Top/Flopstammen

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.142
Nu ja, persoonlijk vind ik zoveel spelers op 1 account ook not done. Zelf heb ik bijna altijd solo gespeeld en een zeer korte tijd samen met Sluf op 1 account. Dus ik denk dat je weinig hebt aan mijn inbreng in deze.

Wat het event betreft heb ik dat getest en ik vind het wel een leuk event.

Het gaat me meer om de beloningen betreffende het even Fam. Je beseft dat de beloningen zo werken dat je met niet al teveel pp genoeg pakketjes en VBs koopt om de rest van de werelddoor te komen waardoor farmen amper nodig zal zijn en kleinere spelers met minder dorpen en of punten nog veel verder achterlopen?
 

DeletedUser17472

Guest
Het gaat me meer om de beloningen betreffende het even Fam. Je beseft dat de beloningen zo werken dat je met niet al teveel pp genoeg pakketjes en VBs koopt om de rest van de werelddoor te komen waardoor farmen amper nodig zal zijn en kleinere spelers met minder dorpen en of punten nog veel verder achterlopen?
Daar heb ik me niet in verdiept en kan ik dus geen antwoord op geven
 
Reactiescore
1.918
Waarom zouden game mods zich ook verdiepen in het spel :redface:
 
Reactiescore
2.444
Ik denk dat een kaartje van een maand geleden een beetje een vertekend beeld geeft tbh, dan zou je beter een van wat eerder kunnen pakken (mits je die nog hebt ofc, was er niet een tool waarmee je kaarten per dag kon zien?). Als je bedenkt dat Tyrant in feite met 5 accounts is gestart, 3 in het onderste continent en 2 in de bovenste (3 als je vanquisher mee wilt tellen) valt het allemaal best mee toch? De overige accounts zijn slechts recruits geweest, we hebben juist een boel accounts voor de start afgewezen omdat we bewust geen overmacht wouden creëren..

Wellicht dat het inderdaad een vertekend beeld geeft, zoals ik zei heb ik de start nauwelijks meegekregen doordat ik het druk had op een andere wereld. Wellicht is overmacht vanaf de start verkeerd, maar dat was het punt ook helemaal niet van mijn post. Ook vrij jammer dat het onbelangrijkste puntje aangehaald wordt en de rest genegeerd wordt maar goed zo werkt het AF. Maar goed ik zal het anders verwoorden: in het hedendaagse tw is er geen ruimte voor een serieuze 1v1v1v1 in een endgame als er twee premades starten. Dit komt deels doordat stammen (begrijpelijk) alles aangrijpen om een kwantitatief voordeel tegenover de tegenstander te pakken en deels doordat de stammenlimiet op deze verschrikkelijk kleine werelden simpelweg te hoog is. Zet de stammenlimiet naar vijf tot acht spelers en je zult veel interessantere werelden krijgen waarbij er meer dan twee kanshebbers op de wereldwinst uit zullen komen, het zal er ook toe leiden dat verschillende spelers vaker zullen spelen met andere wat in mijn ogen alleen maar iets goeds is. Een groot deel speelt het spel namelijk om dat contact.

Ah, mijn welgemeende excuses. Dan heb ik dat verkeerd verwoord. Ik had de woorden 'op voorhand' moeten veranderen in 'achteraf' en de hele lap tekst was nog steeds van toepassing geweest. Bij deze dan:

"Achteraf zeggen dat het een kansloze missie was geweest en er geen 1v1v1 in had gezeten puur vanwege de door jou aangehaalde 'overmacht', het stammenlimiet en de wereldgrootte vind ik gewoon duiden op het ontbreken van karakter, gebrek aan kwaliteit binnen de stam en/of strategisch inzicht. Kijk bijvoorbeeld naar een Waste!. Zij hebben verreweg de slechtste kaarten en totaal geen gunstig toekomstperspectief, maar ze proberen er wel het beste van te maken en tot nu toe lukt het ze aardig. Maakt de wereld tevens een stuk interessanter."

Het is helaas oprecht vervelend geworden om een discussie met je aan te gaan op het AF, dat had ik een paar maanden terug niet gezegd.
 
Reactiescore
1.853
Het is helaas oprecht vervelend geworden om een discussie met je aan te gaan op het AF, dat had ik een paar maanden terug niet gezegd.
Dat mag je uiteraard vinden, maar neemt niet weg dat de punten die ik heb aangehaald nog steeds blijven staan.
 
Reactiescore
1.918
IMG_20191215_115038.jpg
 
Reactiescore
2.039
Wellicht dat het inderdaad een vertekend beeld geeft, zoals ik zei heb ik de start nauwelijks meegekregen doordat ik het druk had op een andere wereld. Wellicht is overmacht vanaf de start verkeerd, maar dat was het punt ook helemaal niet van mijn post. Ook vrij jammer dat het onbelangrijkste puntje aangehaald wordt en de rest genegeerd wordt maar goed zo werkt het AF.
Nou nou zo'n reactie is ook weer niet nodig, ik pakte er enkel een puntje uit waar ik zo mijn vragen bij had en wat ik even toe wou lichten. Het was ook totaal geen aanvallende post. Verder ben ik het wel met je eens dat het format moet veranderen, maar ik denk dat dat ook vooral komt door de hedendaagse drang om een phalanx neer te willen leggen.
 

Deleted User - 487948403

Guest
tbh omdat het zo cheap is zal iedereen endless edels hebben vanaf nu.
Tis niet echt oneerlijk maar het maakt het spel wel heel anders.

Met iedereen bedoel je dan vooral de 2 premade stammen denk ik, omdat ze anders zouden gaan achterlopen op de andere.
Zijn genoeg accounts die er geen of weinig pp insteken.
 
Reactiescore
490
Reactiescore
2.303
Hebben we al gewonnen?
 
Reactiescore
2.039
Ah ja, want REOL die de dorpen van La Kouchov Orbarkarchov en De Sukke overneemt is geen boost?
Dat zal ik niet ontkennen, maar volgens mij ging het over het aantal volwaardige accounts waarmee gestart werd. Ik heb het toch ook niet over de boosts van help/salt?
 
Reactiescore
348
Dat zal ik niet ontkennen, maar volgens mij ging het over het aantal volwaardige accounts waarmee gestart werd. Ik heb het toch ook niet over de boosts van help/salt?
Volgens mij begon Kyle over een overmacht waarmee beide premades waren gestart tegen over Baken, waarbij dit dus wel invloed heeft?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.142
Volgens mij begon Kyle over een overmacht waarmee beide premades waren gestart tegen over Baken, waarbij dit dus wel invloed heeft?

1 dorpje gratis overnemen van 3k punten is een enorme overmacht waar je je baken zijnde niet tegen kan weren?

Doe eens normaal joh :redface::redface:
 
Reactiescore
2.039
Volgens mij begon Kyle over een overmacht waarmee beide premades waren gestart tegen over Baken, waarbij dit dus wel invloed heeft?
Ik denk dat 2 dorpjes wel redelijk verwaarloosbaar is tegenover het aantal volwaardige accounts ja, gezien dat los van de start vrij weinig invloed heeft op een wereld
 
Bovenaan