Top/flopstammen

Reactiescore
3.540
Tja wat ik al aangaf in het bericht waar je (selectief) niet op reageert. Resultaat kun je alleen behalen als er een shitload def is. Neem aan dat jij ook onderhand wel weet hoe irritant defbunkers zijn die op termijn moraalbunkers worden. Denk niet dat je precies een reden moet zoeken.

Het is niet omdat iets moeilijk is het niet (veel) beter kan. Clears sturen met 20 uur looptijd op een def stam waar je slecht moraal op hebt is gewoon een erg gemakzuchtige 'tactiek'. Heb enkele berichtjes zien voorbij komen en zo waren er blijkbaar zeer veel waar full clears doodlopen die hooguit 2k def sloopte.

Er zijn tal van betere opties om procentueel gezien goedkoper en meer winst te behalen. Het is niet aan mij om iemand wijzer te maken. Heb altijd meer sympathie voor de underdog.
 
Reactiescore
3.540
Te zien aan de verhouding van het aantal berichten en reactie score is dat geen gemis :p

Het is een nieuw account, zijn vorige account had zeer veel post's en stond lange tijd in de top 3 betreft reactiescore. Daarbuiten wilt het aantal post's of reactiescore ook niet automatisch zeggen een persoon meer (nuttige) bijdrage levert dan iemand die hier minder hoog op scoort. Denk maar aan spammers, kontlikkers of meme makers, deze scoren hier vaak ook hoog in terwijl hun inhoudelijke bijdrage eerder zeer beperkt is.

Ja, ik speel weer een beetje :O

President Patrick is weer van de partij, mooi hoor.

Namens team AT;

Het spijt ons.

Nergens voor nodig.
 
Reactiescore
349
Het is een nieuw account, zijn vorige account had zeer veel post's en stond lange tijd in de top 3 betreft reactiescore. Daarbuiten wilt het aantal post's of reactiescore ook niet automatisch zeggen een persoon meer (nuttige) bijdrage levert dan iemand die hier minder hoog op scoort. Denk maar aan spammers, kontlikkers of meme makers, deze scoren hier vaak ook hoog in terwijl hun inhoudelijke bijdrage eerder zeer beperkt is.



President Patrick is weer van de partij, mooi hoor.



Nergens voor nodig.

Was niet direct naar jou, in het algemeen!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Stelling:

Het feit dat Maai de halve wereld rekruteert, fuseert en meer moraalbrekers heeft dan Martijn IQ, getuigt juist van een enorm zelfinzicht voor de kansen op wereldwinst als ze dit niet deden.
 
Reactiescore
3.540
Stelling:

Het feit dat Maai de halve wereld rekruteert, fuseert en meer moraalbrekers heeft dan Martijn IQ, getuigt juist van een enorm zelfinzicht voor de kansen op wereldwinst als ze dit niet deden.

Je dwingt enkel de andere partij in de wereld om hetzelfde te gaan doen, uiteindelijk zullen de verhoudingen redelijk gelijk blijven of zelfs in je nadeel met het verschil je de wereld wel verpest. Als mensen al eens zouden proberen een beetje normaal tw te spelen zouden we al heel ver komen. Als het doel is dat we een wereld zo snel mogelijk willen winnen (want daar lijkt het vaak op tegenwoordig) kan je beter andere games gaan doen. Het blijft een oorlogsspel, ga wat oorlogen voeren en stop met dat zwakke gedrag.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Je dwingt enkel de andere partij in de wereld om hetzelfde te gaan doen, uiteindelijk zullen de verhoudingen redelijk gelijk blijven of zelfs in je nadeel met het verschil je de wereld wel verpest. Als mensen al eens zouden proberen een beetje normaal tw te spelen zouden we al heel ver komen. Als het doel is dat we een wereld zo snel mogelijk willen winnen (want daar lijkt het vaak op tegenwoordig) kan je beter andere games gaan doen. Het blijft een oorlogsspel, ga wat oorlogen voeren en stop met dat zwakke gedrag.

Zowaar eens, maar ik weet niet of andere stammen dit willen doen, voor de wereld het zou het uiteindelijk nog het best zijn. Maar sommige spelers hebben niet die urge om zonder enige moeite zoveel dominantie te hebben.
 
Reactiescore
676
Ten opzichte van andere werelden (W70 bijvoorbeeld) die ik heb gespeeld leek mij dit juist een wereld waar er niet zo snel een tweestrijd zou aanbreken om de wereldwinst. Er liggen momenteel meerdere stammen op goede en wat mindere posities en het is nu maar de vraag wie er als bovenliggende partij uit gaat komen. In het zuiden lijkt Maai inderdaad wel heel nadrukkelijk de dominante partij te zijn. Het lijkt mij zonde voor het spelplezier van velen als er nu al een tal van fusies zouden komen om de wereld in het slot te gooien, maar ik als klein recreatief rimspelertje heb daar vrij weinig over te zeggen haha.
 
Bovenaan