Top/Flopstammen

Reactiescore
1.019
Wat een sneue reactie, komt bijna over alsof jullie het liever hierbij laten en niet opzoek willen naar een oplossing.
we zijn ermee bezig, maar je trekt mijn post uit de context. Mijn post was letterlijk dat als iemand iets veel ergers doet niks mag zeggen over iemand anders
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
we zijn ermee bezig, maar je trekt mijn post uit de context. Mijn post was letterlijk dat als iemand iets veel ergers doet niks mag zeggen over iemand anders

Volgensmij heb ik alle recht om dit te zeggen, want ik heb niks ergers gedaan?
 
Reactiescore
319
Melvin de Goede.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Jij hebt minimaal de stab van emm verdedigd en erna zelf meegedaan

Meegedaan? Er is hier een stab uitgevoerd, dus laten we het daar even over hebben :).
 
Reactiescore
2.444
Maakt bijzonder weinig uit wat bepaalde spelers hebben gedaan of hebben verdedigd. Geeft ze nog het recht vragen te stellen en een eventuele stab te benoemen, hoe hypocriet het dan ook kan lijken.

Het is aan ons om het uit te zoeken en pas te reageren als we alle informatie hebben. Om het vervolgens indien nodig netjes af te handelen.
 
Reactiescore
571
Wat een drama. Het gaat puur om een misverstand. Als je ons team en dat van why not kent dan weet je dat wij dit nooit bewust zouden doen.

unknown.png


Er wordt aan gewerkt.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat een drama. Het gaat puur om een misverstand. Als je ons team en dat van why not kent dan weet je dat wij dit nooit bewust zouden doen.

unknown.png


Er wordt aan gewerkt.

Goed bezig Ritesh
 
Reactiescore
319
Nouja, het werd meteen gezien als stab. Terwijl het achteraf om een misverstand is gegaan.

Dus nogmaals kom eerst met feiten dan meteen roeptoeteren als een turk in een trouwstoet op het AF.
 
Reactiescore
253
Nouja, het werd meteen gezien als stab. Terwijl het achteraf om een misverstand is gegaan.

Dus nogmaals kom eerst met feiten dan meteen roeptoeteren als een turk in een trouwstoet op het AF.

Volgens de feiten is dit gewoon een stab hoor. Er wordt namelijk een moraalbreker geblitzt zonder het toekennen van een NAP. Daarom dat wij vragende partij zijn voor enige toelichting. :wink:
 
Reactiescore
319
Reactiescore
2.878
Nummer 1 hé
 
Reactiescore
519
Er is inderdaad een communicatiefout gebeurd met appel.

Why Not? En .inevitable zullen dit dan ook correct oplossen!

ik zou het wel appreciëren mochten jullie niet elke scheet gebruiken om salt zwart te maken,
Of om hier op AF te komen stoken.

een ingame Pm naar inev/ ons was misschien een vreedzamere oplossing dan bovenstaand haantjesgedrag?

tony
 
Reactiescore
7.931
Er is inderdaad een communicatiefout gebeurd met appel.

Why Not? En .inevitable zullen dit dan ook correct oplossen!

ik zou het wel appreciëren mochten jullie niet elke scheet gebruiken om salt zwart te maken,
Of om hier op AF te komen stoken.

een ingame Pm naar inev/ ons was misschien een vreedzamere oplossing dan bovenstaand haantjesgedrag?

tony

Salt had daar anders geen moeite mee omtrent de situatie van Supergirl en de eventuele cf's in hun ogen etc. Wie oogst zal zaaien.
 
Bovenaan