Top/Flopstammen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Waarop baseer je dit? Op het feit dat Rene uitleg geeft aan Noah waarom hij dacht dat de aanvallen wel zouden lukken? Want dat was geen gejank, maar gewoon een uitleg. Schrijnend hoe erg jij kan zeiken zeg en dan klagen over het andere kamp.
Meister en brehbreh.

Wat heeft rene er mee te maken?
 
Reactiescore
1.918
gefeliciteerd met je 3000+ reactiescore Rop
 
Reactiescore
286
Meister en brehbreh.

Wat heeft rene er mee te maken?

Omdat Rene ook in het gesprek hiervoor zat en jij niemand quote of iets.
Meister zijn opmerking is nog wel goed te begrijpen, alleen zoals hij zei kon hij niet op de juiste woordkeuze komen.

Misschien moet jij ook wat minder zout eten, anders pas je juist beter bij Salt denk ik ;).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Omdat Rene ook in het gesprek hiervoor zat en jij niemand quote of iets.
Meister zijn opmerking is nog wel goed te begrijpen, alleen zoals hij zei kon hij niet op de juiste woordkeuze komen.

Misschien moet jij ook wat minder zout eten, anders pas je juist beter bij Salt denk ik ;).
En omdat ik niemand quote link je het automatisch naar een willekeurige poster op dit forum. Vreemde gedachtengang :confused2: :biggrin:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Kan alleen aan jou denken ;$$ <3
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Kan iemand van Salt uitleggen waarom deze jongen momenteel gestabbed wordt?

Vooraf:
0EA21B4E-1A3F-4281-A0B5-3B26CA678EBF.jpeg

Vijandige overnames?
8C368FD2-A537-41C7-8097-4A4DADCD3B7B.jpeg

Aan het lijntje houden?
D37DAC77-1426-4B08-B0C4-28C496BEBEF3.jpeg
 
Reactiescore
864

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Behoorlijke naaistreek.. mag hopen dat .inevitable hier niks mee te maken heeft lol.

Inevitable fuseert met Deathstroke aldus hemzelf, lijkt er niet op dus :). Zie de laatste toegevoegde screen.
 
Reactiescore
319
Shit een mb die niet meegenomen wordt!
 
Reactiescore
1.016
Misschien eerst Deathstroke en/of Inev zelf benaderen wat er gebeurd is, in plaats van direct Salt zwart proberen te maken op het AF? My god, wat een niveau weer.
 
Bovenaan