Top/flopstammen

Reactiescore
279
Ik hoef jullie discord niet “beastmode”dat heeft totaal geen nut, geschiedenis kan je ook altijd deleten,
Of moet ik je eigenlijk feestcomite noemen??
Je kan t deleten, maar geen nieuwe geschiedenis maken. Wat er nog staat is betrouwbaar ;).
edit: overigens ben ik benieuwd waar dat getal 50 steeds vandaan komt. Als ik even een snelle telling doe van t aantal accs waarmee Oelewapper gestart is, en dat projecteer ik op de rest van de premade, kom ik nog niet op de helft uit.
 
Reactiescore
80
18+ is opgericht door supergirl (premade) en de regionale spelers zitten er bij, zo ook dus ik. Daarbij is een speler van feestcomite begonnen op dat account om te starten alszijnde mb account, door te weinig tijd toch maar geinternd en hij speelt nu op beastmode

Ja inderdaad dat is toch een voorbeeld van premades??? 50 Vriendjes die een acc starten en je laat ze internen ??:’) EN dan NOG mensen van andere stammen recruteren :’) en de mensen die jullie “overhalen naar jullie cult”” Hun ex-stam nog zwart maken :biggrin::wink: huh jason
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
40
Ja inderdaad dat is toch een voorbeeld van premades??? 50 Vriendjes die een acc starten en je laat ze internen ??:’) EN dan NOG mensen van andere stammen recruteren :’) en de mensen die jullie “overhalen naar jullie cult”” Hun ex-stam nog zwart maken :biggrin::wink: huh jason

Waar zie je mij mijn ex stam zwart maken? Droeftoeter echt ga huilen jankbal.
 
Reactiescore
73
@129 Magikarp wellicht beter dat je even stopt. Wat je zegt klopt geen bal van. Je overtuigt hier ook niemand. Het enige wat je atm bereikt is wat 16 jarige insta meiden krijgen/willen; aandacht. Tip: ga naar insta, dan krijg je misschien wat aandacht van soortgelijke.

Er is geen stab geweest op SL (ik zit daar zelf in en kan dat bevestigen), netjes is anders maar goed. Water under the bridge.
Premades triest? Ja dat was al wel duidelijk. Daar hebben we niet net zoveel posts voor nodig als zij leden hebben.

Nogmaals, wat je hier bereikt is dus nihil en je kan je tijd dus beter elders besteden want werkelijk waar; het is slaapwekkend.

Fijne avond, hopelijk niet tot ziens.

bai.
 
Reactiescore
80
@129 Magikarp wellicht beter dat je even stopt. Wat je zegt klopt geen bal van. Je overtuigt hier ook niemand. Het enige wat je atm bereikt is wat 16 jarige insta meiden krijgen/willen; aandacht. Tip: ga naar insta, dan krijg je misschien wat aandacht van soortgelijke.

Er is geen stab geweest op SL (ik zit daar zelf in en kan dat bevestigen), netjes is anders maar goed. Water under the bridge.
Premades triest? Ja dat was al wel duidelijk. Daar hebben we niet net zoveel posts voor nodig als zij leden hebben.

Nogmaals, wat je hier bereikt is dus nihil en je kan je tijd dus beter elders besteden want werkelijk waar; het is slaapwekkend.

Fijne avond, hopelijk niet tot ziens.

bai.

@nep weet ik en is goed , wilde ons als gedupeerden van de premades even goed uitlichten ;), kreeg tot nu alleen antwoord van de premades en dacht ze dan maar door te trollen.
Zal niet meer reageren op AF.
Was leuk om met jullie op de AF gesproken te hebben :p fijne nieuw jaar alvast iedereen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
40
@129 Magikarp wellicht beter dat je even stopt. Wat je zegt klopt geen bal van. Je overtuigt hier ook niemand. Het enige wat je atm bereikt is wat 16 jarige insta meiden krijgen/willen; aandacht. Tip: ga naar insta, dan krijg je misschien wat aandacht van soortgelijke.

Er is geen stab geweest op SL (ik zit daar zelf in en kan dat bevestigen), netjes is anders maar goed. Water under the bridge.
Premades triest? Ja dat was al wel duidelijk. Daar hebben we niet net zoveel posts voor nodig als zij leden hebben.

Nogmaals, wat je hier bereikt is dus nihil en je kan je tijd dus beter elders besteden want werkelijk waar; het is slaapwekkend.

Fijne avond, hopelijk niet tot ziens.

bai.

Bedankt voor jouw post. Hopelijk kraamt hij nu ‘iets’ minder onzin uit.
 
Reactiescore
903
@nep weet ik en is goed , wilde ons als gedupeerden van de premades even goed uitlichten ;), kreeg tot nu alleen antwoord van de premades en dacht ze dan maar door te trollen.
Zal niet meer reageren op AF.
Was leuk om met jullie op de AF gesproken te hebben :p fijne nieuw jaar alvast iedereen

Ik had afgesloten met een rating over een stam :p
 
Reactiescore
349
Dankje eindelijk voor je bericht!!! moest zelfs via andere posts op zoek gaan naar jou. Dan kom je eindelijk met een antwoord, goed van je! Bedankt, Laat wel idd zien dat je 50 mensen nodig hebt om een wereld te spelen:’) die VROEGER allemaal in andere stammen zaten, dus ja
Toch wel bewijs van je secret 50+ premade van vroeger wel he?

-oelewapper (hhq)
-beastmode 18+
-Feestcomite random acc die geinternd is maar ook beastmode is (meent hij te zeggen)
Ga zo maar door, andere vermoedens mogen van mij niet kloppen idd, zoals bij jason,
ik had ook nooit gezegd dat het allemaal waar was, daar gingen jullie maar vanuit, zoals ik al zei waren de meeste beschuldigingen van mij meer vermoedens, ik kan natuurlijk niet in jullie secret discord kijken he, wie er allemaal bij hoort;) dat jullie je zo druk maken om een persoon die magikarp heet lol :’)

maar het feit dat jullie meer en meer mensen bij jullie premade recruteren, laat zien hoe zwak jullie zijn en meer mensen dan 50 nodig hebben :’)

Ook leuk om te zien dat jullie je eigen /vrienden posts telkens liken, alsof jullie samen als premade denken: hoe meer likes en hoe meer voorstanders bij jou argument staan, hoe sterker jullie in je schoenen staan he? :””””””)
kon ik ook maar inloggen op meerdere accoutns en me eigne post liken, ben alleen niet zo zielig/ wil geen tijd daarin verspillen.

Wat ik nog het meest jammer vind dat ik geen like krijg van je...
Ik hoop maar snel dat je kan evolueren naar een Gyarados!
 

Deleted User - 487975045

Guest
Flopstam: End

Overigens ligt de schuld voor hun flop net zo goed bij innogames wat mij betreft. Een georganiseerde aanval versturen op tweede kerstdag en in de ochtend meerdere treintjes aan laten komen is wel enigszins triest als je het mij vraagt. Mensen kunnen eindelijk weer wat tijd doorbrengen met familie en dan moet je alsnog actief zijn, omdat er 's ochtends treintjes voor je deur staan. Wat mij betreft echt een stelletje droeftoeters.
 

Deleted User - 81360

Guest
Flopstam: End

Overigens ligt de schuld voor hun flop net zo goed bij innogames wat mij betreft. Een georganiseerde aanval versturen op tweede kerstdag en in de ochtend meerdere treintjes aan laten komen is wel enigszins triest als je het mij vraagt. Mensen kunnen eindelijk weer wat tijd doorbrengen met familie en dan moet je alsnog actief zijn, omdat er 's ochtends treintjes voor je deur staan. Wat mij betreft echt een stelletje droeftoeters.
Het leven van een tribalwarrior gaat niet over rozen.
 
Reactiescore
23
Flopstam: End

Overigens ligt de schuld voor hun flop net zo goed bij innogames wat mij betreft. Een georganiseerde aanval versturen op tweede kerstdag en in de ochtend meerdere treintjes aan laten komen is wel enigszins triest als je het mij vraagt. Mensen kunnen eindelijk weer wat tijd doorbrengen met familie en dan moet je alsnog actief zijn, omdat er 's ochtends treintjes voor je deur staan. Wat mij betreft echt een stelletje droeftoeters.

En dan hebben ze nog zoveel luck ook :'(
 
Reactiescore
23
Info aangaande de flopstam 'End', zoals hierboven reeds aangehaald, wil ik jullie niet onthouden. De stam End telt momenteel 380k punten, met als grootste speler papacoen.

Sinds enkele dagen krijgen wij van hun dagelijks treintjes over de vloer. Dit gebeurde zeer plots de dag nadat er gesprekken gaande waren tussen onze stam (Kaolo. met 76k punten ) en de stam FraPea (60k punten) over een gezamenlijke aanval op End. Uiteraard deed dit meteen een belletje rinkelen dat er waarschijnlijk een spy in het spel was. Vandaag maakt plots de grootste speler van FraPea (robiton0) de overstap naar End.... 1 +1 = ... inderdaad, robiton0 bleek een gezellige spy te zijn van End.

Naast deze laffe manier van spelen, blijkt er ook een gebrek aan kunnen. Papacoen is goed voor 137k punten van de stam End. Een 'oké' speler zou je dan denken? Niets blijkt minder waar! Papacoen heeft momenteel 23 dorpen. 5 daarvan edelde hij van dark uncle, 3 van verse patat en 5 bbdorpjes van +/- 90 punten...

Van de +/- 15 treintjes dat wij reeds kregen van End, zijn wij 1 dorp verloren. Dit door het (on)geluk dat het werd geedeld met 3 edels (de 4e hadden we gesniped)...

Er gebeurde geen stabs etc, doch een zeer laffe speelstijl en een vermelding op het AF waardig. :biggrin:
 
Reactiescore
3.576
Wel een dure grap voor de stam Maai om een kleine speler als ene Zephyy naar rang 1 ODD te brengen en hij staat er nog altijd. Benieuwd hoelang ze er nog over zullen gaan doen.

Het is best vreemd dat in een wereld die toch al relatief lang bezig is, met grote stammen die al enige tijd tegen elkaar fronten een kleine speler uit een kleine stam met de rang 1 ODD gaat lopen. Al zijn def(noob) stammen altijd vreselijk om tegen te spelen als ze minimale kennis over het spel beschikken.
 
Reactiescore
363
Wel een dure grap voor de stam Maai om een kleine speler als ene Zephyy naar rang 1 ODD te brengen en hij staat er nog altijd. Benieuwd hoelang ze er nog over zullen gaan doen.

Het is best vreemd dat in een wereld die toch al relatief lang bezig is, met grote stammen die al enige tijd tegen elkaar fronten een kleine speler uit een kleine stam met de rang 1 ODD gaat lopen. Al zijn def(noob) stammen altijd vreselijk om tegen te spelen als ze minimale kennis over het spel beschikken.
Maai is noob confirmed
 

Deleted User - 1801506

Guest
Wel een dure grap voor de stam Maai om een kleine speler als ene Zephyy naar rang 1 ODD te brengen en hij staat er nog altijd. Benieuwd hoelang ze er nog over zullen gaan doen.

Het is best vreemd dat in een wereld die toch al relatief lang bezig is, met grote stammen die al enige tijd tegen elkaar fronten een kleine speler uit een kleine stam met de rang 1 ODD gaat lopen. Al zijn def(noob) stammen altijd vreselijk om tegen te spelen als ze minimale kennis over het spel beschikken.
1 groot feest hier
Trouwens, eerst was ik 50 % def en 50% off. Maar ondertussen ... haaaa
 
Bovenaan