Top/Flopstammen

Reactiescore
2.303
Lekker doen joh, wel niet boos worden als ik een post schrijf om het AF plebs op je af te sturen. Is zo'n beetje mijn hobby

Zoals de vorige keer?
 
Reactiescore
3.576
Nergens op slaan vind ik een beetje kort door de bocht? Hoeveel van je MB's hebben een groter hoofddorp gehad dan jij? Als je dit niet op zijn minst een opmerkelijke situatie vind dan weet ik het ook niet. Maar kijk we hebben wat interessante antwoorden gehad dus de post had een interessant effect. Of iemand nu boost of niet kan me ook amper wat schelen, maar als je de aandacht erop vestigt gaan andere mensen op het AF hierover schreeuwen. En niet alleen hier maar op eerstvolgende 17 werelden zullen ze dit steeds herhalen in de openingsweken op het AF. Daarvoor doen we het ;)



Ja maar dan moest ik wachten tot hij al dan niet geedelt zou worden. Nu heb ik het van op voorhand gemeld dus het zou effect kunnen hebben op toekomstige plannen. Stel dat hij effectief als intern bedoeld was, en stel dat de speler die hem ging edelen om een AF reputatie cared. Dan is dat plan nu mss wel afgezegd. Zulke zaken verhinderen door propaganda lijkt me toch waar het AF om draait? Of is dit puur om elkaar complimentjes te geven. Wederom, het kan gerust zijn dat dat nooit het plan was, de post blijft daarom niet minder interessant.

Ik snap je intentie wel, daar ben ik het volledig mee eens het nuttig kan zijn/effect kan hebben. Enkel inhoudelijk kan ik er weinig zinvols uithalen. Dat die MB een groter hoofddorp heeft is opmerkelijk maar zegt verder vrij weinig over of het een boost account is of niet. Op w62 had ik in de start een buur als mb gemaakt, ik lag kortbij een pp abuser (kingdonkeykong waar is de tijd) dus ik besloot dat die mb def moest spelen zodat vanuit dit dorp snipes gezet konden worden voor mijn dorp. Die mb heeft nauwelijks gefarmed of geroofd, vrij vroeg gestopt en heb het dorp ge edeld, volgens jouw criteria zou je (bijna) vaststellen dit een boost account zou zijn. Terwijl ik die speler 0x gefarmd heb, 0 keer gs'n van heb gekregen.
 
Reactiescore
2.303

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Cl, toen had je ook zo een grote mond?:p

Oh ja natuurlijk ik heb al sinds mijn 1e post een grote mond. Iedereen haalt zijn plezier uit een ander aspect van de game.
Gewone werelden interesseren me weinig om te spelen, maar het AF drama spreekt me dan wel aan. Dus start ik vaak maar dat constant inloggen en farmen en wat nog ben ik echt heel snel beu. Dus je zal me idd sneller kennen van het AF dan wat ik ingame neerzet, tenzij je naar de speedserver trekt ;)
 
Reactiescore
2.303
Oh ja natuurlijk ik heb al sinds mijn 1e post een grote mond. Iedereen haalt zijn plezier uit een ander aspect van de game.
Gewone werelden interesseren me weinig om te spelen, maar het AF drama spreekt me dan wel aan. Dus start ik vaak maar dat constant inloggen en farmen en wat nog ben ik echt heel snel beu. Dus je zal me idd sneller kennen van het AF dan wat ik ingame neerzet, tenzij je naar de speedserver trekt ;)
Nie zo happen. Ging over classic overigens, geen gewone wereld !
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Oh ik heb geen probleem met het uit te leggen. Mijn excuses, voor een speeder is een classic even traag als een gewone wereld maar ik snap dat gevoelig ligt om over 1 kam te scheren ;)
 
Reactiescore
2.303
Oh ik heb geen probleem met het uit te leggen. Mijn excuses, voor een speeder is een classic even traag als een gewone wereld maar ik snap dat gevoelig ligt om over 1 kam te scheren ;)
Ligt et niet! Kaart gewoon even aan dat je foute dingen zei !
 
Reactiescore
1.094
Was quarantaine wereld volgens mij. Maar het sloeg een beetje nergens op gezien zijn hele stam precies hetzelfde deed toen
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dusssss.. Wat denkt men over Baken? ;)
 
Reactiescore
306
Ik denk stiekem dat yoda ons mist, voor de rest wel leuke toppers die misschien wel wat leuks kunnen neerzetten in de komende periode :)

Jou missen klinkt een beetje als kiespijn :rolleyes:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Dusssss.. Wat denkt men over Baken? ;)

Ik zie veel Pit namen. Gezellige en stamminded gozers allemaal, kunnen ook zeker spelen. Mooie toevoeging op deze wereld. :)
 
Reactiescore
2.064
Baken mooie stam die best ver gaat komen in w76.
 
Bovenaan