Top/Flopstammen

Reactiescore
306
Reactiescore
429
Reactiescore
306
Hoezo ballen om die naam te gebruiken? Dat Error zo'n goede stam was of dat het gewoon een smerige stam was (het laatste ofc).

Hoe of wat speelt geen rol, ben vooral benieuwd vanwaar ze de rip off halen ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het is nu niet zo'n originele naam dat niemand anders dat toevallig ook zou kunnen bedenken. Sorry als ik hiermee iemands genialiteitswaanzinsbubbel heb doorprikt.
 
Reactiescore
306
Begrijp ik, maar ben toch gewoon benieuwd ;)
 
Reactiescore
68
Vraag het me ook af wie er van het oude ERROR nog speelt ^^ binnenkort maar weer even in de skype groep vragen haha
 
Reactiescore
306
Millitantje hier x
 
Reactiescore
68
Reactiescore
306
Toch niet, geef me bewijs en zal het bekijken, want heb zelf niet heel de wereld gespeeld ;)
 
Reactiescore
1.853
Tja jij begon mij aan te vallen paar maanden geleden in een wereldchat, terwijl ik gewoon nog redelijk bij imago hoorde. Wanneer ik weer actief kon spelen, had ik namelijk weer teruggekomen, zeker voor de eindfight tegen spread. Je hebt dit zonder enige reden, terwijl je me niet eens kon gedaan. Ik speelde ook alleen quarantaine, wanneer ik zelf kon en tijdens massa's, maar vanaf dat moment veranderde dat natuurlijk gelijk!
Jij keek ook niet naar mijn situatie, dus heb ik nu ook geen zin om naar jou situatie te kijken, ookal snap ik die delete. Ik had waarschijnlijk het zelfde gedaan na zon stab.

Maar goed dit was me laatste snauw naar je toe, hoop alleen dat je snapt dat ik niet het kaas van me brood laat eten door iemand die niet eens weet hoe en wat. Je hebt dingen toen echt persoonlijk voor me gemaakt, iemand die bij mij 'hoorde' zo in de wereldchat af te bekken, terwijl je me niet eens kon :) Voorderest no hard feelings, alleen ik pikte dit gewoon even niet.
Om hier nog even een nuance aan te geven: dat van de wereldchat begon gewoon als geinen (je was immers soort van stamgenoot?), maar jij schoot per direct volledig uit je slof en was niet meer voor rede vatbaar. Vanaf zo’n moment kan ik dan ook echt niet meer caren. Maar bij deze weet je dat dus.
 
Reactiescore
3.452
Toch niet, geef me bewijs en zal het bekijken, want heb zelf niet heel de wereld gespeeld ;)
Logde zijn vriend “Jan” niet op een account in een vijandelijke stam,op commando van Harm werden de troepen tig uren weggestuurd zodat Error makkelijk dorpjes kon pakken:p
1 van de vele dubieuze acties van Harm
 
Bovenaan