Top/Flopstammen

Reactiescore
5.686
Idd, welkom Ezra. Stel jezelf eens voor
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wachtwoord is smakelijketen123, sla je even munten bvd
 
Reactiescore
972
Zodra de (eind)strijd tussen Tyrant en Salt los gaat, ga ik ook een kamp zoeken om lekker te deffen en offen. Merk dat ik de laatste weken bijna dagelijks zit te lezen hierzo - nu 73 zo passief is - en die aanhoudende semi-lockdown maakt dat ik steeds maar teveel tijd heb en daarom dit zaadspel nog niet uitzwaai :sad:

Ik ben diep teleurgesteld Roald, ik had gehoopt dat mijn goede voorbeeld gevolgd zou worden, maar helaas!
 
Reactiescore
1.367

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik ben diep teleurgesteld Roald, ik had gehoopt dat mijn goede voorbeeld gevolgd zou worden, maar helaas!

Ik ben ook teleurgesteld, ik hoopte van de zomer minimaal 12 weken van huis te zijn, maar hier zit ik weer. Ik hoopte ook van februari tot september 2021 weg te zijn, helaas zal dat ook niet plaatsvinden of later starten. Dan maar mijn leven vergooien aan TW en nolife rovers farmen op dode werelden enzo. As we speak tientallen edelspamtimes open staan op rimnoobs - volledig tevergeefs. Achja.
 
Reactiescore
1.892
Om de positieve spiraal eens voort te zetten: is er niet een gegadigde die iets leuks wil schrijven over de wereld tot dusver en eventuele verwachtingen voor de komende periode?
 
Reactiescore
2.444
Om de positieve spiraal eens voort te zetten: is er niet een gegadigde die iets leuks wil schrijven over de wereld tot dusver en eventuele verwachtingen voor de komende periode?

Er schijnt iemand die daar ervaring mee heeft momenteel geen account te bespelen en hierdoor wat extra vrije tijd zou moeten hebben. Wellicht dat die persoon daar zin in heeft?
 
Reactiescore
1.892
Er schijnt iemand die daar ervaring mee heeft momenteel geen account te bespelen en hierdoor wat extra vrije tijd zou moeten hebben. Wellicht dat die persoon daar zin in heeft?
Heb daar atm spijtig genoeg geen tijd voor, had het graag zelf gedaan. Toch best tijdrovend wil je het goed doen. Maar goed, volgens mij kun jij je met zulke dingen ook prima uit de voeten. Aan jou de eer als je er tijd voor hebt!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Lol :p
 
Bovenaan