Top/Flopstammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Waarom zouden wij interne zaken op AF moeten zetten dan? Beide vallen onder de term transparantie, waar door jullie kant met man en macht geforceerd wordt om ons transparant te krijgen, maar zelf wel geheimzinnig doen over de leden en omvang van jullie premade :redface: Zitten er nog verscheidene accounts in een random stam, het nieuwe taboe op tw?

Calamity zit in een stam, terwijl iedereen weet dat hij in de pre-Made zit. Dit kan écht niet volgens de moraalridders op het AF hoor.
 
Reactiescore
2.878
Calamity zit in een stam, terwijl iedereen weet dat hij in de pre-Made zit. Dit kan écht niet volgens de moraalridders op het AF hoor.

Hebben het er al overgehad intern. Hij leaved vanacht rond 3'en.
 
Reactiescore
1.166
Reactiescore
2.303
Calamity zit in een stam, terwijl iedereen weet dat hij in de pre-Made zit. Dit kan écht niet volgens de moraalridders op het AF hoor.

Meeliften tot de stam klaar is om geinternd te worden?
Zielige vertoning. Zo kan je 9 stammen kapot spelen door alle goeie spelers eruit te halen en de noobs te internen :/

Triest!
 
Reactiescore
2.878
Reactiescore
2.064
Waarom zouden wij interne zaken op AF moeten zetten dan? Beide vallen onder de term transparantie, waar door jullie kant met man en macht geforceerd wordt om ons transparant te krijgen, maar zelf wel geheimzinnig doen over de leden en omvang van jullie premade :redface: Zitten er nog verscheidene accounts in een random stam, het nieuwe taboe op tw?
Dit is Appels met Peren vergelijken Rob +iedereen die een beetje logisch kan nadenken weet wie er wel bij horen. Ik heb jullie toch ook niet gepushed om al in 1 stam te gaan. Wanneer alles met murus was gebeurd, had ik dat uiteindelijk toch ook niet gedaan. Snap uberhaupt niet waar de vergelijking vandaan komt. Enige wat er werd gevraagd, en niet eens vanuit mijn stam, maar vooral neutrale spelers en wereldspelers, was de uitkomst van de oplossingen en of er maatregelen getroffen werden. Wat heeft mij stam er mee te maken, dat er vooral wereldspelers/neutrale spelers dit op het AF vragen?

Calamity zit in een stam, terwijl iedereen weet dat hij in de pre-Made zit. Dit kan écht niet volgens de moraalridders op het AF hoor.
Ligteraan, ik heb al mijn stamgenoten van te voren laten weten hoe en wat, en ga ze alsnog meerdere dingen aanbieden. Terwijl ik ze van te voren al had gezegd dat onze wegen gaan scheiden. Ligt er maar net aan hoe je het aanpakt Melvin :)
 
Reactiescore
2.477

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Lekker uitgeslapen, woede overheerst want ik ben mijn dorp kwijt. Mooie split trein met antisnipes en voor getimede clears van stamgenoten.

Ongeloof volgt als ik mijn moraalheer aan puin zie. 01 oktober, nationale rouw.

ps, wel goede nachtrust gehad.
 
Reactiescore
983
Dit was een prima massa en (zonder stamdef) weinig aan te doen. 10 dorpen kregen 2 clears + full splittrein en er stond geen enkele stack bij Inter.
Er is wel geprobeerd een paar snipes te leggen maar die zijn allemaal meegepakt dus helpen niet echt op langere termijn, denk dat Inter weinig kwalijk genomen kan worden.

Dit allemaal zorgt wel echt voor een paar vragen bij mij hoor...

- Waarom duurde het in hemelsnaam zo lang voor Inter naar Baken gehaald is, zagen jullie de bui dan echt niet hangen?

- Waarom in hemelsnaam stonden er stacks bij Yoda en helemaal NIKS bij Inter? Ik hoop dat dit eigen def was van Yoda maar dan nog zou dit vreemd zijn omdat er dan vanuit Yoda geen enkele def ging naar Inter...

- Dit is verdorie een torenwereld, hoe kan het dat je nu nog geen grote toren hebt met zo'n clusters?! Foei
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dit was een prima massa en (zonder stamdef) weinig aan te doen. 10 dorpen kregen 2 clears + full splittrein en er stond geen enkele stack bij Inter.
Er is wel geprobeerd een paar snipes te leggen maar die zijn allemaal meegepakt dus helpen niet echt op langere termijn, denk dat Inter weinig kwalijk genomen kan worden.

Dit allemaal zorgt wel echt voor een paar vragen bij mij hoor...

- Waarom duurde het in hemelsnaam zo lang voor Inter naar Baken gehaald is, zagen jullie de bui dan echt niet hangen?

- Waarom in hemelsnaam stonden er stacks bij Yoda en helemaal NIKS bij Inter? Ik hoop dat dit eigen def was van Yoda maar dan nog zou dit vreemd zijn omdat er dan vanuit Yoda geen enkele def ging naar Inter...

- Dit is verdorie een torenwereld, hoe kan het dat je nu nog geen grote toren hebt met zo'n clusters?! Foei

We hebben onder elkaar afgesproken geen torens te bouwen, wist je dat niet?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ahja juist, zonder die afspraak vervalt je beste kwaliteit, was ik vergeten :rolleyes:o_O

No-lifen? Jij speelde toch volgens je vriendin te veel Tribalwars isn’t it? ;)
 
Bovenaan