Top/Flopstammen

Reactiescore
2.039
Nogal wiedes dat een tweede wave hard aankomt als er flink veel recruit boosters gebruikt zijn? Off bouwt al sneller dan Def, laat staan met die boosters. Dan gaat schuiven dus ook wat lastiger.
 
Reactiescore
1.752
Beste @Dutchgangster

Hartelijk dank voor je aanmelding bij Salt!
We bekijken wat de mogelijkheden zijn en zullen spoedig iets laten weten,
geniet ondertussen alvast van onze theme song:

Stay Salty
MVG
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Beste @Dutchgangster

Hartelijk dank voor je aanmelding bij Salt!
We bekijken wat de mogelijkheden zijn en zullen spoedig iets laten weten,
geniet ondertussen alvast van onze theme song:

Stay Salty
MVG

Diepe lyrics, mooi liedje als theme song!
 
Reactiescore
1.918
bruh 5k bijl 1 ram en je denkt dat je target bent :redface:
 
Reactiescore
1.752
Diepe lyrics, mooi liedje als theme song!
Fun fact: Om de kwaliteit van spelers in Salt hoog te houden wordt geëist dat ze de volledige lyrics kennen. Daarom spelen er allemaal mensen met een grote hersencapaciteit bij ons en kunnen we big brain tactics gebruiken.

((nu maar hopen dat ik geen typfout heb gemaakt dat zou behoorlijk chanant zijn))
 
Reactiescore
2.433
1k oranje bijl edels uit front offjes om met de rest op Stolz en TAS te antisnipen maar target idd
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Fun fact: Om de kwaliteit van spelers in Salt hoog te houden wordt geëist dat ze de volledige lyrics kennen. Daarom spelen er allemaal mensen met een grote hersencapaciteit bij ons en kunnen we big brain tactics gebruiken.

((nu maar hopen dat ik geen typfout heb gemaakt dat zou behoorlijk chanant zijn))

Het zou toch gênant zijn zijn als je gênant verkeerd geschreven hebt, maar ik verwacht dat dit opzettelijk was.
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
1.752
4tn28j.jpg
 
Reactiescore
7.918
bruh 5k bijl 1 ram en je denkt dat je target bent :redface:

Ik zie echt nergens waar ik impliceer target te zijn geweest :redface: , maar you do you. Is wel obvious dat wij geen main waren, maar je moet niet gaan doen alsof er niet gehoopt werd wat dorpen te pakken. Daarvoor was de aanval wel serieus genoeg.
 
Reactiescore
3.540
Ik zie echt nergens waar ik impliceer target te zijn geweest :redface: , maar you do you. Is wel obvious dat wij geen main waren, maar je moet niet gaan doen alsof er niet gehoopt werd wat dorpen te pakken. Daarvoor was de aanval wel serieus genoeg.

Doen alsof? Moet ik de off aankondiging er bij pakken waar letterlijk staat dat ATL enkel afleiding is of geloof je me op mijn woord?
 
Reactiescore
7.918
Doen alsof? Moet ik de off aankondiging er bij pakken waar letterlijk staat dat ATL enkel afleiding is of geloof je me op mijn woord?

Bruh het was heus wel duidelijk dat wij niet target waren :redface:
Al snap ik het nut van al die MB nukes niet zozeer dan als jullie toch geen dorpen wouden pakken, waarom bij ons? Waarom daarmee geen frontbash bij een beertje of stolz?
 
Reactiescore
3.540
Bruh het was heus wel duidelijk dat wij niet target waren :redface:
Al snap ik het nut van al die MB nukes niet zozeer dan als jullie toch geen dorpen wouden pakken, waarom bij ons? Waarom daarmee geen frontbash bij een beertje of stolz?

Extra overtuiging en extra def naar ATL trekken. Ook zodat jullie niks naar TDM/Stolz/TAS konden sturen natuurlijk.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
En wij gooien alle clears op fake targets om def te lokken en hopen te edelen met groene bijltjes. Jezus wat een discussie
 
Reactiescore
864
Doen alsof? Moet ik de off aankondiging er bij pakken waar letterlijk staat dat ATL enkel afleiding is of geloof je me op mijn woord?

Ja graag zie ik bewijs + alle off dorpen vanuit Salt in een nette Excel incl. accountnaam, safe/front/mid etc. etc.
 
Bovenaan