Top/flopstammen

Reactiescore
986
Blijkbaar wordt de fusie tussen Maai en Gaatje meer en meer concreet en indien dit effectief het geval zou zijn is dit volgens mij één van de meest saaie en minst uitdagende manieren om de wereld naar dit toe te trekken. Persoonlijk zou ik dit enorm betreuren en zou het een groot deel van mijn spelplezier wegnemen als wij, in het noord-westen, nu al moeten beginnen denken aan fuseren en internen om te kunnen wedijveren met deze stam.

Graag zou ik dan ook de leiding/spelers van Maai en Gaatje willen vragen om hier wat meer duiding bij te geven zodat andere stammen zich hierop kunnen voorbereiden. Ik denk dat niemand er baat bij heeft dat er één stam, die tot stand gebracht is door allemaal fusies en interns, uiteindelijk een punten/dorpentotaal zal hebben van 3 keer zoveel als de tweede grootste stam.
 
Reactiescore
17
Inderdaad spijtig van deze enorme premade. Daarboven ook nog eens boosten als een gek.

Hopelijk word het toch nog een spannende wereld.

Het gevallen zeepje
 
Reactiescore
1.365
Heel Maai zou verbannen moeten worden dan wordt het een leuke wereld zonder boosters
Iedereen die mbs/dus/deftanks hebben of andere stammen waar ze ingaan voor def, zijn boosters in mijn opinie. Jammer genoeg is boosten legaal gemaakt sinds w73 (wat ik erg jammer vind) het ''hoort'' nu bij het spel.. Dus deal with it man.. Heb t liever ook niet. Maarja, het is niet illegaal mn wijffie.
 
Reactiescore
195
Je hebt nu 32 dorpen waarvan 23 interns, 4 barbarendorpen en 1 je main dorp is. Chapeau :like:
@Too Hot For This :biggrin:
Maar ik zit in de super slechte noobstam CHINA dus ik mag deze speelstijl hanteren( bb dorpen waren mijn eigen dorpen die op bb waren gezet door de support). MAAI zijn allemaal echte super goede pro’s die mogen dat dan weer niet ;)

na het bekijken van je spelersakte zou ik als ik jou was ook even zo’n berekening voor jezelf maken, denk dat jij er nog slechter voorstaat
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
40
Maar ik zit in de super slechte noobstam CHINA dus ik mag deze speelstijl hanteren( bb dorpen waren mijn eigen dorpen die op bb waren gezet door de support). MAAI zijn allemaal echte super goede pro’s die mogen dat dan weer niet ;)

na het bekijken van je spelersakte zou ik als ik jou was ook even zo’n berekening voor jezelf maken, denk dat jij er nog slechter voorstaat
Reken maar, zal niet heel veel zijn. En vergelijk trouwens meteen ff je verslagen tegenstanders met de mijne ;)
 
Reactiescore
195
Reken maar, zal niet heel veel zijn. En vergelijk trouwens meteen ff je verslagen tegenstanders met de mijne ;)
Ik hoef de vergelijking tussen een noobnolifertje (jij) en iemand die recreatief af en toe inlogt (mezelf) niet te maken. Tuurlijk heb je dan beide andere stats, of je er trots op mag zijn is wat anders. ;)
 
Reactiescore
279
jason statham : maakt grote verliezen als premade zijnde tegen 1 solo speler van SL. vervolgens internt jason statham10 dorpen.
schreeuwt daarna naar de rest: kijk mijn dorpenaantal & verslagen tegenstanders :'))))))))))
Ik weet natuurlijk niet alles wat er op dat front gaande is, maar kijkende naar twstats lijkt het gewoon alsof jullie dorpen van S L recappen die jason overneemt?
 
Reactiescore
363
Ik weet natuurlijk niet alles wat er op dat front gaande is, maar kijkende naar twstats lijkt het gewoon alsof jullie dorpen van S L recappen die jason overneemt?

Sssst China is de propoganda meester. Die kunnen niets fout doen als ze hun kontje aan iedereen verkopen om de o zo goede premade te verslaan.
 
Bovenaan