Top/Flopstammen

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Oke is goed. Het feit dat je ons in de nacht pm stuurde met stop maar want de beste deffer zit momenteel op het acc is voor de rest niet belangrijk inderdaad. Het spijt mij kleine meneer met een grote mond.

Ach wat zielig. Ben je getriggered door een pm snachts?

Verder kom jij wel over als een veel kleinere meneer dan ik. Verder zat je op valar... dat zegt volgens mij genoeg over jouw tw kwaliteiten. Je zou maar tijd in een spel steken waar je niet eens goed in bent.
 
Reactiescore
455
Ach wat zielig. Ben je getriggered door een pm snachts?

Verder kom jij wel over als een veel kleinere meneer dan ik. Wat is je leeftijd? Mentaal zit je op 10 oid. Verder zat je op valar... dat zegt volgens mij genoeg over jouw tw kwaliteiten. Je zou maar tijd in een spel steken waar je niet eens goed in bent.

Neehoor, benoem gewoon feiten. Ik weet ook wel dat het acc er rampzalig bij stond, maar het feit dat je er niks gedaan hebt zegt ook genoeg.

Verder zit je er niet ver naast met je leeftijdsschatting! Vind hem wat aan de hoge kant, maar dank :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Neehoor, benoem gewoon feiten. Ik weet ook wel dat het acc er rampzalig bij stond, maar het feit dat je er niks gedaan hebt zegt ook genoeg.

Verder zit je er niet ver naast met je leeftijdsschatting! Vind hem wat aan de hoge kant, maar dank :)

Ik speelde geen w72 en ik zei ook dat ik niet ging deffen. Ze vroegen aan mij om het account voor te bereiden met de buren, dat deed ik en ik regelde de 20(?) edels die toen al liepen. Voor de rest moest er gewoon iemand in de ochtend zijn die de edels ging snipen want ik wist dat er edelspam ging komen.

Jij doet alsof ik even een nacht doorhaal voor een wereld waar ik niet speel om een account te deffen van een team dat runt. Sorry, maar daar steek ik mijn tijd niet in.
 
Reactiescore
2.878
Hij zat op Valar Morghulis, dat account heeft niet anders dan onder vv gestaan.

Volledig uit verband getrokken. In de tijd dat Hustler op Valar logde heeft het 1 maal onder VV gestaan omdat Joa zo graag wou edelspammen. Dat Valar ruim 10 co's heeft versleten en uiteindelijk inactief werd heeft een andere reden.
 
Reactiescore
455
Ik speelde geen w72 en ik zei ook dat ik niet ging deffen. Ze vroegen aan mij om het account voor te bereiden met de buren, dat deed ik en ik regelde de 20(?) edels die toen al liepen. Voor de rest moest er gewoon iemand in de ochtend zijn die de edels ging snipen want ik wist dat er edelspam ging komen.

Jij doet alsof ik even een nacht doorhaal voor een wereld waar ik niet speel om een account te deffen van een team dat runt. Sorry, maar daar steek ik mijn tijd niet in.

Oke dan is het goed.
Mijn complimenten dan voor het goed ingeschat hebben van de status van het acc! :)
 
Reactiescore
2.477
Ik ben geen leider maar ik zou sowieso het edelspam effect proberen weg te nemen. Het blijft wel een keuze tussen beide stammen.
Wij hebben 2x (grootschalig) geblitzed en 2keer was dit pure edelspam inderdaad. Echter mag je niet vergeten dat Tyrant dit ook meermaals heeft gedaan, desondanks wouden jullie geen edelspamafspraken met het excuus 'ja maar dat is niet eerlijk, wij hebben nog geen edelspam gedaan!!'. Onze laatste massa was dan ook geen edelspam, dat waren splits met 1/2 groene edels extra per dorp. Kan je imo moeilijk edelspam gaan noemen toch?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Poh eigenlijk toont elke groene edel gewoon edelspam aan. Of het er nou 2 of 3 per dorp zijn of 5. Veel is er niet aan.
 
Reactiescore
571
Ik heb conor niet eens gedeft pik. Ik heb het account bekeken of het klaar was voor een massa te houden. Ik zei tegen Ritesh dat als er niemand is wanneer de edels komen, je zeker 20 dorpen verliest. Dat kan ik zo opzoeken voor je als je dat wil zien? Ik heb conor niet gedeft.

Vraag maar na aan Ezra. En nu je mand in, idioot.

Conor wat gewoon een klote account. Ik heb je inderdaad hiervoor gevraagd, omdat ik niks kon doen zonder deff. Idk waarom mensen w72 blijven aanhalen.

Voor iedereen die niet weet hoe conor was liever niks erover zeggen. Dit kan je Laurens oprecht niet kwalijk nemen.
 
Reactiescore
56
Ach wat zielig. Ben je getriggered door een pm snachts?

Verder kom jij wel over als een veel kleinere meneer dan ik. Wat is je leeftijd? Mentaal zit je op 10 oid. Verder zat je op valar... dat zegt volgens mij genoeg over jouw tw kwaliteiten. Je zou maar tijd in een spel steken waar je niet eens goed in bent.
kalm meneer signore della inferno
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Volledig uit verband getrokken. In de tijd dat Hustler op Valar logde heeft het 1 maal onder VV gestaan omdat Joa zo graag wou edelspammen. Dat Valar ruim 10 co's heeft versleten en uiteindelijk inactief werd heeft een andere reden.

SORRY VERGEEF MIJ
 
Reactiescore
2.064
Misschien moeten we ons weer op het spel gaan focussen in plaats van elkaars pik te vergelijken, we weten allemaal namelijk wie de grootste heeft
 
Reactiescore
319
Misschien moeten we ons weer op het spel gaan focussen in plaats van elkaars pik te vergelijken, we weten allemaal namelijk wie de grootste heeft
Jij niet in ieder geval. Corona pikkie.
 
Reactiescore
1.167
Het forum is in ieder geval weinig veranderd. Paupers.

Zullen we anders Torens verbieden net zoals kata's? Man o man wat een gejank. It's a part of the game.
 
Reactiescore
1.918
doeg snorlax
 
Bovenaan