Top/Flopstammen

Reactiescore
1.016
Vanwege de lockdown zitten onze bijlstrijders helaas thuis. Vanaf 19 Januari kunnen jullie een massa verwachten, eerder is niet mogelijk daar wij het beleid van de Nederlandse autoriteiten opvolgen.

Ik doe niet meer mee. Alleen samen krijgen we InnoGames onder controle.
 
Reactiescore
455
Ha dat zei ik vijf-zes jaar geleden ook toen de premium beurs toegevoegd zou worden.

Ik denk toch dat de zin hiervoor gericht is op ons albekende en gerespecteerde Famke Louise. Of mag ik daar ook de naam niet van noemen? :D
 
Reactiescore
319
Ik denk toch dat de zin hiervoor gericht is op ons albekende en gerespecteerde Famke Louise. Of mag ik daar ook de naam niet van noemen? :D
En ik maar denken dat ze echt vroem vroem heette.
 
Reactiescore
286
Ik heb deze domme edelspam massa ook niet bedacht dus daar hoef je echt niet tof over tegen mij te doen hoor?

Oh dus daar ligt het aan, bedenk jij volgende massa van tyrant op salt dan? Kijken of je dan wel meer dan 8 dorpjes pakt. Meneer meesterbrein.
 
Reactiescore
2.039
Oh dus daar ligt het aan, bedenk jij volgende massa van tyrant op salt dan? Kijken of je dan wel meer dan 8 dorpjes pakt. Meneer meesterbrein.
Je hoeft mij niet elke keer bij mijn officiele titel te noemen hoor newgen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Waar blijft Salt deze minderbedeelden halen?
 
Reactiescore
1.918
1608645917865.png
 
Reactiescore
2.064
Ik heb deze domme edelspam massa ook niet bedacht dus daar hoef je echt niet tof over tegen mij te doen hoor?

Hadden jullie toch maar die edelspam afspraken met ons gemaakt, onee wacht dat was niet eerlijk! Wij hadden 1 edelspam massa meer gedaan!!!
 
Bovenaan