik wie allemaal in mijn inbox gehad hier over en iedereen het zelfde gezegd.

in de start van de wereld had ik contact met Maai gezien er wat stamgenoten van 73 spelen, om aan te sluiten bij Maai. Mijn spawn was niet top en dus ben ik niet gejoined, wellicht later.

Ik ben gewoon gaan spelen, Gaatje gevormd en ben daar mee gaan rocken. We spelen als kleine gezellige stam,hoe wij t leuk vinden, plek voor al die spelers is er ni

Meanwhile is ondertussen de gehele wereld komen aankloppen bij mij, iedereen wil wat van Gaatje. Ik praat met Mad, 4rus, Orde en ook Maai. Elke optie heeft voordelen mbt aantal leden, locatie, toekomst perspectief , wereld verdeling etc en elke optie heeft nadelen. Ik ken jongens in Maai, in Mad en in 4rus waar ik allemaal graag mee samen

voor alsnog is Gaatje gewoon zelfstandig, zoals we altijd waren. We praten met Mad over toekomst, waar we nog niks mee kunnen gezien locatie en prestaties, we praten met 4rus waar we nog niks mee kunnen gezien blokkade van rim, we praten met Maai waar we nog niks mee kunnen gezien aantal stamplekken en we praten met Orde, waar we niks mee kunnen gezien ligging.

Dat Gaatje dus Maai zou joinen is een leuk verhaal maar 99% overdreven op het feit na dat het ter sprake is gekomen. Niks is besloten... wel niet bepaald fijn dat Mad dat hier komt neer beuken terwijl 3 mad spelers continu in mijn inbox hangen en alle ins and outs weten en ik mijn best doe om met Mad een leuke wereld te maken.

En tevens bevalt ons t wel dat we nog geen stam hebben gekozen, de wereld aan je voeten en voor de verandering ligt er nog veel open.
 
Reactiescore
941
Mooie reactie en daarom zal ik mijn reactie gewoon kort houden. In mijn vorige post heb ik mijn inziens Gaatje totaal niet neergebeukt. Het was eerder een persoonlijke mening en aan de reacties op dit forum te zien was de inhoud van de post terecht en nodig. Verder was was het negatieve voor 90% gericht op Maai en niet op Gaatje. Het feit dat Maai er zelfs maar aan denkt om jullie in te lijven vind ik gewoon redelijk sneu. Dat jullie deze optie overwegen snap ik echter wel.

Verder kan het goed zijn dat er stamgenoten van mij geregeld in je inbox hangen, maar dit is gewoon om duidelijkheid te krijgen en omdat we allemaal hopen dat jullie dit zielige voorstel van Maai naast zich neerleggen in het belang van "een leuke wereld".
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
438
Inmiddels heb ik Mad, 4rus , Maai en weet ik wie allemaal in mijn inbox gehad hier over en iedereen het zelfde gezegd.

in de start van de wereld had ik contact met Maai gezien er wat stamgenoten van 73 spelen, om aan te sluiten bij Maai. Mijn spawn was niet top en dus ben ik niet gejoined, wellicht later.

Ik ben gewoon gaan spelen, Gaatje gevormd en ben daar mee gaan rocken. We spelen als kleine gezellige stam,hoe wij t leuk vinden, plek voor al die spelers is er ni

Meanwhile is ondertussen de gehele wereld komen aankloppen bij mij, iedereen wil wat van Gaatje. Ik praat met Mad, 4rus, Orde en ook Maai. Elke optie heeft voordelen mbt aantal leden, locatie, toekomst perspectief , wereld verdeling etc en elke optie heeft nadelen. Ik ken jongens in Maai, in Mad en in 4rus waar ik allemaal graag mee samen

voor alsnog is Gaatje gewoon zelfstandig, zoals we altijd waren. We praten met Mad over toekomst, waar we nog niks mee kunnen gezien locatie en prestaties, we praten met 4rus waar we nog niks mee kunnen gezien blokkade van rim, we praten met Maai waar we nog niks mee kunnen gezien aantal stamplekken en we praten met Orde, waar we niks mee kunnen gezien ligging.

Dat Gaatje dus Maai zou joinen is een leuk verhaal maar 99% overdreven op het feit na dat het ter sprake is gekomen. Niks is besloten... wel niet bepaald fijn dat Mad dat hier komt neer beuken terwijl 3 mad spelers continu in mijn inbox hangen en alle ins and outs weten en ik mijn best doe om met Mad een leuke wereld te maken.

En tevens bevalt ons t wel dat we nog geen stam hebben gekozen, de wereld aan je voeten en voor de verandering ligt er nog veel open.

Laat de likes maar binnen stromen (k)
 
Reactiescore
1.363
Mooie reactie en daarom zal ik mijn reactie gewoon kort houden. In mijn vorige post heb ik mijn inziens Gaatje totaal niet neergebeukt. Het was eerder een persoonlijke mening en aan de reacties op dit forum te zien was de inhoud van de post terecht en nodgi. Verder was was het negatieve voor 90% gericht op Maai en niet op Gaatje. Het feit dat Maai er zelfs maar aan denkt om jullie in te lijven vind ik gewoon redelijk sneu. Dat jullie deze optie overwegen snap ik echter wel.

Verder kan het goed zijn dat er stamgenoten van mij geregeld in je inbox hangen, maar dit is gewoon om duidelijkheid te krijgen en omdat we allemaal hopen dat jullie dit zielige voorstel van Maai naast zich neerleggen in het belang van "een leuke wereld".
Hoe gaat het met jullie samenwerkingen dan? Maakt dat ook n leuke wereld? (gewoon uit nieuwsgierigheid) :)
 
Reactiescore
941
Hoe gaat het met jullie samenwerkingen dan? Maakt dat ook n leuke wereld? (gewoon uit nieuwsgierigheid) :)

Wij hebben hier en daar wel wat samenwerkingen maar heel weinig dingen op stamniveau. Persoonlijk vind ik de wereld nu heel aangenaam maar ik zou het gewoon ontzettend jammer vinden als onze achterstand nog groter wordt door fusies en interns. Wij strijden momenteel op verschillende fronten en moeten redelijk hard ons best doen om dorpen te veroveren, waardoor er nu al een aanzienlijke achterstand is. Ik heb dan ook deze post gemaakt in de hoop dat deze achterstand niet nog groter wordt zodat we op het eind toch een redelijk evenwichtige eindstrijd zouden krijgen, als Mad het zolang uithoudt natuurlijk.
 
Reactiescore
363
Wij hebben hier en daar wel wat samenwerkingen maar heel weinig dingen op stamniveau. Persoonlijk vind ik de wereld nu heel aangenaam maar ik zou het gewoon ontzettend jammer vinden als onze achterstand nog groter wordt door fusies en interns. Wij strijden momenteel op verschillende fronten en moeten redelijk hard ons best doen om dorpen te veroveren, waardoor er nu al een aanzienlijke achterstand is. Ik heb dan ook deze post gemaakt in de hoop dat deze achterstand niet nog groter wordt zodat we op het eind toch een redelijk evenwichtige eindstrijd zouden krijgen, als Mad het zolang uithoudt natuurlijk.

Mwah vind heel eerlijk gezegd wat ik gister al zei, moment dat oele gewoon in TWW zat te chillen rukte er ook 5 stammen ( 2 slaafjes) uit. Op de een of andere manier refereert niemand daaraan.
Toen was het ook een mooie paar mil tegen TWW van 1.3M uit m’n hoofd?

Moeten we dan harder zeuren over dat het leven oneerlijk is of gaan we enkel propoganda voeren?
 
Reactiescore
941
Mwah vind heel eerlijk gezegd wat ik gister al zei, moment dat oele gewoon in TWW zat te chillen rukte er ook 5 stammen ( 2 slaafjes) uit. Op de een of andere manier refereert niemand daaraan.
Toen was het ook een mooie paar mil tegen TWW van 1.3M uit m’n hoofd?

Moeten we dan harder zeuren over dat het leven oneerlijk is of gaan we enkel propoganda voeren?

Geen idee waarover je het hebt en bovendien weet ik ook niet waar je speelt dus heel moeilijk om hierop te reageren.
 
Reactiescore
349
Wij hebben hier en daar wel wat samenwerkingen maar heel weinig dingen op stamniveau. Persoonlijk vind ik de wereld nu heel aangenaam maar ik zou het gewoon ontzettend jammer vinden als onze achterstand nog groter wordt door fusies en interns. Wij strijden momenteel op verschillende fronten en moeten redelijk hard ons best doen om dorpen te veroveren, waardoor er nu al een aanzienlijke achterstand is. Ik heb dan ook deze post gemaakt in de hoop dat deze achterstand niet nog groter wordt zodat we op het eind toch een redelijk evenwichtige eindstrijd zouden krijgen, als Mad het zolang uithoudt natuurlijk.

Ik denk dat Mad ook schuldig is aan vele samenwerkingen, daar verder niet van.
 
Reactiescore
40
lijkt erop dat heel de premade aan het internen is,:') , dus als oude SL spelers hun MB gaan internen, en jason statham het in de nacht deze dorpen stiekem probeerde af te pakken zonder succes. tja dan mag hij van ons wel zijn off dumpen hoor ;P
Hahaha dat jullie je eigen dorpjes niet kunnen clearen boeit mij niet. Ik ben niet bang om al me off op iemand te flikkeren dusja.
Als ik al 3 spelers van SL weggespeeld heb en ze helemaal leeg staan laten ze zich overnemen door CHINA. Veel skills heb je dan man. Ga jij nu maar lekker barbarendorpjes uitbouwen of een ander spel spelen Magikarp noob
 
Reactiescore
80
you mad bro?:p

Ik zie jullie allemaal eigen spelers internen, en ik was aan het denken: hoe kun je tegen zulke faalnoobs weerstand bieden?
antwoord : door dezelfde taktiek te gebruiken :')
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan