Top/Flopstammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik zie hier torengeilers klagen over torens en dan zeggen dat Laurens hypocriet is, omdat hij speelt met torens?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Je ziet het verkeerd, laurens klaagt over verre torens terwijl zijn stam er mee begon en nu pakt het account waar die speelt zelf achtelijk verre torens.
Leuk toch? Ik pas me aan aan de situatie. Die diepe torens van stolz/tas&noire zijn op hun eigen front, niet aan andere fronten. Jullie springen terwijl met spelers naar andere fronten voor torens. Ik doe het terug-> drama.

Ga even.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Spelers die runnen zonder toren proberen iemand te bashen die hun account vv'ed als ze geen toren hebben, omdat hij torens gebruikt op een wereld waar ze wel zelf durven te deffen omdat ze een toren gebruiken.
 
Reactiescore
2.062
Leuk toch? Ik pas me aan aan de situatie. Die diepe torens van stolz/tas&noire zijn op hun eigen front, niet aan andere fronten. Jullie springen terwijl met spelers naar andere fronten voor torens. Ik doe het terug-> drama.

Ga even.

Je ziet het verkeerd, jou zuidelijke stamgenoten zijn hier allemaal mee begonnen.
Dan bedoel ik ook echt elk zuidelijk stamgenootje van Noire :eek:
 
Reactiescore
263
Je ziet het verkeerd, jou zuidelijke stamgenoten zijn hier allemaal mee begonnen.
Dan bedoel ik ook echt elk zuidelijk stamgenootje van Noire :eek:

Graag eerst even de feiten op orde hebben. Waar zie jij een toren van Expensive Brains? Danku.
Mijn overige stamgenoten heb ik daarbij nog niet eens gecheckt. :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
864
Reactiescore
2.062
Graag eerst even de feiten op orde hebben. Waar zie jij een toren van Expensive Brains? Danku.
Mijn overige stamgenoten heb ik daarbij nog niet eens gecheckt. :D

Dacht dat Sean de clown was, maar jij daagt hem uit!
 
Reactiescore
864

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Tyrant die het heeft over Salt die torens pakt bij buren. De ironie
 
Bovenaan