Top/Flopstammen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Je zou denken dat als je zelf heel diep begint te edelen voor rimdominantie, je er niet een veel te lange zeikpost over gaat maken dat anderen het gaan doen :confused2:
 
Reactiescore
1.918
Salt flopstam dan maar
 
Reactiescore
1.918

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Letterlijk het eerst geedelde dorp van Cala is al dieper dan het dorp dat ATL edelde. Dus vreemde definitie van fout als ik het met 1 dorp controleren al kan bevestigen?

Dan heb je duidelijk mijn posts niet goed gelezen waar het ook om de verhoudingen gaat van jumps nee. :tongue:
 
Reactiescore
2.062
@Theo Walcott.

Toch benieuwd, hoe dacht je met deze massa dorpen te pakken op stolz

Indien je dit echt wil weten, zal ik je dit graag toesturen. Echter hoef ik geen reacties te zien vanuit jullie kamp, die het weer weglachen/mij een zeikerd vinden.

Stolz en Salt hadden een NAP, die de 22e afliep. De NAP was om Defect wat meer lucht en zekerheid te geven, en te voorkomen dat ze te snel werden weggespeeld en het een 1vs1 strijd zou worden tussen Tyrant en Salt. Op 21-10 heeft Stolz nog gevraagd om de NAP te verlengen, echter hebben wij dit afgewezen. In het achterhoofd werd ook al toegegeven dat Stolz naar Tyrant zou gaan, echter hadden we dit sowieso afgewezen omdat het plan er al lag.

Wij hadden al onze clears full en redelijk wat edels beschikbaar. Tyrant heeft de afgelopen week op Waste geknald waardoor er wel minder def beschikbaar moest zijn. Niet wetende dat Tyrant en Waste al een akkoord hadden, en dus alle def binnen Waste naar Stolz kon.

Tot mijn verbazing ben ik door een aantal spelers gecontacteerd uit Waste, die zich ''genaaid'' voelde (let op dit is 1 kant van het verhaal). Vandaag, begin van de middag, kwam er een afscheidspost van Stolz op het forum en legde uit dat er voor bepaalde spelers geen oplossing gevonden kan worden. Accounts die wel Stolz hebben geholpen om een Block ok te zetten op Salt. Echter ga ik hier niet te veel over oordelen, alleen ik had niet verwacht dat deze spelers dus Stolz zouden OS'en (dit is echter een interne zaak binnen Waste, dus ik ga hier niet verder op in ). Dit bleek dus uit onwetendheid te zijn. Er stroomde dus meer def dan verwacht binnen bij stolz, en de spelers van stolz hebben het gewoon goed gedeft.

Waarom vraag jij je af waarom ik geen dorpen zou kunnen pakken? Schat je me te laag in, vind je het een domme keus? Ik moet toch ook door mijn front heen, kan ik net zo goed me clears laten lopen :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.149
Indien je dit echt wil weten, zal ik je dit graag toesturen. Echter hoef ik geen reacties te zien vanuit jullie kamp, die het weer weglachen/mij een zeikerd vinden.

Stolz en Salt hadden een NAP, die de 22e afliep. De NAP was om Defect wat meer lucht en zekerheid te geven, en te voorkomen dat ze te snel werden weggespeeld en het een 1vs1 strijd zou worden tussen Tyrant en Salt. Op 21-10 heeft Stolz nog gevraagd om de NAP te verlengen, echter hebben wij dit afgewezen. In het achterhoofd werd ook al toegegeven dat Stolz naar Tyrant zou gaan, echter hadden we dit sowieso afgewezen omdat het plan er al lag.

Wij hadden al onze clears full en redelijk wat edels beschikbaar. Tyrant heeft de afgelopen week op Waste geknald waardoor er wel minder def beschikbaar moest zijn. Niet wetende dat Tyrant en Waste al een akkoord hadden, en dus alle def binnen Waste naar Stolz kon.

Tot mijn verbazing ben ik door een aantal spelers gecontacteerd uit Waste, die zich ''genaaid'' voelde (let op dit is 1 kant van het verhaal). Vandaag, begin van de middag, kwam er een afscheidspost van Stolz op het forum en legde uit dat er voor bepaalde spelers geen oplossing gevonden kan worden. Accounts die wel Stolz hebben geholpen om een Block ok te zetten op Salt. Echter ga ik hier niet te veel over oordelen, alleen ik had niet verwacht dat deze spelers dus Stolz zouden OS'en (dit is echter een interne zaak binnen Waste, dus ik ga hier niet verder op in ). Dit bleek dus uit onwetendheid te zijn. Er stroomde dus meer def dan verwacht binnen bij stolz, en de spelers van stolz hebben het gewoon goed gedeft.

Waarom vraag jij je af waarom ik geen dorpen zou kunnen pakken? Schat je me te laag in, vind je het een domme keus? Ik moet toch ook door mijn front heen, kan ik net zo goed me clears laten lopen :)

Nuja, ik snap de gedachtegang achter de aanval wel. Maar ik zou het toch anders hebben aangepakt hier en daar. Desondanks wat ik hoorde ook gewoon puik deffwerk door stolz
 
Reactiescore
2.062
Nuja, ik snap de gedachtegang achter de aanval wel. Maar ik zou het toch anders hebben aangepakt hier en daar. Desondanks wat ik hoorde ook gewoon puik deffwerk door stolz

Ik had eventueel inderdaad wat dingen anders kunnen aanpakken. Volgende keer hopelijk beter!
 

Deleted User - 487948403

Guest
Wil hier wel op reageren dat de accounts die def hebben gestuurd en zich daarna "genaait" zouden voelen, dat volledig aan zichzelf te danken hebben.
Dit duidt gewoon voor een deel op inactiviteit of slechte interne communicatie van het account denk ik want dit was toch al wel duidelijk.

Ook al stond nog niets vast of was er iets afgesproken had een speler van Perijn een eerste voorstel al de wereld rond gestuurd.
Verder waren al duidelijke posts gemaakt in zowel discord als stammen fora.
En dan zouden nu plots deze spelers uit de lucht vallen ...
 
Reactiescore
399
Het was een goede eerste massa vanuit Salt op Der Stolz een leuk eerste begin van de oorlog. Ik hoop dat we deze oorlog zo fair mogelijk kunnen houden en aan het einde van de wereld terug kijken op leuke strijd:)

Om kort op jouw forum post te reageren ''

]Stolz en Salt hadden een NAP, die de 22e afliep. De NAP was om Defect wat meer lucht en zekerheid te geven, en te voorkomen dat ze te snel werden weggespeeld en het een 1vs1 strijd zou worden tussen Tyrant en Salt. Op 21-10 heeft Stolz nog gevraagd om de NAP te verlengen, echter hebben wij dit afgewezen. In het achterhoofd werd ook al toegegeven dat Stolz naar Tyrant zou gaan, echter hadden we dit sowieso afgewezen omdat het plan er al lag.

Hier zijn we ook zeer dankbaar voor, zonder deze NAP zag de wereld er momenteel anders uit, denk ik. En we hebben meermaals gevraagd om een verlenging van de NAP om zowel te kunnen verdedigen tegen Tryant als kunnen aanvallen. Vanuit Waste er zoveel mogelijk aangedaan om een driestrijd mogelijk te maken.

]Wij hadden al onze clears full en redelijk wat edels beschikbaar. Tyrant heeft de afgelopen week op Waste geknald waardoor er wel minder def beschikbaar moest zijn. Niet wetende dat Tyrant en Waste al een akkoord hadden, en dus alle def binnen Waste naar Stolz kon.

Dit heeft ook zeker wat def gekost. Tussen Waste en Tryant waren besprekingen gaande waardoor we vanuit waste het risico durfde te nemen om het front tegen Salt vol te zetten ipv Tryant in verband met het einde van de NAP.

]Tot mijn verbazing ben ik door een aantal spelers gecontacteerd uit Waste, die zich ''genaaid'' voelde (let op dit is 1 kant van het verhaal). Vandaag, begin van de middag, kwam er een afscheidspost van Stolz op het forum en legde uit dat er voor bepaalde spelers geen oplossing gevonden kan worden. Accounts die wel Stolz hebben geholpen om een Block ok te zetten op Salt. Echter ga ik hier niet te veel over oordelen, alleen ik had niet verwacht dat deze spelers dus Stolz zouden OS'en (dit is echter een interne zaak binnen Waste, dus ik ga hier niet verder op in ). Dit bleek dus uit onwetendheid te zijn. Er stroomde dus meer def dan verwacht binnen bij stolz, en de spelers van stolz hebben het gewoon goed gedeft.

Ik wil graag nog met deze leden (intern) in gesprek waarom ze zich genaait zoude voelen want Der Stolz heeft zich altijd 200% ingezet voor de stam. Ik heb al kort met je CO hierover gesproken als je wil, wil ik dit gesprek ook graag met jouw privé aangaan om misverstanden te komen en beide kanten van het verhaal duidelijk te krijgen.

''
Hierbij ook een bedankje aan alle Waste leden die hun def hebben gewaste aan Der Stolz, jullie zijn toppers!
 
Reactiescore
447
Je bedankt je ex stamleden om jouw te ossen, terwijl je hen in de steek laat. Pijnlijk. Nja in de steek laten is niet de juiste omschrijving. Gewoon raar dat ze het nog doen
 
Reactiescore
399
Je bedankt je ex stamleden om jouw te ossen, terwijl je hen in de steek laat. Pijnlijk. Nja in de steek laten is niet de juiste omschrijving. Gewoon raar dat ze het nog doen

Waar baseer je op dat ik hen in de steek laat?

Het is hun keuzen om OS te sturen terwijl ze op de hoogte waren van de stand van zaken. Wat me ook normaal lijkt binnen de stam waste aangezien we voorelkaar door het vuur gaan.
 
Reactiescore
447
Je gaat naar een andere stam, maar zoals ik later zeg is in de steek laten niet de juiste benaming
 
Reactiescore
490
Hierbij ook een bedankje aan alle Waste leden die hun def hebben [I zei:
gewaste[/I] aan Der Stolz, jullie zijn toppers!

waste zal jullie vast dankbaar zijn, op jullie toekomst!
 
Reactiescore
2.062
@Mini Underdog vandaar heb ik ook duidelijk in mijn verhaal gezet, dat het een bericht van 1 kant was. Ik ben blij met de verduidelijking vanaf jullie kant! Bedankt
 
Reactiescore
961
Gezien ik de gesprekken gevoerd heb met Stolz over de komst en dergelijke zaken, kan ik bevestigen dat Stolz vanaf minuut 1 altijd het beste voor zijn stam wilde, en zoveel mogelijk leden wilde betrekken bij de veranderingen. Dat niet alles mogelijk was is een ander verhaal.

Gezien het verhaal 2 of meerdere kanten heeft, geef ik de mijne hierover.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Toch altijd weer hetzelfde kamp dat loopt te janken over alles. Schrijnend
 
Reactiescore
286
Toch altijd weer hetzelfde kamp dat loopt te janken over alles. Schrijnend

Waarop baseer je dit? Op het feit dat Rene uitleg geeft aan Noah waarom hij dacht dat de aanvallen wel zouden lukken? Want dat was geen gejank, maar gewoon een uitleg. Schrijnend hoe erg jij kan zeiken zeg en dan klagen over het andere kamp.
 
Bovenaan