Top/Flopstammen

Reactiescore
1.016
Omdat er mensen van Innogames aanwezig moeten zijn voor het geval dat het misgaat. Dat vindt plaats vanuit het hoofdkantoor in Hamburg. Dus dat het speltechnisch gezien beter is om het in de nacht te doen ga ik akkoord mee. Maar ik begrijp wel dat ze dat niet doen, ook omdat de updates geregeld voorkomen.

Lijkt mij dan toch ook dat InnoGames ook supportmedewerkers heeft die op standbye staan, mocht er onverhoopt was mis zijn met hun servers midden in de nacht. Dan moet het toch ook geen probleem om dergelijke updates/onderhoud in de nachten in te plannen.
 
Reactiescore
2.039
Lijkt mij dan toch ook dat InnoGames ook supportmedewerkers heeft die op standbye staan, mocht er onverhoopt was mis zijn met hun servers midden in de nacht. Dan moet het toch ook geen probleem om dergelijke updates/onderhoud in de nachten in te plannen.
Denk dat je innogames wat overschat als je dat denkt
 
Reactiescore
451
Hmmm zo te zien is de laurens salty omdat tyrant niet zulke ziekcoole calls heeft of laat staan 40 mensen die actief zijn

Sorry the tower 2021
 
Reactiescore
5.602
Hmmm zo te zien is de laurens salty omdat tyrant niet zulke ziekcoole calls heeft of laat staan 40 mensen die actief zijn

Sorry the tower 2021
Jouw vriendin zit iedere avond met mij in een call, hoor je mij toch ook niet over?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Gelukkig duurde het maar 2 min (in iedergeval hier dan). Was wel weer een leuke battle

Ja, maar Sanggu en def-pack lagen er na de update uit. Ben je redelijk fucked.
 
Reactiescore
1.918
Ja, maar Sanggu en def-pack lagen er na de update uit. Ben je redelijk fucked.
was maar effie hoor, nog gebruikt om te antisnipen. Begrijp wel dat het kut is tho
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ja, maar Sanggu en def-pack lagen er na de update uit. Ben je redelijk fucked.

Ja bij mij ook voor paar minuten. Gelukkig werkte Sangu weer snel en had Joeri snel deffpack gefixt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Sangu werkte niet met snipen. De ‘troepen’ tab was volledig naar de klote, net zoals de tags dacht ik?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ja bij mij ook voor paar minuten. Gelukkig werkte Sangu weer snel en had Joeri snel deffpack gefixt.

Ja daar heb ik echt veel plezier van gehad dat het snel gefixed was!
 
Reactiescore
2.444
Sangu werkte niet met snipen. De ‘troepen’ tab was volledig naar de klote, net zoals de tags dacht ik?

Oef dat is wel behoorlijk klote, dan was ik absoluut niet blij geweest.. Iedereen zal wel aardig tekeer gegaan zijn daar achter zijn pc.

Desondanks blij dat deze tweede wave een stuk beter afgeslagen is dan de eerste massa, was enigszins bang dat de wereld al vroeg voorbij zou zijn. Nu kunnen we mooi uitkijken naar jullie massa.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Sangu werkte niet met snipen. De ‘troepen’ tab was volledig naar de klote, net zoals de tags dacht ik?

Meest vervelende is dat je met os-booster speelt en dan je def-pack niet werkt. Ken je geen snipes zoeken
 
Bovenaan